Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יש לי תמונה שאני לא מצליח להבין בה כמה דברים , מישהו יכול לעזור לי?


יבגני
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7893 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

אני רואה כאן בתמונה שהנשם מתחבר ישר לסעפת יניקה וזה נראה לי ממש מוזר, הוא לא אמור להתחבר לפני המצערת?

 

וגם המיקום של הפילטר מעורר בי כמה תהיות , למה הוא ממוקם בצד הנגדי ? אני יודע שהפילטר ברכב הזה ממוקם בצד ימין .

0345_4mg.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רואה כאן בתמונה שהנשם מתחבר ישר לסעפת יניקה וזה נראה לי ממש מוזר, הוא לא אמור להתחבר לפני המצערת?

 

וגם המיקום של הפילטר מעורר בי כמה תהיות , למה הוא ממוקם בצד הנגדי ? אני יודע שהפילטר ברכב הזה ממוקם בצד ימין .

 

תסתכל טוב! הוסיפו לרכב מגדש טורבו!!!

 

לכן בוצע גם השינוי בצנרת הנשם, והיא לא מחוברת לסעפת! פשוט לאויר האטמוספרי, אבל הוסיפו מעיין מסנן לקליטת אדים. (הכחול במרכז הצינור נשם).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רואה כאן בתמונה שהנשם מתחבר ישר לסעפת יניקה וזה נראה לי ממש מוזר, הוא לא אמור להתחבר לפני המצערת?

 

וגם המיקום של הפילטר מעורר בי כמה תהיות , למה הוא ממוקם בצד הנגדי ? אני יודע שהפילטר ברכב הזה ממוקם בצד ימין .

 

תסתכל טוב! הוסיפו לרכב מגדש טורבו!!!

 

לכן בוצע גם השינוי בצנרת הנשם, והיא לא מחוברת לסעפת! פשוט לאויר האטמוספרי, אבל הוסיפו מעיין מסנן לקליטת אדים. (הכחול במרכז הצינור נשם).

 

FUCKING SHIT !!

 

הצ'כים האלה מטורפים !

 

על מנוע של דייהו הם הלבישו טורבו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היו צריכים לחשוב על מקום יותר טוב למסנן.

 

אדי חומצה שניפלטים מהמצבר לא בדיוק מועילים לחלקי המתכת הפנימיים של המנוע...כולל המגדש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היו צריכים לחשוב על מקום יותר טוב למסנן.

 

אדי חומצה שניפלטים מהמצבר לא בדיוק מועילים לחלקי המתכת הפנימיים של המנוע...כולל המגדש.

 

מה גם שהוא ממוקם בדיוק מאחורי הרדיאטור.

 

 

הבלוק שלה מספיק חזק בשביל להתמודד עם העומס של הטורבו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באמת נראה לי מאוד מוכר... אפשר למצוא אותו בקאדט\ אסקונה של שנות השמונים...

 

מכסה ה-OHC :*)

אני לא אשכח את זה בחיים...

 

 

אחלה מנוע לדעתי...

 

ואם יעמוד בטורבו או לא...

 

 

ז'ה נה סה פה..

 

אני חושב שהיו כאלה דגמים שבאו במקור עם טורבו...

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתם מתארים לעצמכם דייהו ריסר 94' טורבו מראה לRSI אגזוז/ים? :shock:

:roflmao:

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתם מתארים לעצמכם דייהו ריסר 94' טורבו מראה לRSI אגזוז/ים? :shock:

:roflmao:

 

כן. ואז אנחנו נשפכים מצחוק.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היו צריכים לחשוב על מקום יותר טוב למסנן.

 

אדי חומצה שניפלטים מהמצבר לא בדיוק מועילים לחלקי המתכת הפנימיים של המנוע...כולל המגדש.

 

מה גם שהוא ממוקם בדיוק מאחורי הרדיאטור.

 

 

הבלוק שלה מספיק חזק בשביל להתמודד עם העומס של הטורבו?

 

 

תלוי באיזה גדישה כמובן...

חוץ מזה, בלוק בדרך כלל הוא הדבר האחרון שצריך לדאוג אם הוא יעמוד בעומס.

יש כל כך הרבה דברים אחרים כמו בוכנות, שסתומים, קראנק, גיר, קלאצ' וכ'ו, שינזקו לפני הבלוק.

 

יובל.

 

יובל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...