Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הלך המגדש !!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8300 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאמא שלי יש גולף TDI ( אוט' ) שנת 00 עם 98K ק"מ.

כבר שבועיים שאח שלי מקטר לי שהרכב לא סוחב. היום לקחתי את הרכב לסיבוב ונדהמתי לגלות שהמגדש לא נכנס לפעולה ( ד"א, אם מעניין מישהו אז גולף TDI ללא מגדש עושה 0 - 100 ב - 28 שניות במקום 11 או 12 ).

אין רעש יניקה אין רעש טורבינה, הרכב פשוט לא זז ( משהו בסגנון רנו אקספרס 1900 שנת 1994 ).

 

מה ההשלכות של נסיעה ללא הטורבו ? ( אני מניח שתצרוכת הדלק תרד :p )

כמה עולה מגדש כזה ? האם ניתן לשפץ ?

 

לפני 3 שבועות הרכב עבר פחחות במורשה פולסווגן ( GMC סוברבבן נסע רוורס על מכסה המנוע והיה צריך להחליף מכסה מנוע + כנף ). יש מצב ששכחו לחבר משהו במנוע או במגדש ?

 

תודה

אריק

פורסם

הרכת 00' יש לך עדיין אחריות?

 

עם לא אז מגדש זה דבר די יקר ................. ובכלל מאיפה אתה יודע שהלך המגדש? אולי משהוא במחשב גדישה?

 

עוד דבר לא חובה להחלף אפשר גם לשפץ......

 

 

בהצלחה

POWERD BY C....

פורסם
לאמא שלי יש גולף TDI ( אוט' ) שנת 00 עם 98K ק"מ.

כבר שבועיים שאח שלי מקטר לי שהרכב לא סוחב. היום לקחתי את הרכב לסיבוב ונדהמתי לגלות שהמגדש לא נכנס לפעולה ( ד"א, אם מעניין מישהו אז גולף TDI ללא מגדש עושה 0 - 100 ב - 28 שניות במקום 11 או 12 ).

אין רעש יניקה אין רעש טורבינה, הרכב פשוט לא זז ( משהו בסגנון רנו אקספרס 1900 שנת 1994 ).

 

מה ההשלכות של נסיעה ללא הטורבו ? ( אני מניח שתצרוכת הדלק תרד :p )

כמה עולה מגדש כזה ? האם ניתן לשפץ ?

 

לפני 3 שבועות הרכב עבר פחחות במורשה פולסווגן ( GMC סוברבבן נסע רוורס על מכסה המנוע והיה צריך להחליף מכסה מנוע + כנף ). יש מצב ששכחו לחבר משהו במנוע או במגדש ?

 

תודה

אריק

 

לך למוסך. לא הייתי מאבחן בצורה כל כך נחרצת שהלך מגדש דווקא.

מגדש, בגדול, זה גוש ברזל שמסתובב בתוך גוש ברזל אחר. זה לא משהו שמפסיק לעבוד סתם כך ללא סיבה. אולי הבעיה בכלל במקום אחר - מערכת ההזרקה למשל, או בעיה אלקטרונית אחרת.

 

צריך לחבר את האוטו למחשב טיפולים ולראות מה קורה.

פורסם
חחח כמה כ"ס יש לפולו דיזל בלי הטורבו? 30? :D

 

רכב ממש עגלתי ככה, כמובן שבלתי אפשרי להמשיך לנסוע ככה, אפשר להחליף את המגדש אבל זה נראה לי יקר, לפני שאתה עושה משהו כזה לך תבדוק במוסך מורשה שיחפשו אם המגדש מחובר ואם כןז למה הוא לא עובד וכו... ורק אם אי אפשר לתקן אז תחליף מגדש.

 

לפולו בגרסה החלשה אין מגדש.

 

לגבי הגולף, לנו בפאסאט TDI הפסיק לעבוד הטורבו בגלל צינור קרוע. עלה 30 שקל והופ יש טורבו. לך למוסך ותבדוק את הנושא.

 

 

גיא.

פורסם

ואצלנו, בפאסאט TDI שנת 98 (כשעוד הייתה אצלנו) הלך הממיר. האוטו עשה 23 שניות למאה בערך, ולא עבר 120 קמ"ש...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מגדש ללא גאומטריה משתנה עולה בערך בין 2000 ל -3500.

 

עכשיו תשאל מה זה גאומטריה משתנה.

 

ניתן לזיהוי על ידי האות האחרונה בסוג המנוע שטבוע בכרום על אחוריי הרכב TDI

 

בגלל מבנהו (תריסים שנפתחים ונסגרים בסל"ד מסויים) מגדש זה מתחיל את פעולתו ב1000 סל"ד להבדיל מהמגדש הרגיל שמתחיל ב 1800 סל"ד.

 

אה, והוא גם הרבה יותר יקר.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

בפלוץ גגן כמו בפלוץ גגן יש מספיק מערכות שכושלות עוד הרבה לפני המגדש :D

 

יש מספר צינורות וואקום (שהוזכרו ע"י גיא) יש גם חיישן גדישה שמתלכלך (אפשר לנקות לבד) או מתקלקל (אפשר להחליף לבד) ויכול למנוע כניסה ו\או פעולה תקינה של המגדש...

 

בנוסף תופעה של אובדן כח פתאומי ונחרץ שכזה יכול לאפיין גם אייר פלואו מטר תקול (פתח מכסה מנוע (מנוע כבוי!!) נתק את הפלאג של האייר פלואו מטר...סגור אותו) התנע ועשה סיבוב....אם האוטו סוחב : מצאת את הבעיה !

 

קיצר : גש לאיבחון מקצועי (עלק מקצועי...) ע"י מחשב רכב מתקדם (מתקדם כמו 286 עם מסך שחור לבן....) בבית צ'מפיון (או בשמם העיברי "המשחטה")

×
×
  • תוכן חדש...