טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
178,200 נושאים בפורום הזה
-
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
באחרונה מופיעה אצלי בעיה כאשר הרכב עומד בסרק כמה דקות אז הוא מגמגם נחנק ונכבה בדר"כ בפקקים. כאשר אני נותן גז הוא מגמגם ונכבה לבסוף. בכדי להניע מחדש דרוש כדקה שניים מנוחה. הדבר קורה במיוחד בפקקים ארוכים ובימים חמים. כאילו החום גורם לאוטו לזייף ולהחנק. אנא עזרתכם המקצועית... היתכן התחממות ווסת הדלק או משאבת דלק?
הודעה אחרונה מאת RSIG, -
- 5 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
שלום לכולם! שבוע שעבר נקרעה לי רצועת אלטרנטור החלפתי אותה ביחד עם זאת של המזגן אבל עכשיו היא עושה רעשים מדי פעם חריקות כאלה!! זה משגע אותי מתחתי את הרצועה הרבה יכול להיות שהרעשים הם בגלל שהרצועה מתוחה מדי? ??
הודעה אחרונה מאת BLUE-R, -
- 8 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
לאחרונה התגלתה אצלי בעיה בחיישן מצערת... ( בטיפול ) בכל מקרה, במה ימים האחרונים התחילה תופעה מוזרה, כל פעם שאני עומד בנוטרל עם מזגן, יותר מדקה - שתיים... המנוע מתחיל להחנק ונכבה! אתמול לראשונה זה קרה לי גם בלי מזגן דולק!... עוד כמה עובדות... דבר ראשון, כשאני מרגיש את המנוע מתחיל להחנק ואני נוגע בגז... אין הבדל... זה לא עוזר בכלל!... אלא אם אני מדביק את הדוושה עד הסוף... וגם זה לא תמיד עוזר... דבר נוסף, ברוב המקרים אני לא מצליח להתניע את האוטו מיד אחרי שהוא נכבה... ואני צריך לחכות איזה חצי דקה עד שאני מצליח להתניע שוב!... השאלה שלי... האם זאת תופעה שנגרמת מחיישן מצערת לקוי ? האם אני צריך לחשוש שיש לי בעיה נוספת בהזרקה ? או אולי זא…
הודעה אחרונה מאת NirTzi, -
- 0 תגובות
- 18.7 אלף צפיות
הלאנטיס שלי עושה בעיות לפעמים היא לא מניעה זה לא בעיית מצבר או מתנע. יכול להיות שזה האמבוליזר (קוברה) או מתג הילוך חניה (גיר אוטומט) או מתג התנעה . אם מישהו ניתקל בתקלה דומה מבשק בת דעתו ונסיונו. נוסף על כך היכן ניתן להשיג שרטוט מערכת חשמל של לנטיס 1800 96 תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת ari 66, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
כבר שאלתי את איציק במקום אחר, אבל אולי יש עוד מישהו שרוצה לעזור לי... עשיתי את כל המדידות וכל הבדיקות, הגעתי למסקנות מסויימות, ואני נותן את כל הנתונים, בתקווה שמישהו יוכל לעזור לי עם זה.... משאבות השפריצרים: יש לי שתי משאבות, אחת שהורדתי מרכב מושבת, שתיהן תקינות.. מדדתי עליהן התנגדויות של כ-11 אוהם, יש מגע בין הפלוס למינוס, מן הסתם, כי הרי יש שם סליל! זה אומר שאין קרע, והמשאבות תקינות... בנוסף לכך, חיברתי את המשאבות לספק של מחשב, בבית, והן עובדות טוב מאוד.. ברכב: כל המגעים טופלו, נוקו וחודשו - והם מצויינים... ברגע שלוחצים על המתג יש 12 וולט כמו שצריך, שמגיע לחוטים, אבל ברגע שאני מחבר את המגעים למשאבה - מייד יש 0! כבר ניסיתי כל מיני שיטות, ואפילו בדקתי, שבר…
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מישהו יכול בבקשה להסביר לי מזה טורבו? איך זה עובד? מה ההיתרונות החסרונות שבדבר? האם לכל רכב אפשר לשים טורבו? מזה קיט?! ועוד מושגים הנוגעים בדבר... אשמח מאד לתשובות מכאלה שבאמת מבינים! רועי.
הודעה אחרונה מאת sronis, -
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
באוטו שלי, אי אפשר לעבור כיכר \סיבוב כשהכביש רטוב, במהירות שעוברת את ה-25(מגרדת 30).... בלי שהאוטו יחליק... משהו לא בסדר אצלי?! נראה לי מוגזם לגמרי המהירות הזאת.
הודעה אחרונה מאת falou, -
-
- 2 תגובות
- 850 צפיות
בהמשך לשתי השאלות ששאלתי ולצערי לא קיבלתי תשובה (הנקודות במד הדלק והמדבקה על הפח שבין הדלת האחורית לגלגל האחורה), יש לי שאלה נוספת: יש באודי (מודל 86), במיכל ההתפשטות (או איך שלא קוראים לזה בעברית - expansion tank) יש כמו שקע בצורת מבחנה ליד המכסה-לחץ. מה זה?
הודעה אחרונה מאת malky, -
- 11 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
העגלה שלי צריכה ביטוח, למישהו יש איזו המלצה לחברה מסויימת? רון.
הודעה אחרונה מאת הנסיך., -
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
התחילו הבעיות... יש לי נזילה מפקק מים שנמצא בראש מנוע, השאלה היא האם התופעה מוכרת?? האוטו הוא פיאט פונטו שנת 2000 לא ספייס, שאלה אחרת, מישהו מכיר את המוצרים של ווירט??? WURTH הם ממש מוצרים מעולים!!! תודה לעונים... שי
הודעה אחרונה מאת רפי לין, -
- 10 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אני יכול להחליף ממנוע 1000 ל-1400? אם כן איזה אישורים צריך ומה לגבי הביטוח?
הודעה אחרונה מאת dudielad, -
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אוקי .... אז אני לא יודע איך בדיוק זה קרה.... היום הייתי אמור לעשות כמה דברים בעיר הדפוקה נצרת..... קודם כל הלכתי לבנק וחנחתי בחניה מסודרת עם תשלום כדי שאף אחד לא ידפוק לי את המכונית .... אחר כך עשיי עוד משהו בעיר... וחניתי בחניה מסודרת .... הלכתי אל חבר ... וחניתי אצלו בחניה ליד בית העסק.... הכל סבבה... אחר כך אני אולך לקחת ירקות לבית ... ובום אני מסתכל על הרכב כשאני מכמיס את כל הדברים ... והדלת הימנית האחורית שלי נדפקה ! פס הקישור לך לעולמו ... וגם הדלת נפגעה ...! והבעיה הרצינית שיש לי כרגע היא שאין לי ביטוח מקיף ! כך שאני אצטרך לשלם על הנזק... וזה נראה לי כמו החלפת דלת או משהו ... שזה מאוד יקר במכוניות סאאב.... אני לא יודע מה לעשות בדיוק... כי המ…
הודעה אחרונה מאת White-Night, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
ה'פרצוף' האמיתי של המוסכניקים.
הודעה אחרונה מאת PEUGEOT205, -
-
- 6 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
יש לי ג'סטי 92 , לאחרונה החלו בעיות בתאורה, זה התחיל מכך שכשהייתי מעביר מאורות דרך לאורות גבוהים ואז מנסה להחזיר לאורות דרך , לא היו נדלקים אורות הדרך למשך כמה שניות , הבעיה החמירה עם הזמן והיתה נפתרת לפעמים ע"י משחק בידית האורות , עד שעכשיו האורות היחידים שיש לי זה אורות גבוהים . בדקתי פיוזים , זו לא הבעיה. אני די משוכנע שהבעיה היא במגעים בידית האורות . השאלה שלי היא , א' האם מישהו נתקל בבעיה דומה ? וב' האם מישהו יודע אם אפשר לפרק את ידית האורות במיוחד את החלק הקפיצי שבסופה המכיל את הבקרה על האורות (אורות חניה דרך וכו'). אני מתאר לעצמי שאם אני אפתח את המקום זה בטח יתגלה כמגע רופף או משהו. מחכה לעזרתכם . תודה
הודעה אחרונה מאת חביתה ברוורס, -
אורות בלם
מאת Guest brk- 1 תגובות
- 915 צפיות
אתמול באמצע נסיעה, נהג מונית צועק לי "יש לך קצר בפנסים האחוריים". לא הספקתי לבדוק את זה עד שהגעתי הביתה, אבל הבעיה היא רק באור ברקס הימיני. כשאני מדליק את האורות, הוא נדלק, ולא נכבה. השמאלי והעליון בסדר. הימיני כל הזמן דולק. זה רציני? או שזה סתם קצר? או.. ? תודה
הודעה אחרונה מאת kompy, -
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכולם אני יודע שזה נשמע שאלה מפגרת אבל בכל זאת אני אשאל קניתי סיומת של אגזוז אתם יודעים כאלה כמו שמוכרים אצל אוטו דיפו זה סיומת כזאת עם חור קטן ומסביב לחור חורים קטנים קטנים כאלה אז הרכתי אותו על האגזוז והוא עושה רעש כמו שריקה כזאת יפה כזה השאלה שלי הריי הצמדתי את הסיומת עד הסוף עם החור הקטן של הסיומת לחור הגדול של האגזוז הרגיל שלי השאלה שלי הרייי יוצא דרך הסיומת גזים קטנים יותר ככה נראה לי שצריך מאשר הגזים הרגילים שצריך לצאת האם זה גורם לנזק כלשהו? האם זה דופק את את המנוע או את המערכת פליטה או משהו תודה לעונים!!!!!!!!!!! אני יודע שחלק ממכם יחשבו שאני מפגר אבל בכל זאת שאלתי כי מהאגזוז שלי גדול יותר בתכלס מהסיומת.
הודעה אחרונה מאת sronis, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1 אלף צפיות
מה יקרה לרכב פיזו 1600 אם נחליף לקרבורטור שפורק ממנוע 1900
הודעה אחרונה מאת jlavi2002, -
-
עזרה - הרכב לא מניע 1 2
מאת segal-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
יש ניצוץ. מצבר תקין. חוטי הצתה חדשים ומתאימים. דלק מגיע. ניקיתי את האינג'קטורים חיצונית עם חומר ניקוי קרבורטורים והוספתי k44 והרכב הניע 4 ימים. כעת שוב לא מניע , רק עם תרסיס אתר. האם להוסיף שוב k44? מה אתם מייעצים?
הודעה אחרונה מאת jlavi2002, -
-
-
- אחראי פורום
- 36 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
חביבים למדי לטכנולוגיה של לפני 15 שנה. ככל הידוע לי , המנוע בלנטרה הוא זה ששירת את ה"סופר" לנסר בזמנו--> 113 כ"ס. (דורטק ) אם C3 מונעת על ידי TU עלוב בעל 75 כ"ס וזה מתקבל על הדעת , המנוע של הלאנסר הוא בגדר יהלום מעניין מה היה קורה עם VTR או ראלי 1.6 היו משתמשות בשירותיה של מיצובישי זה בדיוק העניין. המנועים הללו אולי בתיאוריה מוציאים כאלו הספקים, אבל במציאות משהו כנראה דפוק בהם מאוד... זה או זה, או שהגיר ממש אבל ממש גרוע במכוניות האלו (אם כי גם בידני הן איטיות, אז זה קצת פוסל את זה). ביונדאי המצב פחות חמור (נהגתי על אקסנט 1.3 ו-1.5, שתיהן עגלות מאוד). אבל בדייהו וקאיה זה פשוט נוראי. בנוגע ל-C3 ול-1.4, אתה צודק... ר…
הודעה אחרונה מאת edan82, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
באימפרזה (דגם ישן), איך יודעים אם כמות השמן מספקת או לא? על המדיד שלושה סימונים: 2 חורים שלמים ועוד "חצי" חור. עד לאן השמן אמור להגיע? (אה, כן, ואם אפשר גם מתי כדאי למדוד, והאם לנגב את המדיד לפני או לא. תודה) תודה איציק.
הודעה אחרונה מאת malky, -
-
- 13 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
האם זה אפשרי להחליף את ה-1500 למנוע אחר ? מישהו פעם ניסה ?
הודעה אחרונה מאת drugstore, -
- 12 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
הצלחתי לקרוע רגל אחת בנורה של לחצן חלונות החשמל בפולו, כשניקיתי את המפסקים. רציתי לדעת היכן ניתן להשיג כזאת נורה ? * על הנורה מולבש גומי ירוק שנותן את הצבע.... תודה.
הודעה אחרונה מאת שמר, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
השבוע ע"י הבית נדלקה לי איזה נורה ( אחרי התחפרות קלה בחצץ) פתחתי מכסה מנוע וראיתי שהרצועה של המזגן+אלטרנטור+קירור ( יש רק רצועה אחת בפיירבירד) יצאה מהמקום. בעזרת הספר של היינס + ארגז כלים מאולתר קופפתי את המותחן והחזרתי אותה למקום. אבל ראיתי שהיא לא יושבת ממש על המותחן אלא רבע בחוץ. ( המנורה נכבתה ונראה שהכל בסדר.) ליתר ביטחון הלכתי למוסך (מוסך מורשה של UMI) שיסתכלו, והם אמרו (לא לאחר בחינה יותר מידי מדוקדקת..) שכנראה המותחן התעקם כלפי מטה ולכן הרצועה לא יושבת ממש עליו וצריך להחליף אותו . (זה אומר להחליץ שם איזה חתיכה רצינית שמחירה 1200 + מע"מ + עבודה) וזה הזמנה מיוחדת מחו"ל. הם גם אמרו לי לא לנסוע איתה הרבה אז אני נוסע על איזה עגלה של ההורים…
הודעה אחרונה מאת ido fallach, -
-
- 0 תגובות
- 853 צפיות
חבר מחפש חלקי מיתלים קידמים לאלפא 33 ערן 053892341
הודעה אחרונה מאת אורן, -
- 4 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
יש לחבר שלי פג'רו דיזל עם טורבו אינטרקולר. אני יודע שאינטרקולר מקרר את האויר שנכנס למנוע... יש בפג'רו כונס אויר על המכסה מנוע, ומתחתיו יש כמו רדיאטור כזה. יכול להיות שזה עושה את ההפך מרדיאטור? הכוונה לכך שהמים עוברים בצינורות ומקררים את האויר. מי שיכול לעזור, תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת שמר, -
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
טוב הסאנרוף באוטו שלי לא עובד אבל לא רק שהוא לא עובד הוא גם פתוח, כלומר בנסיעה מעל 90 שומעים את האויר נכנס דרך הסאנרוף. עכשיו אין לי את הרצון והכסף בשביל לתקן אותו אני פשוט מפחד מהחורף הקרב השאלה שלי היא מה אתם ממליצים לעשות? איך אני מקבע את הזכוכית וסותם את החריצים מפני מים?
הודעה אחרונה מאת שמר, -
- 14 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
סמל לשיעמום מוטורי מופח בחיים חדשים, תהנו.
הודעה אחרונה מאת David A, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
האבקה הלבנה הזאת שנראית כמו אבן. האם החיבורים דורשים טיפול כלשהו או שיש איזה חומר מונע שאפשר לשים ?
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- 4 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
יש לי שאלה שבתכל'ס אני לא יודע אם מתאימה לאוף טופיק או לפה כי היא די טכנית וקשורה למכונית אבל למכונית על שלט. בקיצור,יש לי מכונית באגי על שלט שנוסעת בשטח,ועל מנת למנוע כניסה של חול\אבק למנוע שלה משמנים לה את פילטר האויר כך שחלקיקי האבק נדבקים לשמן ולא נכנסים לתוך הקרבורטור. השאלה שלי היא האם אתם מכירים איזשהו שמן ייעודי לפילטר אויר של מכוניות (אמתיות), או שאתם יכולים להמליץ לי על איזשהו שמן שיכול לעשות את העבודה,הדגש הוא שהשמן צריך להיות סמיך מספיק בשביל ללכוד את האבק ומצד שני להיות דליל מספיק בשביל לאפשר כניסה חופשית של אויר למנוע (אני יודע שיש לי הרבה דרישות אבל מה לעשות...... ). אם מישהו מכיר שמן מתאים אז שיכתוב לי גם כמה הוא אמור לעלות ומהיכן ניתן לרכו…
הודעה אחרונה מאת edan82, -
ווקס לרכב חדש
מאת Leonid- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום חברים ! 2 שאלות: מה ההבדל בין ווקס לפוליש? (ומה זה ביחד?) 2. אוטו חדש בן שבוע. צבע ירוק-זית מטאלי. האם לעשות לו ווקס (או פוליש? או פוליש-ווקס?) תודה !
הודעה אחרונה מאת Leonid,
-
מי מחובר 10 משתמשים רשומים, 5 אנונימיים, 732 אורחים (הצג רשימה מלאה)
