Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלת שמן קטנטנה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8317 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

באימפרזה (דגם ישן), איך יודעים אם כמות השמן מספקת או לא?

על המדיד שלושה סימונים: 2 חורים שלמים ועוד "חצי" חור. עד לאן השמן אמור להגיע?

(אה, כן, ואם אפשר גם מתי כדאי למדוד, והאם לנגב את המדיד לפני או לא. תודה)

 

תודה איציק. :lol:

פורסם

לא יודע בקשר למדיד שלך

אבל בדיקה כשהמנוע כבר קר ( עדיף לפני נסיעה )

על שטח ישר

ועדיף לנגב ( ולשטוף ידיים :) )

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
באימפרזה (דגם ישן), איך יודעים אם כמות השמן מספקת או לא?

על המדיד שלושה סימונים: 2 חורים שלמים ועוד "חצי" חור. עד לאן השמן אמור להגיע?

(אה, כן, ואם אפשר גם מתי כדאי למדוד, והאם לנגב את המדיד לפני או לא. תודה)

 

תודה איציק. :lol:

 

עד החור השני זה ה FULL

החצי חור שלאחריו (מעין מגרעת קטנה) אינו מסמן דבר מהותי (ייתכן וזה סימן למפלס השמן כשהשמן חם).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
אם אני אז השמן צריך להגיע מעל החורים

 

אני לא כ"כ מבין בזה,

אבל זה לא בריא לאוטו, בנוסף לזה שהוא ישרוף שמן... :?

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

עודף שמן מזיק בעיקר למכוניות חדשות יחסית - עם ממיר קטליטי. זה פשוט מזיק לו. אם אין אז אפשר למלות עד שרואים שמן (אני מכיר מישהו שעשה את זה) וזה לא מזיק.

ככלל, הממיר הקטליטי הוא כמו פיוז יקר וחסר תועלת (סליחה לירוקים שבינינו). כל דבר, עודף שמן, חוסר דלק, שימוש בבנזין 96, ויש עוד רשימה ארוכה (באמת, אני לא מגזים), הורס אותו.

-- מורטיזציה? מורטיזציה! -- הגלריה

×
×
  • תוכן חדש...