טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
178,200 נושאים בפורום הזה
-
- 0 תגובות
- 985 צפיות
נושא רחיצת המנוע נידון לא מעט בפורום זה. הבאתי קטע מעמוד השער בניטסקייף מהיום Pressure-washing a modern car's engine: A grimy engine that runs is much better than a clean engine that won't--which is just what you risk if you insist upon forcing jets of water past rubber seals and into the sensitive electronics that are fitted to all modern, computer-controlled engines. There's a reason for the hood and all those protective coverings: They're there to prevent moisture and contaminants from wreaking havoc with the myriad sensors, wiring harnesses, sending units, and other components that like to be sprayed with water about as much as your typical housecat. Water can s…
הודעה אחרונה מאת jlavi2002, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
זה צבע מיוחד? כמה עולה? וכל מה שתוכלו להגיד לי על זה... (אני מתכוון לחלק שמחזיק את הרפידות)
הודעה אחרונה מאת SpeedStick, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
שלום ברשותי רנו סניק אוטומטית 2001 עם כ-60000 ק"מ. לפעמים, בעיקר בנסיעה איטית בין רמזורים או בפקק העברת ההילוכים הנמוכים היא נוקשה ומלווה במכה קלה. בטיפול במוסך כיוונו לי את חיישן מצב המצערת ואמרו שהגיר תקין לגמרי. היות והתופעה עדיין קיימת רציתי לשאול האם ההעברות הלא חלקות מצביעה על תקלה או שהיא אופיינית לגיר. לאן לפנות כדי לקבל חוות דעת אובייקטיבית ? הנושא דחוף כיון שהאחריות מסתיימת בתוך מספר ימים.
הודעה אחרונה מאת DIAGON, -
-
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
התוסף אמור להפסיק נזילות קטנות והזעות שמן מהמנוע.האם משהו ניסה ? מומלץ? והאם יכול להזיק?
הודעה אחרונה מאת ishpuz, -
- 2 תגובות
- 990 צפיות
הגיע זמנם ואני צריך להחליפם...אני מחפש משהוא טוב וזול,אין טעם ללכת על ספורטיביים כי האוטו עייף בינכו... אשמח לקבל הצעות+מחירים מחנויות שאתם מכירים,לי הציעו חברה לא מוכרת ב-380 שקל לזוג
הודעה אחרונה מאת לנצ'יהוליסט, -
- 26 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
לפני כמה זמן ראיתי בחנות אביזרים בארצות הברית קיט הזרקת ניטרו למנוע והשאלה שלי היא האם זה מסובך להרכיבס את זה ? זה שווה ? אני בטוח שזה לא כמו בסרטים אבל רציתי לדעת אם השקעה של כמה אלפי דולרים שווה בעד זה ולפי התמונה מי שמכיר יגיד לי אם הוא יודע להרכיב ואני ישלם לו אם הוא מוכן......... http://www.autosportz.com/enginemods_nitrious_systems_zex_honda.htm http://www.autosportz.com/enginemods_nitrious_systems_venom_honda.htm *להבא אם לא תדייק בכותרת הודעתך תימחק. הודעתך נערכה. *
הודעה אחרונה מאת sronis, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום הבינותי כי ברכבי ישנם צמיגים שאפשר להלבישם רק בצד מסיום (2 מצד ימין 2 מצד שמאל, די טריוויאלי) אלה שבצד כתוב עליהם ROTATIONAL ואז חץ עם כיוון... מה קורה עם שמים אותם הפוך? שחיקה מהירה יותר, אחיזה פחותה, אי אלו סממנים אחרים? והשאלה החשובה היא, האם הם עדיפים על הצמיגים הרגילים הדו-צדדיים? האם יש הבדל במחיר ביניהם? בתודה מראש רמי
הודעה אחרונה מאת לנצ'יהוליסט, -
-
- 9 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
קודם כל למי שלא יודע יש לנו סאאב ... אני יודע שלא ממש מתמצאים במכונית זו בפורום ובכל ישראל בכלל ... הלילה הכבישים ריקים והכל סבבה ואני עשיתי קצת מעשים "מגונים "במכונית .... אבל אחרי כמה התעללויות שמזמן לא ממש עשיתי ...נדהמתי לראות שהטורים אצלי נשראים על 2300 גם אחרי שאני נכנס לניוטרל ...וגם בעמידה! אני יודע שאם אני לוחץ את המנוע יותר מידיי זה נשאר קצת על 1400 ויורד אם אני לא לוחץ על המנוע יותר... אבל היום הוא ממש נתקע שם !! אני מכבה מתניע מחדש אז הטורים רגילים ... קצת ממש קצת לחיצה על המנוע..(בלי להחזיק הילוכים .. אבל כמה קיקים וחריקות צמיגים ..) והטורים חוזרים לעלות! מישהו יודע מה הסיבה / תקלה או מה שזה לא יהיה ? ואין אני יכול לפתור אותה ...…
הודעה אחרונה מאת White-Night, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
מה לדעתכם אמין יותר מבחינה טכנית, תיבה ידנית או אוטומטית.. וזה נוגע לכל הפרמטרים.. עם מחשב, בלי מחשב וכו... *כותרת לא מדוייקת להבא תגרום למחיקת ההודעה, הודעתך נערכה*
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
- 1 תגובות
- 915 צפיות
מהו פילטר הדלק המומלץ לפיג'ו? ופילטר השמן? (306 כמובן) ואם כבר, אז גם פילטר אוויר , מה מומלץ? יש לכל אלה יצרנים מומלצים וכו? האם מישהו מכיר את החנות לחלקי חילוף "ג'נרל ברקס" במסגר? הוא מוכר כאלה פילטרים (וכמובן עוד דברים..) שעל הקופסא (לבנה ופשוטה מקרטון לרוב) רשום פיג'ו 306 וכדומה... , האם זה בסדר? אם לא, אז איפה בדיוק הכי מומלץ לקנות , בזול כמובן...? בנוגע לשמן מנוע, שמן של ESSO 10 40 הוא טוב ?
הודעה אחרונה מאת David A, -
המלצה לבולמים
מאת Guest brk-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אני צריך להחליף בולמים לאימפרזה (טורבו).. אם אפשר בבקשה המלצה, מקום ואולי מחירים זה יעזור לי מאוד. תודה נ.ב. אני גם אשאל בפורום של האימפרזות.. אבל זה עניין קצת דחוף לי והמקום שמה שומם.
הודעה אחרונה מאת drugstore, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
מעוניין להחליף בולמים
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
- 2 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
http://www.valvoline.com/pages/products/product_detail.asp?product=7 והאם ניתן להשיג בארץ???? ואיפה????
הודעה אחרונה מאת drugstore, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
ואיזה חום נחשב נמוך מדיי? בתודה מראש
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
הלך המגדש !!
מאת אריק ח.- 7 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
לאמא שלי יש גולף TDI ( אוט' ) שנת 00 עם 98K ק"מ. כבר שבועיים שאח שלי מקטר לי שהרכב לא סוחב. היום לקחתי את הרכב לסיבוב ונדהמתי לגלות שהמגדש לא נכנס לפעולה ( ד"א, אם מעניין מישהו אז גולף TDI ללא מגדש עושה 0 - 100 ב - 28 שניות במקום 11 או 12 ). אין רעש יניקה אין רעש טורבינה, הרכב פשוט לא זז ( משהו בסגנון רנו אקספרס 1900 שנת 1994 ). מה ההשלכות של נסיעה ללא הטורבו ? ( אני מניח שתצרוכת הדלק תרד ) כמה עולה מגדש כזה ? האם ניתן לשפץ ? לפני 3 שבועות הרכב עבר פחחות במורשה פולסווגן ( GMC סוברבבן נסע רוורס על מכסה המנוע והיה צריך להחליף מכסה מנוע + כנף ). יש מצב ששכחו לחבר משהו במנוע או במגדש ? תודה אריק
הודעה אחרונה מאת The rider, -
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
יש לי בעיה עם חום המנוע זה לא בדיוק התחממות כי הרכב אף פעם לא עבר את ה95-98 מעלות בקיצור בנסיעה רצופה המדחום מראה על 87-90 מעלות אבל ברגע שאני בפקק או משהו כזה אז הוא מתחיל לעלות אבל עדיין הוונטה עובדת היא פשוט נכנסת לפעולה מאוחר מידי (95-98) ואז שוב הרכב יורד ל90 מעלות יש למישהו פה וולקן שיש או היתה את הבעיה הזאת? או מישהו אחר שיודע ממה זה נובע? תודה
הודעה אחרונה מאת בועז וולקן, -
באגז' לא נפתח
מאת DJO-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
וואלה יופי. הגעתי לאיזה פחח לתקן את הטמבון. הסתכל אמר סבבה אולי אפילו אפשר עוד היום להספיק לסדר את זה. ביקש ממני לפתוח באגז, פתחתי, הוא הרים וסגר וביקש לפתוח עוד פעם. זו הייתה פעולה תמוהה מאוד שלו שהוא סגר אותו כי מאז לא הצלחנו לפתוח, שאנחנו לוחצים על הכפתור בתוך האוטו שומעים מאחורה כאילו קול כזה אבל לא נפתח, גם לא עם המפתח, גם לא אחרי כמה שעות, גם לא אחרי מכות בקיצור כלום לא עזר. הוא אמר לי לבוא בשלישי והוא יוריד את הכיסאות וינסה לפתוח מבפנים.
הודעה אחרונה מאת YH, -
-
- 7 תגובות
- 12.7 אלף צפיות
לקחתי היום קליאו לבדיקה, הממצאים לגבי כל מכלולי הרכב ממש טובים - הכל מעל 85 (?) בשקלול הכללי, אבל אליה וקוץ בה. המנוע קיבל 41 מתוך 100. מדובר במנוע אנרג'י עם הזרקה ומשום מה הם חשבו את הנתונים שלו לפי 98 כ"ס ולא לפי 80 (והרי למנועי האנרג'י של רנו יש 80 כ"ס לא?) בכל מקרה, הבחור שם במכון אמר לי שיש לאוטו לחץ עוקה (מה זה עוקה? זה בעברית?) גבוה ושצריכת השמן במובילי השסתומים היא גבוהה... מה דה-פאק זה אומר? נסעתי על האוטו - הוא נוסע ממש טוב. אין צלצולים, שלושה אנשים באוטו עם מזגן בעליות של מודיעין והוא סוחב כמו גדול... בקיצור... האם זה קריטי? לחץ עוקה? תודה לעונים. חזי. (סתם. רון.)
הודעה אחרונה מאת בני ל, -
- 3 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום אני מעוניין להחליף את הצבע של תאורת הדשבורד ולוחהמכוונים בפונטו מישהו פעם ניסה? איזה מנורות יש שם? והאם קל לפרק את לוח המכוונים? תודה
הודעה אחרונה מאת רפי לין, -
- 14 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אני חושש שהרדיאטור שלי לקראת סוף חייו. אין נזילות למזלי ואין בריחת מים אבל אני כמעט בטוח שהוא די סתום ולכן לא מסוגל לקרר את המנוע בצורה אופטימלית. הרדיאטור מקורי ויושב באוטו משנת 1996, ניתן לומר שהוא עשה את שלו. אחרי שהחלפתי את היוניט מאווררים ואת התרמוסטט חל שיפור, אך שיפור זה בא לידי ביטוי בעיקר בזמן עמידה, כלומר כאשר אני נוסע המחוג עומד על הרבע האחרון + -, אך כשאני מגיע לרמזור ונעמד החום ישר צונח מטה לאיזור שבין החצי לשלוש ת'רבע. ברגע שאני מתחיל לנסוע החום מטפס חזרה לאיזור הרבע האחרון. המאווררים עובדים בצורה סדירה ושאר המכלולים עובדים לשביעות רצוני לכן הגעתי למסקנה שכנראה הרדיאטור הוא זה שאשם כביכול בחום המוגבר. אני מפחד להמשיך לנסוע עם חום ברמה שכזו מכו…
הודעה אחרונה מאת Serginio, -
- 14 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכולם הציעו לי לקנות 4 ג'אנטים + צמיגים חדשים של 307 ב 900 ש"ח האם הם יתאימו לי להאצ'בק 97 שלי?? (לא מבחינת החוק) נראה לי שהמידה 16 או 17 אינץ'
הודעה אחרונה מאת drugstore, -
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 3 אלף צפיות
שמתי לב כי בפיג'ו שלי מתחת למכסה המנוע, בצד ימין, קרוב למצבר ישנו מן צינור גומי הדומה לאקורדיון שחור אשר מתחיל להתפורר ויש בו כבר חורים רבים. השאלה שלי היא האם צריך להחליף את הצינור הזה , כמה עולה , האם ניתן לעשות זאת בעצמי , והאם זה קריטי ?
הודעה אחרונה מאת David A, -
-
אני רוצה להחליף צבע ברכב מבורדו מטאלי-לשחור מבריק!! יש קצת פחחות מישהו מכיר מישהו טוב שיעשה לי את זה? יש לי להשקיע בסביבות ה-6000 שקל אבל אני רוצה משהו מקצועי לא צביעה ערבית(בלי להעליב!)
הודעה אחרונה מאת White-Night, -
- 14 תגובות
- 30 אלף צפיות
הרכב הוא פיאט אונו.. האוטו נכבה תוך כדי נסיעה מבלי שתדלק נורת הטעינה או המצבר. המצבר של הרכב הוחלף למצבר הגדול ב20 אמפר מהמקורי. מה גורם לרכב להכבות בנסיעה?? יכול להיות שהחלפת המצבר לגדול יותר משפיעה על הטעינה??? תודה לעונים.
הודעה אחרונה מאת David A, -
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שאלה זאת מופנת לידידי בעלי ה 106 xsi רציתי לדעת האם החזקה של האוטו הזה יקרה כמה עולה ביטוח לאוטו הזה מה הצריכת דלק שלו והאם הוא אמין תודה רבה לכל העונים!!!
הודעה אחרונה מאת leon 20VT, -
-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
מישהו יכול להסביר אחת ולתמיד איך קוראים את הדף COMPRESSION COMPRISON בטופס הבדיקה - מה כל מספר אומר שם?
הודעה אחרונה מאת kompy, -
-
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אחת הבדיקות היותר מאכזבות שעשיתי אי פעם... שום דבר לא היה בסדר.. ה-205 לא מטופלות במוסך מזה זמן רב... והיום אני הולך שוב לריב בטלפון עם המוסכניק כדי שלא ימשוך לי את זה עוד הרבה זמן... 1. קברוברטור סתום ולא מכוון, יש את כל התסמינים... סירחון של דלק, צריכת דלק מוגברת, לוקח קצת יותר זמן לחמם בבוקר (ולא, זה לא בגלל מזג האויר הקריר יותר).. בקיצור לא טוב ודורש טיפול.... 2. הקלאץ'... אתמול הגעתי למקום שדורש עליה למדרכה עם שתי גלגלים, הרכב היה עמוס, ניסיתי לתפס והיא קצת סירבה.. חשוב לציין שנסעתי הרבה אתמול... הריח של קלאץ' שרוף עלה באויר והתבאסתי. פעם ראשונה ריח הקלאץ' הורג בפברואר כאשר חיממתי אותו ממש בעליה לירושלים, שהיה בה פקק... אח"כ הכל היה בסדר, אני כבר לא ממ…
הודעה אחרונה מאת Slow Sprinter, -
מיצובישי סופר לנסר אוטומט כשאני נוסע במהירות 90- 100 יש רעידות די חזקות בכל האוטו , והן נעלמות במהירות גבוהה יותר(120) .זה לא רעידות של ההגה , אלא של כל האוט . אם בזמן הרעידות אני בולם אז אני מרגיש רעידות גם בברקס בבקשה תעזרו , מה זה יכול להיות תודה מראש
הודעה אחרונה מאת David A, -
- 15 תגובות
- 3 אלף צפיות
טוב אז יש לי 205 קולור ליין 3 דלת' 1124 נפח מנוע (כן כן... אני לא מחפש לי אוטו מרוץ. חסכוני ויפה אני אוהב). אני רוצה להתחיל להוסיף כל מיני דברים קטנים לאוטו! לא משהו יקר מידי כי האוטו עצמו לא שווה כ"כ הרבה, אבל שימשוך קצת תשומת לב (מותר, לא?! ) הדבר הראשון שאני רוצה לעשות, זה ניאונים בצבע אדום (כחול לא יתאים לאוטו אני חושב) מישהו יודע איפה וכמה עולה? תמונות של האוטו ניתן לראות בלינק כאן: http://www.pbase.com/shaar5/205
הודעה אחרונה מאת joker2k, -
- 4 תגובות
- 938 צפיות
השבוע התחילו להיות בלאנטיס רעידות מכיוון תא המנוע. שמים לב לזה רק כשהאוטו משולב להילוך (אוטומט) במצב עמידה. ממש כל האוטו רועד ויש מן דפיקות חלשות בתדירות קבועה. יכול להיות שזה תושבת מנוע לא מחוזקת? או אולי משהו שקשור לגיר? עוד משהו שאולי יכול לתת רעיון למקור הבעיה - בד"כ ברמזורים גם אני וגם אבא שלי משלבים לניוטרל. תודה, אורון
הודעה אחרונה מאת kompy,
