Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8301 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לקחתי היום קליאו לבדיקה, הממצאים לגבי כל מכלולי הרכב ממש טובים - הכל מעל 85 (?) בשקלול הכללי, אבל אליה וקוץ בה.

 

המנוע קיבל 41 מתוך 100.

מדובר במנוע אנרג'י עם הזרקה ומשום מה הם חשבו את הנתונים שלו לפי 98 כ"ס ולא לפי 80 (והרי למנועי האנרג'י של רנו יש 80 כ"ס לא?)

בכל מקרה, הבחור שם במכון אמר לי שיש לאוטו לחץ עוקה (מה זה עוקה? זה בעברית?) גבוה ושצריכת השמן במובילי השסתומים היא גבוהה...

 

מה דה-פאק זה אומר?

נסעתי על האוטו - הוא נוסע ממש טוב. אין צלצולים, שלושה אנשים באוטו עם מזגן בעליות של מודיעין והוא סוחב כמו גדול...

 

בקיצור... האם זה קריטי? לחץ עוקה?

 

 

תודה לעונים.

 

 

חזי. 8)

(סתם. רון.)

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

חיפוש קצרצר בפורום העלה את השרשור הבא:

http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=13316&highlight=%EC%E7%F5+%F2%E5%F7%E4

 

קרא ותשכיל, במידה ויש עןד שאלות חזור.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
לקחתי היום קליאו לבדיקה, הממצאים לגבי כל מכלולי הרכב ממש טובים - הכל מעל 85 (?) בשקלול הכללי, אבל עליה וקוץ בה.

 

המנוע קיבל 41 מתוך 100.

מדובר במנוע אנרג'י עם הזרקה ומשום מה הם חשבו את הנתונים שלו לפי 98 כ"ס ולא לפי 80 (והרי למנועי האנרג'י של רנו יש 80 כ"ס לא?)

בכל מקרה, הבחור שם במכון אמר לי שיש לאוטו לחץ עוקה (מה זה עוקה? זה בעברית?) גבוה ושצריכת השמן במובילי השסתומים היא גבוהה...

 

מה דה-פאק זה אומר?

נסעתי על האוטו - הוא נוסע ממש טוב. אין צלצולים, שלושה אנשים באוטו עם מזגן בעליות של מודיעין והוא סוחב כמו גדול...

 

בקיצור... האם זה קריטי? לחץ עוקה?

 

 

תודה לעונים.

 

 

חזי. 8)

(סתם. רון.)

 

סיפור קטן - לפני 4 שנים קניתי את מכוניתי, הלא היא וולקן 95, ובבדיקה גילו שיש לה "לחץ עוקה גבוה".

כל זה על סמך קצת אדי שמן שיצאו מצינורית מדיד השמן כשנותנים גז.

לי ולאבא שלי כל הבדיקה והממצאים שלה נראו כמו קשקוש, אז קניתי את האוטו.

 

חלפו 4 שנים ולמעלה ממ- 110 אלף ק"מ (אז היה פחות מ- 50, היום יותר מ - 160). לא יודע מהו לחץ העוקה בעבר ובהווה, אבל המנוע היה ונשאר במצב מעולה. מעולם לא נפתח ראש, מעולם לא צרך שמן או מים.

 

בקיצור - "לחץ עוקה גבוה" יכול להיות גם כסת"ח של מכון הבדיקה, או חוסר מיומנות של הבודק. אם אתה רוצה להיות בטוח, והאוטו מבחינתך מרגיש בסדר, קח אותו למכונאי שאתה סומך עליו, לחוות דעת נוספת.

 

אגב, אין לי מושג מאיפה הקביעה "צריכת שמן גבוהה במובילי שסתומים", הרי אין שום דרך בעולם שבדיקה של שעה תדע לומר כמה שמן באמת נצרך ואיפה.

פורסם

כול מכוני הבדיקה מכסים את עכוזם ברמה שלא תאמן.

אני לוקח לבדיקה רק בשביל הפסיכולוגיה של המוכר.

רכב חדש יצא ממכון עם : רעש ממע' שסתומים, הזעות, צריכת שמן ממובילי שסת', טעינה לקויה , מעיכות פח , הספק חלש.

המדובר בסיטרואן פיקסו בת שנה ו 20000 ק"מ.

לשאלתי איך נבדקה הטעינה אם לא חובר מחשב או רכיב אחר למע' החשמל לא היה לבוחן תשובה - הוא הביט אלי ואמר "ככה המחשב שבודק מצא ".

כמובן שאחרי הקניה הרכב חובר למחשב במוסך מורשה והטעינה כמו שאר מערכות הרכב תקינות.

אה וגם אין תיקון או שרוטה ברכב. :p

פורסם

לחץ עוקה זה אומר לחץ קרטר

זה קורה בדרך כלל כאשר משפצים ראש מנוע והרינגים במנוע לא אוטמים אז בורח לחץ (קומפרסיה) מהראש דרך הרינגים לתוך אגן השמן

מה שזה עושה בדרך כלל זה מעיף מחזירי שמן ונוזל שמן מנוע מכל מקום אפשרי

לחץ עוקה גם יכול להיגרם מנשם סתום

erezzx

פורסם

את הנשם?

 

 

ושאלה נוספת - לחץ עוקה גבוה.. יכול גם להגרם מעודף שמן בקרטר, :shock: לא?

 

 

 

 

רון.

-ובקשר לאליה וקוץ בה, מדובר במשפט כמו שכתבתי, הפירוש המילולי שלו הוא "נתח בשר מהכבש\טלה שנחשב לנתח הכי משובח בו, אלא שיש בנתח הזה מעין אצם שקשה להסיר" - וכל הכוונה היא שמשהו טוב, אבל יש פה איזה פאק.

אליה - חלק משובח בבשר הכבש.-

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

אני פשוט המום מהידע הרב שהופגן בפורום על לחץ עוקה.

אמנם עוקה זה קרטר בלעז בעברית צחה זה אגן-שמן ולחץ עוקה זו תקלה די שכיחה והיא נובעת ממספר סיבות

א) נשם מנוע סתום ואז אין איורור לבית גל הארכובה

ב) רנגים שחוקים (טבעות בוכנה שחוקות )

ג) כמות גדולה מידי של שמן מנוע

לא קשור לסתם ראש. אבל מכוני רשוי נוהגים ליכתוב הערה זו כדאי לקבל כסוי משפטי

במקרה ויתקלקל משהוא במנוע

על כול פנים זה דבר שניתן ליבדוק ולאבחן בצורה מיקצועית

ולרוכש הרכב שאלתך בימקומה בהצלך :o

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

×
×
  • תוכן חדש...