Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8304 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, ובמיוחד לעמית, שידוע לכל שהתנייד ביצירת המופת המוטורית הקרויה "דייהו רייסר".

 

נתקלתי בבעיות בדייהו רייסר, ואני צריך עצה לפני שניגשים למוסך -

 

1. המזגן לא עובד כבר הרבה זמן, ובעבר נאמר לבעלים שצריך להחליף את המזגן. האם מדובר בבעיה ידועה בדגמים אלה, וכמה צריך לעלות תיקון?

 

2. האוטו מקרטע. כשהוא קר הוא ממש מקרטע, כשהוא מתחמם המצב משתפר. תחת מאמץ הוא מקרטע כמו משוגע, ובירידות הוא דווקא בסדר. הוא עבר טיפול לא מזמן.

מה יכולה להיות הבעיה?

פלאגים?

כבלי הצתה?

חיישן כלשהו?

 

תודה!

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם

(1)מזגן-עלות תיקון טוב:2500 ש"ח בערך, כולל: מדחס מזגן חדש, מייבש חדש, צינור הכולל בתוכו שסתום התפשטות, ניקוי/שטיפה, ואקום ומילוי גז.

אין להתפשר על פחות מזה, אחרת סובלים בהמשך :!:

(2)קרטועים-ראשית להחליף כמובן חוטי הצתה ומצתים, לאחר מכן יש לתת מעט קידום להצתה.

(נכון שהרכב אינו סוחב טוב בתחילת נסיעה :? ).

 

כל התקלות הללו כבר סודרו אצלי בקיץ האחרון.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
שלום לכולם, ובמיוחד לעמית, שידוע לכל שהתנייד ביצירת המופת המוטורית הקרויה "דייהו רייסר".

 

נתקלתי בבעיות בדייהו רייסר, ואני צריך עצה לפני שניגשים למוסך -

 

1. המזגן לא עובד כבר הרבה זמן, ובעבר נאמר לבעלים שצריך להחליף את המזגן. האם מדובר בבעיה ידועה בדגמים אלה, וכמה צריך לעלות תיקון?

 

2. האוטו מקרטע. כשהוא קר הוא ממש מקרטע, כשהוא מתחמם המצב משתפר. תחת מאמץ הוא מקרטע כמו משוגע, ובירידות הוא דווקא בסדר. הוא עבר טיפול לא מזמן.

מה יכולה להיות הבעיה?

פלאגים?

כבלי הצתה?

חיישן כלשהו?

 

תודה!

 

בנוגע ל-2, מניסיוני עם הרכבים הללו, מדובר בחוטי הצתה. סט חדש אמור לפתור את הבעיה.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...