Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8301 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו יכול להסביר אחת ולתמיד איך קוראים את הדף COMPRESSION COMPRISON בטופס הבדיקה - מה כל מספר אומר שם?

פורסם
מישהו יכול להסביר אחת ולתמיד איך קוראים את הדף COMPRESSION COMPRISON בטופס הבדיקה - מה כל מספר אומר שם?

 

באם תעלה נתונים מספריים נוכל להתייחס....כאילו דאאאא :?

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

אני אנצל את השרשור ואעלה גם את נתוני הקומפרסיה שלי שנערכו ב2.6.02 ע"י גולן דוד בקומפיוטסט ראשל"צ :

22

23

23

22

max : 23

min : 22

diff : 1

כמו כן יש הודעת אזהרה : no cylinder allocation!

:-)

פורסם

אצל שניכם תוצאות הבד' תקינות.

זוהי כמובן לא בד' קומפרסיה, אלא בד' התנגדות הצתה.

ככל שההפרש בין התוצאות נמוך יותר, המנוע תקין יותר.

 

ההערה שמופיעה(no cylinder allocation) מעידה על-כך שלא נעשתה בד' התאמה בין התוצאות לצילינדרים 1:1(כך שתוצאה מס' 1 אינה בהכרח של ציל' מס' 1).

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
אצל שניכם תוצאות הבד' תקינות.

זוהי כמובן לא בד' קומפרסיה, אלא בד' התנגדות הצתה.

ככל שההפרש בין התוצאות נמוך יותר, המנוע תקין יותר.

 

ההערה שמופיעה(no cylinder allocation) מעידה על-כך שלא נעשתה בד' התאמה בין התוצאות לצילינדרים 1:1(כך שתוצאה מס' 1 אינה בהכרח של ציל' מס' 1).

 

עמית

 

אין משמעות למספרים עצמם? אצלי המקס' הוא 23 ואצלו 28...

אם זו לא בדיקת קומפרסיה אז מה היא כן הבדיקה....

:-)

פורסם
אצל שניכם תוצאות הבד' תקינות.

זוהי כמובן לא בד' קומפרסיה, אלא בד' התנגדות הצתה.

ככל שההפרש בין התוצאות נמוך יותר, המנוע תקין יותר.

 

ההערה שמופיעה(no cylinder allocation) מעידה על-כך שלא נעשתה בד' התאמה בין התוצאות לצילינדרים 1:1(כך שתוצאה מס' 1 אינה בהכרח של ציל' מס' 1).

 

עמית

 

אין משמעות למספרים עצמם? אצלי המקס' הוא 23 ואצלו 28...

אם זו לא בדיקת קומפרסיה אז מה היא כן הבדיקה....

 

למספרים עצמם יש משמעות כאשר ההפרש בינהם גדול יותר.

לדוגמא: הפרש 4 בתוצאת מקס' של 23 לא תדמה לתוצאת מקס' 52,

אצל ה-23 הבלאי הוא גבוה יותר(אחוזים רבותי, אחוזים).

 

זוהי כמובן לא בד' קומפרסיה, אלא בד' התנגדות הצתה.

 

זוהי המחליפה המודרנית של בד' הקומפרסיה, אך בכדי לא להעמיס על הבודקים(הבוחן והקונה) הסברים מייגעים, קוראים בד' קומפרסיה.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
מה אמינותה של הבדיקה הזאת בהשוואה לבדיקה באמצעות שעון קונפרסיה איכותי ?

 

מאחר ואלו שתי בד' שונות לא ניתן להשוות בינהם.

שתיהן נותנות אינדיקציה טובה למדי לגבי מצב המנוע.

שתיהן אינן מושלמות ללא בד' נלוות.

 

בבד' התנגדות המכונים משתמשים כבר קרוב לעשור.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
מה אמינותה של הבדיקה הזאת בהשוואה לבדיקה באמצעות שעון קונפרסיה איכותי ?

 

מאחר ואלו שתי בד' שונות לא ניתן להשוות בינהם.

שתיהן נותנות אינדיקציה טובה למדי לגבי מצב המנוע.

שתיהן אינן מושלמות ללא בד' נלוות.

 

בבד' התנגדות המכונים משתמשים כבר קרוב לעשור.

 

עמית

 

אני מניח שלבדיקות נלוות אתה מתיחס לבדיקת נוזל הקירור, גזי הפליטה של האגזוז, נזילות והזעות שמן

 

מה המשמעות של בדיקת הצתה כפי שהיא מתבצעת כיום ברכב בו מערכת ההצתה לא תקינה ?

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם
מה אמינותה של הבדיקה הזאת בהשוואה לבדיקה באמצעות שעון קונפרסיה איכותי ?

 

מאחר ואלו שתי בד' שונות לא ניתן להשוות בינהם.

שתיהן נותנות אינדיקציה טובה למדי לגבי מצב המנוע.

שתיהן אינן מושלמות ללא בד' נלוות.

 

בבד' התנגדות המכונים משתמשים כבר קרוב לעשור.

 

עמית

 

אני מניח שלבדיקות נלוות אתה מתיחס לבדיקת נוזל הקירור, גזי הפליטה של האגזוז, נזילות והזעות שמן

 

מה המשמעות של בדיקת הצתה כפי שהיא מתבצעת כיום ברכב בו מערכת ההצתה לא תקינה ?

 

ובנוסף בד' שמיעה והרצה בעומס ע"ג דיינו.

 

כאשר יש בעייה עם מע' ההצתה המכשיר לא יקרא תוצאות ויבקש לבצע זאת שנית.

כנ"ל גם לגבי מע' שמרעישה מידי(סטרטר פגום) או מתח הצתה נמוך מידי.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

בתוך האוטו (יכול להיות?)

 

ומשם הגיעו למסקנה העגומה לגבי "לחץ יתר בעוקה..."

האם אלה מספקי נתונים?

איך לפי הדיינו אפשר לגלות קומפרסיה נמוכה?

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
ובמקרה כזה (מערכת הצתה פגומה) ממשיכים בבדיקת הרכב ומציגים ללקוח תמונת מצב של המנוע מבלי להסתמך על התוצאות מבדיקת ההצתה ?

 

כן, אך מבקשים ממנו לחזור לבד' נוספת לאחר תיקון במידה והינו חפץ בכך.

 

את האוטו שבדקתי היום בדקו על דיינו ובעזרת איזה חוט שחובר לשקע המצת בתוך האוטו (יכול להיות?)

ומשם הגיעו למסקנה העגומה לגבי "לחץ יתר בעוקה..."

האם אלה מספקי נתונים?

איך לפי הדיינו אפשר לגלות קומפרסיה נמוכה?

 

לא, את בד' לחץ העוקה מבצעים חזותית ע"י פתיחת מכסה מילוא השמן ו/או המדיד ו/או נשם המנוע.

בד' ה"קומפרסיה אינה מתבצעת ע"ג הדיינו, אלא במכשור אבחון אחר.

ע"י הדיינו ניתן לדעת כ"ס בגלגלים שהינו נתון משלים לבד' האחרות.

כמו-כן ע"י ההרצה במקום ניתן להבחין בגזי הפליטה ובצבעם, וכן באיזה שלב של ההרצה הם נפלטים וכמויות המיסוך.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...