Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נזילה מפקק מים....


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8316 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התחילו הבעיות...

יש לי נזילה מפקק מים שנמצא בראש מנוע,

השאלה היא האם התופעה מוכרת?? האוטו הוא פיאט פונטו שנת 2000 לא ספייס,

שאלה אחרת, מישהו מכיר את המוצרים של ווירט??? WURTH

הם ממש מוצרים מעולים!!!

תודה לעונים...

שי :p

פורד פיאסטה 83':arrow:

פורסם

היי שי,

אחרי שאמרת שהם מעולים, הנה הלינק שלהם

http://www.dccarcare.com/wurth.html

 

לא ממש שלהם, אלא של אתר שממליץ על כל מיני חומרי ניקוי...

אני אישית לא מכיר אותם והיית שואל איפה ניתן להשיג אותם...

פעם אחרונה קניתי חומרי ניקוי בשבוע שעבר... (כל מה שראיתי במבצע באייס..)

 

 

בקשר לבעיית הנזילה, לצערי אני לא מכיר את פיאט כל כך טוב ובכלל כרגע לא עולה לי רעיון לתשובה עניינית... :roll:

סער

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

את מוצרי ווירט ניתן לקנות רק ממוסכים שעובדים עם החברה הזאת,

אני אישית קונה מוולוו (משאיות)...

יש להם תוסף לדלק כמו K44 שהוא ממש טוב אבל הוא דיי יקר (משהו כמו 90 ש"ח)

בנוסף יש להם חומר שנקרא BRAKECLEANER שהוא בעיקרון משמש לניקוי

הברקסים אבל הוא פועל ממש מצויין על הסרת ליכלוכים קשים מאוד,

מה שטוב בחומר זה שהוא מתנדף ממש מהר ומייבש את האזור....

ובקשר לפקק מים- אז אם כבר מפרקים חצי אוטו בשביל להחליף פקק מים,

אז תפסתי לי טרמפ וקניתי כבר קלאץ של VALEO וכבר נעשה את 2 הדברים ביחד!

אחחחחח.....איזה עבודה מחכה לנו...

:twisted:

פורד פיאסטה 83':arrow:

×
×
  • תוכן חדש...