Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חופש בהגה - ברנו קליאו... שאלה לגבי המיפרק


הנסיך.
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7875 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

- ברנו, בהגה שאינו הגה כוח יש את מוט ההגה שמתחבר למסרק, ומעט לפני בחיבור יש את המפרק הכפול הזה (קופלונג - ככה אוהבים לקרוא לו בעלי המקצוע), בכל מקרה, ברנו הוא מורכב ממעין שני צירים מוצלבים, כשהחלק הפנימי שלהם הוא כמו צינורית מתכת שיושבת בתוך "בית" של גומי יצוק, וכל זה נתון במעטפת של ברזל.

 

-כשיש חופש, לרוב זה כי הגומי הזה מתפורר עם הזמן, וצינורות הברזל מקבלים "חופש". החלפה של החלק הזה במפרק פותרת את החופש.

 

 

עכשיו, בדקתי בספר היינס שלי (לרנו 5) לגבי הדגמים עם ההגה כוח, וגיליתי שגם בדגמים האלה ה"קופלונג" הוא מאותו תצורה רק שהוא יושב על מוט קצר יותר, ומתחבר למנגנון ההיגוי של הגה הכוח.

 

 

והשאלה שלי - למי שיודע - האם הקופלונג בקליאו דומה \ זהה לקופלונג ברנו 5? (בהגאי הכוח?) כלומר, האם גם שם מדובר במפרק ממתכת, עם גומי יצוק וצינורית או שמדובר בפטנט אחר? (הבנתי שבפיזו' למשל, מדובר במעין עיגול גומי כזה...)??

 

 

רון.

-ולמי שמעונין, קופלונג חדש לPSA יושב אצלי, נקנה בטעות -

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...