Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8316 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי ג'סטי 92 , לאחרונה החלו בעיות בתאורה, זה התחיל מכך שכשהייתי מעביר מאורות דרך לאורות גבוהים ואז מנסה להחזיר לאורות דרך , לא היו נדלקים אורות הדרך למשך כמה שניות , הבעיה החמירה עם הזמן והיתה נפתרת לפעמים ע"י משחק בידית האורות , עד שעכשיו האורות היחידים שיש לי זה אורות גבוהים . בדקתי פיוזים , זו לא הבעיה. אני די משוכנע שהבעיה היא במגעים בידית האורות .

 

השאלה שלי היא , א' האם מישהו נתקל בבעיה דומה ? וב' האם מישהו יודע אם אפשר לפרק את ידית האורות במיוחד את החלק הקפיצי שבסופה המכיל את הבקרה על האורות (אורות חניה דרך וכו'). אני מתאר לעצמי שאם אני אפתח את המקום זה בטח יתגלה כמגע רופף או משהו.

 

מחכה לעזרתכם . תודה

ג'סטי 92 מנוע 1000 העונה לשם "אלפרד"

פורסם
יש לי ג'סטי 92 , לאחרונה החלו בעיות בתאורה, זה התחיל מכך שכשהייתי מעביר מאורות דרך לאורות גבוהים ואז מנסה להחזיר לאורות דרך , לא היו נדלקים אורות הדרך למשך כמה שניות , הבעיה החמירה עם הזמן והיתה נפתרת לפעמים ע"י משחק בידית האורות , עד שעכשיו האורות היחידים שיש לי זה אורות גבוהים . בדקתי פיוזים , זו לא הבעיה. אני די משוכנע שהבעיה היא במגעים בידית האורות .

 

השאלה שלי היא , א' האם מישהו נתקל בבעיה דומה ? וב' האם מישהו יודע אם אפשר לפרק את ידית האורות במיוחד את החלק הקפיצי שבסופה המכיל את הבקרה על האורות (אורות חניה דרך וכו'). אני מתאר לעצמי שאם אני אפתח את המקום זה בטח יתגלה כמגע רופף או משהו.

 

מחכה לעזרתכם . תודה

 

לי יש בעייה זהה באולדסמוביל שלי.

 

הבעייה לדעתי היא לא בידית האורות, אני החלפתי ידית ו 3 מפסקים.

דיברתי עם חשמלאי והוא אמר לי שכנראה יש עודף זרם שמגיע למפסק (אצלי הוא מתחמם) ולכן צריך לשים ממסרים בדרך שינחיתו את הזרם.

 

תבדוק אם גם אצלך המפסק מתחמם (מתג האורות).

 

עמית

Volvo 960 3.0 24V 1996

Volvo 940 GLE 2.0 Turbo 1997

Volvo 940 GLE 2.3 1995

Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham 5.0L V8 1982

פורסם

הדרך לבדוק אם זה אכן המנגנון היא למתג ידנית בין החוטים. הצמה היוצאת מהמנגנון מסתיימת בקונקטור. נתק אותו וחבר כל פעם חוט אחר למינוס טוב בגוף. אם האורות יידלקו כמו פנתרים, אז זה אכן המנגנון.

בכל מקרה - המנגנון שבבסיס הידית הוא מאוד עדין. קח בחשבון שאולי קל לפרק אותו לחלקים אבל להרכיב לא כל כך פשוט.

לא נראה לי שמנגנון כזה לג'אסטי מפירוקיה יעלה יותר מדי כסף.

פורסם

א' , אני כבר הרבה זמן מחפש מפירוקיות ידית ואין, ב' ידית חדשה כזו עולה 500 שקל!.

זה טירוף , לא הבנתי בקשר לתשובה הראשונה על איזה מפסק מדובר ? מה על המפסק שבידית עצמה? שמסובבים כדי לפתוח את האורות לראות אם הידית בקצה חמה??

ג'סטי 92 מנוע 1000 העונה לשם "אלפרד"

פורסם

מפסקים, פלגים, חוטים, ידיות...

 

חשבתם אולי פשוט נשרפה הנורה? או הנורות? לא סביר ששתיהן נשרפו באותו זמן אבל אולי כתוצאה מעומס יתר כלשהו הן שתיהן נשרפו... כבר קרה לי באוטו הישן...

X כ"ס יפניים = X כ"ס צרפתי כפול 1.5

 

1.כועס ומנצח, כועס ומנצח - כמו חתול

2.כרגע למדתם שיעור מהיר איך הופכים לימון ללימונדה

(ממיטב אמירותיו השנונות של מודי בר-און בעת שידור חצי גמר אליפות "ניין בול" בספורט +5)

פורסם

תחילה למושגים:

 

(1)אור חניית לילה-התאורה ה"קטנה" בחזית הרכב, ישנן נורות בפנסים הראשיים בנוסף לנורה הראשית, לעיתים היא מופיעה בפנס קטן נוסף.

 

(2)אור מעבר-אורות הנסיעה ה"רגילים".

 

(3)אור דרך-אור למרחק, אור "גבוה".

 

לבעיה:

רב הסיכויים שאכן הבעיה נובעת מידית אורות תקולה.

ראשית יש לפרק את הידית, לנקות מגעים מקורוזיה אפשרית ולבדוק.

אח"כ באין ברירה לפנות לחיפוש ידית בפירוק(קצת קשה לי להאמין שאין ג'סטי בפירוקיות).

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

אז ככה , פירקתי את ההגה הוצאתי את מנגנון הידיות מההגה , כשהסתכלתי מאחוריו ראיתי את קופסת המגעים , שיחקתי עם הידית ושיניתי את מצבי האורות וראיתי איך המנגנון של המגעים מופעל , ואז גיליתי שיש מגע אחד שלא נוגע טוב , זה המגע של אורות הדרך. כשלחצתי עליו בכוח האורות באמת נדלקו סוף סוף , אבל המגע התחיל להתחמם במהירות , לקחתי ספרי לניקוי מגעים ומשחזה קטנה ניקיתי טוב טוב את כל המגעים (יצא המון לכלוך) , ובכך נפתרה בעית ההתחממות . בקשר לבעית המגע הלא טוב לא נשארה לי ברירה אלא לכופף את פס המתכת של המגע הרופף. ובכך נפתרה כל בעית התאורה ברוך השם 8)

 

תודה על העזרה.

ג'סטי 92 מנוע 1000 העונה לשם "אלפרד"

×
×
  • תוכן חדש...