Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רעידות בגולף GTI


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8270 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

 

בגולף שלי החלו רעידות לפני כחודש בערך.

 

בעת עזיבת דוושת הגז ישנה בלימת מנוע שאינה מרוסנת, מורגש שהמרכב סופג את הבלימה ולא דווקא המנוע\התושבות.

 

את התושבות בדקתי במוסך (לא מרכזי) ונראה שהתושבות תקינות.

 

אשמח לקבל רעיונות לבדיקה לפני שאני רץ להשקיע ב3 תושבות בעלות 1000 שקל לכל אחד (לפני עבודה כמובן)

 

הרכב המדובר הוא GOLF GTI MK4

 

תודה

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם

אם זה רק בעזיבת גז, והתחושה היא שהמנוע מגמגם - ייתכן שיש איזו שהיא בעיה בהזנת הדלק שגורמת להצפה או מחסור בדלק בעזיבה פתאומית של הדוושה.

מחוסר היכרות עם מערכת הזנת הדלק (מרובת החיישנים בוודאי) במנוע שלך אני לא אנסה לנחש מעבר לזה כדי לא להטעות.

 

בעיה בתושבות היית מרגיש גם בלחיצה פתאומית על הדוושה ולא רק בעזיבה. היית מרגיש ממש דפיקה כשהמנוע זז על התושבות שלו.

פורסם
מה לגבי תושבת גיר, בדקת את מצבה ?

 

ההשערה הראשונה שלי היתה שהבעיה בתושבת הגיר והיא נבדקה והיא נראת תקינה.

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם
מה לגבי תושבת גיר, בדקת את מצבה ?

 

ההשערה הראשונה שלי היתה שהבעיה בתושבת הגיר והיא נבדקה והיא נראת תקינה.

 

שי

 

מה לגבי פעולת המנוע, משהו חריג ?

הרעידות הופיעו לאחרונה או שמדובר בתופעה שקיימת מרגע הרכישה ?

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם
מה לגבי תושבת גיר, בדקת את מצבה ?

 

ההשערה הראשונה שלי היתה שהבעיה בתושבת הגיר והיא נבדקה והיא נראת תקינה.

 

שי

 

מה לגבי פעולת המנוע, משהו חריג ?

הרעידות הופיעו לאחרונה או שמדובר בתופעה שקיימת מרגע הרכישה ?

 

אז ככה

 

בעיה יחידה שהורגשה מרגע קניית הרכב היא שבבקרים קרים לפעמים בהנעה ראשונה הרכב כבה אלא עם לא נותנים לחיצה קלה בגז.

 

הרעידה הורגשה רק לפני חודש (הרכב אצלי 4 חודשים).

 

עד להודעתו של אישפוז לא עלה בדעתי שיתכן שיש קשר בין הבעיות.

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם

אם אני זוכר נכון המצערת בשנתון שלך לא אלקטרונית, זאת אומרת תוכל לבצע את הבדיקה הבאה ללא עזרה של אדם נוסף

תניע את הרכב הרם מכסה מנוע ושחק את עם הפרפר מצערת כך שהמנוע יבלה בתחומי סל"ד שונים, נסה לעקוב אחר רעידות חריגות של המנוע.

זאת לא סימולציה מושלמת אבל שווה לנסות.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם
אם אני זוכר נכון המצערת בשנתון שלך לא אלקטרונית, זאת אומרת תוכל לבצע את הבדיקה הבאה ללא עזרה של אדם נוסף

תניע את הרכב הרם מכסה מנוע ושחק עם הפרפר מצערת כך שהמנוע יבלה בתחומי סל"ד שונים, נסה לעקוב אחר רעידות חריגות של המנוע.

זאת לא סימולציה מושלמת אבל שווה לנסות.

 

אכן המצערת אצלי אינה אלקטרונית

 

אני אנסה את הבדיקה אך לא הבנתי מה אני יכול ללמוד מהבדיקה הנ"ל.

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם

תוכל לזהות (אני מקווה) את מקור הרעידות של המנוע או לזהות פעולת לא סדירה של המנוע.

אם הבעיה נובעת מפעולה לא סדירה של המנוע אין מנוס מלגשת לבצע דיאגנוסטיקה בציוד המתאים, לא לגשת למוסכים שלא מחזיקים צב"ד ייעודי.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם
תוכל לזהות (אני מקווה) את מקור הרעידות של המנוע או לזהות פעולת לא סדירה של המנוע.

אם הבעיה נובעת מפעולה לא סדירה של המנוע אין מנוס מלגשת לבצע דיאגנוסטיקה בציוד המתאים, לא לגשת למוסכים שלא מחזיקים צב"ד ייעודי.

 

תודה רבה

 

יבוצע בהקדם האפשרי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם

בריכבי מסוג 306 הייתה לפני כשבועיים בעיה דומה.

לאחר בדיקת דיאגנוסטיקה במוסך, הוחלף אחד מהחיישנים במערכת ההזרקה, והרכב חזר לתפקד כרגיל.

 

בכל מקרה אני ממליץ לך לגשת למוסך ולעשות בדיקת דיאגנוסטיקה.

פורסם

עדכון

 

לפני כחודש שהחלה הבעיה הגעתי למוסך יוסה בבני ברק ונפגשתי עם נועם, לאחר בדיקה שלו הוא הציע לי לחכות עד אשר הוא יקבל את המחשב הדיאגנוסטיקה של בוש שהוא הזמין.

 

היום אחרי המלצתו של דוד החלטתי לפנות לנועם ולברר האם המחשב הגיע וכך היה,

אחרי שעה הרכב כבר היה מחובר למחשב ולא נתגלתה בעיה.

 

בכל אופן נועם החליט לנקות את החיישן מצערת במטרה לפתור את בעיית הסל"ד סרק.

 

טרם ניתן לדעת אם בעיית ההתנעה הקרה נפתרה אבל בעיית הרעידות טרם נפתרה.

 

כמו כן הומלץ לי לנסות לעבור לדלק 98/99.

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם

אל תמהר להחליף בולמים/תושבות.

 

רעיון לבדיקה (לא ממש מדעית, אבל תתן אינדיקציה):

 

סע עם הרכב בכביש משובש, רצוי בירידה, ובשלב מסויים תעביר לסרק ותן לו להמשיך "להתגלגל" באותה מהירות, מבלי לגעת בדוושת התאוצה.

 

אם תמשיך להרגיש את אותן הדפיקות, תדע שהן נגרמות בגלל הכביש המשובש, והבעיה באמת בבולמים/תושבות.

 

אם הדפיקות נעלמות - יש לך 2 אפשריות:

 

האחת: הבעיה באמת במנוע/מערכת דלק.

 

השניה: הבעיה אולי בציריה, או במשולש חופשי.

יצא לי כבר לראות משולש חופשי, שכאשר מרפים מדוושת התאוצה הוא חוזר למקומו ונשמעת דפיקה.

 

בהצלחה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
אל תמהר להחליף בולמים/תושבות.

 

רעיון לבדיקה (לא ממש מדעית, אבל תתן אינדיקציה):

 

סע עם הרכב בכביש משובש, רצוי בירידה, ובשלב מסויים תעביר לסרק ותן לו להמשיך "להתגלגל" באותה מהירות, מבלי לגעת בדוושת התאוצה.

 

אם תמשיך להרגיש את אותן הדפיקות, תדע שהן נגרמות בגלל הכביש המשובש, והבעיה באמת בבולמים/תושבות.

 

אם הדפיקות נעלמות - יש לך 2 אפשריות:

 

האחת: הבעיה באמת במנוע/מערכת דלק.

 

השניה: הבעיה אולי בציריה, או במשולש חופשי.

יצא לי כבר לראות משולש חופשי, שכאשר מרפים מדוושת התאוצה הוא חוזר למקומו ונשמעת דפיקה.

 

בהצלחה.

 

היי רז

 

מנסיון עם הבעיה כבר חודש אני יודע ב100% שלא ירגשו רעידות בהתגלגלות על כביש משובש, הבעיה היא אך ורק בעזיבת הגז והרעידה נמשכת בערך שתי שניות ומפסיקה עד לעזיבת הגז הבאה,

 

הדבר הבא שאני אבדוק זה את הציריות ואת המשולשים

 

תודה

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם

לי יש פולו שנת 99 מנוע 1600 וגם לי הייתה את הבעיה הזאת...

לאחר שאתה עוזב את הברקס האוטו מתחיל לקבל רעידות כאילו אתה לוחץ ברקס וזה ממשיך עד הלחיצה הבאה על הגז או שאחרי כמה שניות זה מסתדר...

אצלי חשבתי שזאת בעיה בהזרקת דלק בהתחלה אבל הסתבר שהבעיה הייתה בהצתה והחליפו לי חוטים ושסתום והכל הסתדר...

מעט כסף והבעיה טופלה

כדאי לך לבדוק את זה ואני מאוד אוהב את האוטו שלך...

בעל סימםטיה מיוחדת בגלל שאני נוהג גם על VR6

×
×
  • תוכן חדש...