Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רעשי קצר ב106 XSI


dimax
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7885 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

יש לי מדי פעם בנסיעה רעשים שיש קצר כזה מצד קופסאת הפיוזים בצד שמאל עכשיו הרעש בא בליווי של מנורת החום גבוה בשעון החום בצד שמאל

אני יודע שזה לא חום מנוע כי מזמן החלפתי רדיאטור והוא נתן לי אינדיקציה לגבי השעון חום כך שזה לא חום זה קצר.

פתחתי את כל הקופסאת פיוזים כולל מאחוריה ולא מצאתי דבר יש למישהו רעיון?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי מדי פעם בנסיעה רעשים שיש קצר כזה מצד קופסאת הפיוזים בצד שמאל עכשיו הרעש בא בליווי של מנורת החום גבוה בשעון החום בצד שמאל

אני יודע שזה לא חום מנוע כי מזמן החלפתי רדיאטור והוא נתן לי אינדיקציה לגבי השעון חום כך שזה לא חום זה קצר.

פתחתי את כל הקופסאת פיוזים כולל מאחוריה ולא מצאתי דבר יש למישהו רעיון?

 

אני מניח שהרעש שאתה שומע הוא רעש ממסרים, הממסרים נראים כקוביה די גדולה ביחס לפיוזים.

יתכן ואחד הממסרים כשל או תקלה חשמלית שגורמת לאחד הממסרים לעבוד לסירוגין.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...