Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8287 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום שמעתי את הסיפור המצחיק ביותר שעלי האדמות...

אז ככה לחבר שלי(עידן זה שבא איתנו למפגשים) יש רנו קליאו 1.4 ולאחר החלפת ראדיאטור הרכב רועד!

 

בקיצור הוא החליף אטם ראש והתברר ששתי שסתומים היו שרופים.

והרעידות ברכב לא נפטרו!

איזה עצבים :mad:

הבוקר הזה הוא נכנס למוסך קרסו בעפולה בתקווה שהם המפלט האחרון לתקן את הבעיה הנוראית הזאת!

שלב ראשון נסיעת מבחן:המוסכניק עושה סיבוב ברכב ונדהם!שואל אותו החלפתה ל1.8?!?!?!?

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח הוא עונה בצחוק

לא מה פתאום!

המוסכניק העלה את הרכב על הליפט ועשה כמה בדיקות והתחיל לשאול

למה לא עשיתה טיימינג?עידן ענה שהוא עשה לפני 300 ק"מ!

ובנוסף המוסכניק טוען שבורח קומפרסיה בין בוכנה מ2 ל3.

שוב עידן ענה שלפני 150 ק"מ הוא עשה אטם ראש+שסתומים!

שוב המוסכניק העלה השערה שמערכת ההזרקה לא תקינה

 

מוסכניק נוסף הגיע לרכב ובדק וטען שיש ניצוץ ומגיע דלק לבוכנה

 

עידן שאל מה הבעיה של הרכב אתם יכולים להסביר?!?!?

המוסכניקים ענו פעם יש קומפרסיה ופעם לא :shock:

עידן למד כבר 3 שנים מכונאות רכב ועושה תעודת הנדסאי רכב כרגע...

כך שאסור לזלזל בידע שלו :lol:

ועידן ענה למוסכניקים שלא י%@ינו לו את השכל כי אין דבר כזה :!:

 

לאחר שעות רבות במוסך "המורשה" של רנו המוסכניקים+המנהל חוזרים בתשובה:

"לא יודעים מה הבעיה"

עידן היה בשוק למי הוא ילך אם לא למוסך של רנו בישראל ארץ הקודש

 

בנוסף עידן התעקש שיתקנו לו את הרכב והתשובה של המוסך היתה תשאיר את הרכב פה...

והמינימום נזק של הכסף יהיה 6500 :roll:

 

מה עושים עכשיו?!!? :?:

אנא יפנה אנא ילך?

 

אלעד ועידן המיואשים מהמוסך של קרסו :twisted:

 

*להבא הודעה ללא כותרת מדוייקת תימחק.*

נינג'ה לבנה!

פורסם

ערב טוב.

קודם כל המוסג הזה פעם יש קומפרסיה ופעם איין זה חרטה מארץ החרטות

או שיש קומפרסיה או שאיין...

עים במוסך הוא לא מזה את המנוע עים זה 1400 או 1800 אל תיתן לא לגעת באוטו

והמבין יבין.

לפי טענותך נירא לי שהבעיה בסעפת יניקה בחיבור לראש קיים בנייהן אטם וכניראה

לא הוחלף ויש מישם משיכת אויר שגורמת לזיוף

בהצלחה :mad:

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
ערב טוב.

קודם כל המוסג הזה פעם יש קומפרסיה ופעם איין זה חרטה מארץ החרטות

או שיש קומפרסיה או שאיין...

עים במוסך הוא לא מזה את המנוע עים זה 1400 או 1800 אל תיתן לא לגעת באוטו

והמבין יבין.

לפי טענותך נירא לי שהבעיה בסעפת יניקה בחיבור לראש קיים בנייהן אטם וכניראה

לא הוחלף ויש מישם משיכת אויר שגורמת לזיוף

בהצלחה :mad:

 

הוא החליף שם אטמים גם לסעפת יניקה וגם לסעפת פליטה

וזה לא עזר :shock:

נינג'ה לבנה!

פורסם
ערב טוב.

קודם כל המוסג הזה פעם יש קומפרסיה ופעם איין זה חרטה מארץ החרטות

או שיש קומפרסיה או שאיין...

עים במוסך הוא לא מזה את המנוע עים זה 1400 או 1800 אל תיתן לא לגעת באוטו

והמבין יבין.

לפי טענותך נירא לי שהבעיה בסעפת יניקה בחיבור לראש קיים בנייהן אטם וכניראה

לא הוחלף ויש מישם משיכת אויר שגורמת לזיוף

בהצלחה :mad:

 

הוא החליף שם אטמים גם לסעפת יניקה וגם לסעפת פליטה

וזה לא עזר :shock:

 

תבדוק עם ספריי קרבורטרים בהתזה לכיוון המזרקים כשהמנוע דולק האם הרעידות פוסקות

אם כן מדובר בדליפה שנובעת מ-O רינגים יבשים של המזרקים שדורשים החלפה.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

בשום פנים ואופן שלא תעיז להתיז ספרי קרבורטור על סעפת היניקה או על המזרקים

בזמן שהמנוע פועל אתה עלול לישרוף את המכונית ...

את אותה הבדיקה של משיכת אויר עושים רק עים מים!

כמו כן ניתן לחסום בעדינות בעזרת היד את כניסת האויר למנוע בזמן פעולתו ולראות או

לחוש שהמנוע מתיצב :mad:

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
בשום פנים ואופן שלא תעיז להתיז ספרי קרבורטור על סעפת היניקה או על המזרקים

בזמן שהמנוע פועל אתה עלול לישרוף את המכונית ...

את אותה הבדיקה של משיכת אויר עושים רק עים מים!

כמו כן ניתן לחסום בעדינות בעזרת היד את כניסת האויר למנוע בזמן פעולתו ולראות או

לחוש שהמנוע מתיצב :mad:

 

דיברתי על דליפה מאיזור המזרקים

אפשר באופן מבוקר להתיז מעט תרסיס קרבורציה בבתי המזרקים, עושים זאת שנים מכונאים וקבוצות מירוצים ללא כל חשש.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם
בשום פנים ואופן שלא תעיז להתיז ספרי קרבורטור על סעפת היניקה או על המזרקים

בזמן שהמנוע פועל אתה עלול לישרוף את המכונית ...

את אותה הבדיקה של משיכת אויר עושים רק עים מים!

כמו כן ניתן לחסום בעדינות בעזרת היד את כניסת האויר למנוע בזמן פעולתו ולראות או

לחוש שהמנוע מתיצב :mad:

 

פעם אחת אני חייב לבדוק אם מה שאתה אומר נכון :!:

יש לי ספריי קרבורטורים, אני יורד לבדוק אם צדקת :!:

אני רק מקווה שהביטוח מכסה שריפות מסוג זה... :roll:

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

זה שמכונאים עושים את זה זה עוד לא עושה אותם צודקים

ובדיקה עים מים יותר טובה מכיוון שעים הגומיות של המזרקים בחיבור לסעפת יבשים

זה מרטיב אותם והמנוע מפסיק לזייף :roll:

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
זה שמכונאים עושים את זה זה עוד לא עושה אותם צודקים

ובדיקה עים מים יותר טובה מכיוון שעים הגומיות של המזרקים בחיבור לסעפת יבשים

זה מרטיב אותם והמנוע מפסיק לזייף :roll:

 

לא אמרתי שמכונאים תמיד צודקים ,במקרה הזה אין עם זה שום בעיה

מעולם לא שמעתי על רכב שעלה באש כתוצאה מכך, אשמח אם תאיר את עיני ותספר לנו על מקרה כזה.

 

השימוש בספרי קרבורטורים בבדיקה כזאת נפוץ בגלל הצינורית שמאפשרת התזה מבוקרת ומדויקת לתוך בתי המזרקים והתנדפות החומר.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

במכון לקרבורטורים באזור המרכב ניכנסה יום אחד BMW עים זיוף במנוע

הייתי נוכח הבחור מהמכון לקח ספרי קרבורטורים והתחיל להתיז עים הצינורית

על המזרקים ואז המנוע עלה באש מיכיוון שהשאלה הבא שלך תהיה למה?

אז אני כבר ישיב

כניראה שאחד או יותר מהמזרקים היה סתום חלקי המנוע עבד על 2 צילנדרים בלבד

באופן חלקי כלומר עים תערובת דלק עניה מנוע שאובד עים תערובת דלק עניה

נוטה לעשות בק-פיירים מה לעשות בא בק-פייר והצליח לעבור את הגומיה של המזרק

תאמין לי לא צריך יותר מיזה

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
במכון לקרבורטורים באזור המרכב ניכנסה יום אחד BMW עים זיוף במנוע

הייתי נוכח הבחור מהמכון לקח ספרי קרבורטורים והתחיל להתיז עים הצינורית

על המזרקים ואז המנוע עלה באש מיכיוון שהשאלה הבא שלך תהיה למה?

אז אני כבר ישיב

כניראה שאחד או יותר מהמזרקים היה סתום חלקי המנוע עבד על 2 צילנדרים בלבד

באופן חלקי כלומר עים תערובת דלק עניה מנוע שאובד עים תערובת דלק עניה

נוטה לעשות בק-פיירים מה לעשות בא בק-פייר והצליח לעבור את הגומיה של המזרק

תאמין לי לא צריך יותר מיזה

 

באיזה מכון זה קרה ?

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

שימוש עם ספריי קרבורטורים מסוכן.

 

נכון אני מודה, גם אני השתמשתי בשרותיו בניסיון לאתר דליפות אויר, אבל זה עדייין חומר מאוד דליק! מספיק חוט הצתה סדוק...

 

כמו כן גם מטעה.. השפרצה לכוון מסויים בניסיון לאתר משיכת אויר עלולה להסתיים בדיאגנוזה שגוייה. התרסיס מייד מתאדה באזור המנוע, ואתה לא רואה את זה.

 

המנוע יכול לשאוב את האדים האלו ממקום חוקי ותקין, הסל"ד יעלה או יתייצב, ואתה חושב-הופה...הינה הדליפה.

 

במקום מים אפשר להשתמש בספריי חלודה, הוא לא דליק לא נדיף ולא מזיק, הוא פשוט אוטם באופן זמני (בגלל צמיגותו) את מקום הדליפה, הסל"ד מתייצב - ואתרת את מקום התקלה.

פורסם

נשמע הגיוני, למעשה כמעט כל תרסיס שהוא לא דליק יכול להתאים

צירוף מקרים, בשבוע האחרון החלפתי את גומיות ה-O רינג של המזרקים בצד של החליל

ואחרי זה גם את הקמשפט, אבל זה כבר לא קשור :wink:

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

×
×
  • תוכן חדש...