Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חום מנוע רצוי 306+בעיה


mike
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7858 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

ברשותי 306 1.8 95 היכן אמור לעמוד מחוג החום בזמן נסיעה רציפה מיחוץ לעיר

כי יש לי תחושה שהרכב לא מיתחמם

לחום המנוע לוקח המון זמן לעלות גם במצב של עמידה

מה יכולה להיות הבעיה

 

דבר נוסף נעלם לי ליטר מים מהרדיאטור בחודש ואין שום סימנים לנזילה (ניבדק במוסך ע"י לחץ)

מה יכולה להיות סיבת העלמות המים והאים יש קשר לבעיה הראשונה

 

בתודה מראש לכל מי שיעזור

MIKE 306

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי יש רכב כמו שלך

ולפי מיטב ידיעתי החום אמור לעמוד על 90 בזמן נסיעה רציפה.

ובקשר להעלמות מים יכול להיות שהמכסה לא אוטם כמו שצריך ואז יש בריחה של לחץ דרך המכסה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגעה איטית לטמפ' עבודה יכולה להעיד על חוסר בטרמוסטט או טרמוסטט תקול.

בהרבה מיקרים מוסכניקים חאפרים מוציאים את הטרמוסטט בתור פיתרון לבעית התחממות.

 

הדבר גורם למנוע לעבוד "קר", כלומר המנוע לא עובד יעיל, צורך יותר דלק והבלאי גבוה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...