טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
178,201 נושאים בפורום הזה
-
אין לכם לב אתם....כמה עוד בדיחות כתמים אני אשמע?? קראתי באיזה מקום שזה יכול לסמל נגיד שהצמיגים ניקנו במכירת חיסול ואת מידת הפגם שיש בצמיג.....מה שנשמע די הגיוני.. פשוט רציתי לתת לזה תוקף מ"חכמי הפורום" אבל מסתבר שהם איכזבו אותי עם בדיחות ילדותיות.... אררגגג
הודעה אחרונה מאת snowbol, -
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
משהוא יודע מה פרטי הצמיגים לרכב/גנטים הנ"ל
הודעה אחרונה מאת obarshad, -
- 13 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
מאיפה אני יכול להשיג פאנל כמו שבתמונה מתחת לפנס הקדמי? http://autonet.ca/autoshows/storyimages/story4325-picture4262-L.jpg כמה עולה? מאיפה קונים? ואם שוטר יעשה לי בעיות על זה... אה ועוד שאלה... אפשרי להשיג פנסים אחוריים שקופים לסוג כזה?
הודעה אחרונה מאת ishpuz, -
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
ההכנות לאט לאט מושלמות, וההשתלה ל-405 מתקרבת. יש לי כל מיני שאלות בנוגע לייבוא מנועים, למחיר, אחריות, זמינות, היצע וכל מיני סעיפים אחרים, אבל אני אסתפק בהפנייה ליבואן מנועים של פז'ו (שמתעסק במנועים ספורטיביים, כמובן). רצוי שלמפנה יהיה איזשהו נסיון עם ייבוא מנוע. כל עצה אחרת בנושא שאינה הפנייה תתקבל אף היא בברכה. תודה מראש בטאמן (-; גם 1.6 זה נחמד (במיני קופר S...)
הודעה אחרונה מאת בטאמן 16V, -
- 1 תגובות
- 971 צפיות
ממליצים עליו הרבה כאן
הודעה אחרונה מאת QuickSilver, -
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
חודש אחרון לליסניג והפוקוס הורסת את התדמית שהיא יצרה לעצמה אצלנו, (טוב נו לא ממש הורסת ). הרכב בן 3 שנים ו70K ק"מ. הבעיה החלה לפני כשבוע בזמן נסיעה בכביש מהיר, בזמן הנסיעה הרכב איבד טורים ונעמד על 1500 סל"ד + -. הרכב נשלח לליסניג והם ניתקו את הקודן שלטענתם גרם לבעיה. אתמול הבעיה חזרה למרות שהקודן מנותק, מחר הרכב חוזר לליסניג לבדיקה. האם מישהו נתקל בבעיה דומה? שי
הודעה אחרונה מאת Shays, -
- 12 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
שלום רב, על הרכב שלי מורכבים קפיצי הנמכה (קדמיים) של חברת KONI המנמיכים את הרכב ב-5 ס"מ. שאלה ראשונה: האם בגלל הקפיצים- המעבר על פסי האטה הפך לבלתי נסבל? (אני מניח שהתשובה היא כן...) שאלה שניה: האם הם מתאימים לכל רכב? כלומר- אני יכול להעביר אותם לרכב אחר ללא בעיה? שאלה שלישית: אם במצב מסויים ברכב- הקפיצים הקדמיים יהיו המקוריים, והאחוריים בעלי הנמכה מינימלית (עד 1 ס"מ) אז ישנה סכנה כלשהי בנהיגה? תודה מראש לעונים- משה. נ.ב איפה אפשר לפרסם מכירה של פריט כזה? (כאן..?)
הודעה אחרונה מאת K&N, -
-
- אחראי פורום
- 26 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
הגיע הזמן להחליף לשרייד שלי את כל הסט. מישהו מכיר מקום טוב באיזור המרכז?
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מישהו מכיר מוסך טוב לטיפול ב BMW?
הודעה אחרונה מאת yaronof, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אז ככה, בזמן האחרון הגיר התחיל לעשות לי בעיות,כשאני מנסה לשלב לרוורס לא משנה באיזו עדינות אני יבצע את זה הוא יחרוק,זה לא מספיק לו הוא גם קופץ מרוורס לפעמים. וגם באמצע הנסיע לפעמים אני מרגיש כמו "פוש" כזה קדימה ,כאילו האוטו מחליק וזה לרוב בהילוך שלישי. הקלאצ' חדש, הוא עבר רק 6 אלף. מה אתם אומרים עוד מאט שיפוץ גיר??? או שהבעיה היא אחרת? הרכב הוא:פולו 1400 16 שסתומים 1997 עם 95 אלף ק"מ.
הודעה אחרונה מאת nos, -
-
- 6 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
איזה נוזל קירור מומלץ לפיג'ו 306 (XN 94)? היה לי נוזל קירור בבגאז' שקניתי במבצע מאוטו דיפו לפני כמה חודשים , וראיתי היום כי הוא נרקב לגמרי .., ולמעשה נשאר שם מים עם חלקים ירוקים ... אזי לפי המלצת חבר קניתי נוזל קירור של PRESTONE , שם כתוב באריזה כי הוא מתאים למנועי אלומיניום, והנוזל נראה ירוק מאוד... בכל מקרה, מה בדיוק מומלץ , כמה עולה , איפה הכי זול? והאם הPRESTONE האלה הם טובים?
הודעה אחרונה מאת יותם ק., -
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אהלן. אני לא יודע עם זאת בעיה אבל האוטו התחיל לעשות רעש מכיוון השסתומים במיוחד שאני לוחץ או מוריד הילוך יש רעש חזק המנוע עבר 103K מה זה יכול להיות
הודעה אחרונה מאת nos, -
- 8 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אחת מהצינוריות שמחוברות למנוע, נראה שמתנתקת לי כל הזמן. זה החלק: הוא יושב ממש ממש רופף וכל הזמן יוצא לי מהמקום(מהצד שהוא מחובר מהמנוע), לפעמים עד ממש שהוא יוצא החוץ ולפעמים פשוט קצת יוצא. מה אני יכול לעשות בנושא?
הודעה אחרונה מאת בני ל, -
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
בעייתי התחילה כאשר הרכב אתמול בערך התחיל לא לסחוב והיה ממש עצל היום נסעתי עם הרכב ואז נתקעתי כשאני מנסה להתניע המנוע מסתובב מהר וגלגלי הטיימינג האלטרנטור לא מסתובבים בקיצור אף אחד מגלגלי הטיימינג מה זה יכול להיות ומה עושים
הודעה אחרונה מאת בני ל, -
- 5 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
האם גנט "מגנזיום" 155/70/R14 מתאים לצמיג 165/70/R14 בתודה.
הודעה אחרונה מאת ג'רמי, -
- 1 תגובות
- 750 צפיות
מאיפה אני יכול להשיג ? כמה עולה ? דעתכם האישית יפה לא יפה (לא משנה לאיזה אוטו ) ----------------------------------------------------- מה זה קמפשאט חם ? מה זה נותן ? כמה זה עולה מצטער על מספר השאלות פשוט אני רוצה לדעת מה זה.......
הודעה אחרונה מאת ishpuz, -
- 8 תגובות
- 5.9 אלף צפיות
בכל לחיצה על דוושת הבלם של ה-306 (XSI ) נדלקת נורית בחלק העליון של לוח המחוונים והיא נכבית מיד כשאני מפסיק לבלום. הנורה ממוקמת במרכז לוח המכוונים מעל חיצי האיתות (ליד נורת ה-ABS) והיא בצורת עיגול עם 6 נקודות מסביבו (מזכיר קצת שמש). בספר הרכב מכונה הנורה הזו - BRAKE PAD WEAR ואין פרוט נוסף. מכיון שעם בלמים לא משחקים אודה למי שיוכל לתרום מידע מהימן בקשר לאמור. תודה.
הודעה אחרונה מאת Tamir_VTR, -
- 1 תגובות
- 947 צפיות
אז קודם כל מה זה? ואיך זה נעשה? ולסיפור המלא: היום נסעתי לראות רכב שנת 94 והמוכר אמר שהוא עשה חידוש לקה שעלה לו 3 אלף שקל. על הגג הוא אמר שהוא לא עשה כלום ויש כאלו בליטות לבנות שהוא אמר שזה בגלל קקי של ציפורים. בקשר לגג אמרו לו שהוא יעשה בחינם אחרי שמישהו יקנה את הרכב כדי שלא יחשבו שהיתה בעיה בגג (זה כלול ב3 אלף) למה חידוש לקה יכול להוות חשד? כי לא נראה לי זה קשור לתאונות, אולי רק לחלודה... תודה!
הודעה אחרונה מאת jlavi2002, -
- 2 תגובות
- 899 צפיות
שלום, כן מצחיק או לא גדל לנו בשכונה חתול אבל חתול מיוחד!,החתול הזה רבותיי לא מפחד מאף אחד לא בורח שמתקרבים אליו שאתה עושה לו כאילו אתה בא לתת לו בעיטה הוא מסתכל אלייך כאילו "מה עלזאזל אתה רוצה? באדישות,חתול מאוד מאוד מיוחד שלא מפחד מאף אחד אפילו לפעמים בלילות,הוא יושב לו בכביש בנינוחות ושמכוניות באות הוא לא בורח!! רק אחרי שנותנים לו צפירה הוא הם קם לאט לאט.. תאמינו או לא החתול המסריח עולה כל לילה על האוטו!!! ולעזאזל רק על האוטו שלי! התחלה שהרכב היה ללא כיסוי בלילה כל בוקר הייתי קם לאוטו ורואה את כל האוטו והמכסה מנוע עקבות רגליים,עכשיו שהכיסוי לבן שעבר כביסה בפעם הרביעית כולו חתימות רגללים קטנות ושחורות על כולו . השאלה איך לעזאזל אני גורם לו לא לעלות ל…
הודעה אחרונה מאת ko3, -
- 7 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
היי אני צריכה להחליף לאמא את הצמיגים עכשיו יש לה ג'יפ (ג'יפון)סוזוקי גראנד ויטרה ארוך עכשיו היא ממש לא נוסעת איתו בשטח ,היא נוסעת רק על כבישים. השאלה היא האם צמיגי כביש יתאימו? המקוריים שהגיעו עם הגיפ הם חצי שטח. באנטון אמרו לי שצמיג כביש יהיה טוב ואין סיבה שיחליק בגשם... לעומת זאת באוטו דיפו סירבו להתקין לי צמיגי כביש כי אמרו שג'יפ צריך צמיגי שטח בגלל המבנה (האחיזה והכל...)גם אם הוא לא יורד לשטח אף פעם. מה אתם אומרים???
הודעה אחרונה מאת ניצן א, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
קניתי רכב לא מזמן ואני רוצה לעשות טיפול 10000 לבד. מצאתי איפה נמצאים כל החלקים ברכב ויש שני בעיות: 1 - לא מצאתי את הפילטר דלק 2 - נראה לי בלתי אפשרי להגיע לפילטר שמן ללא מעלית כי גישה אליו רק מלמעטה האם מישהוא נתקל בבעיות דומות במיצובישי. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת pcarlo, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
לרנו 19 העתיקה שלי (דור 1) יש גלגל הגה ענק ורזה וזה די מעצבן - גם האחיזה מאד לא נעימה וגם הברכיים... חשבתי על האפשרות לחפש בפירוקיות ראלי או GTI ולפרק את ההגה, ואתמול הייתי אצל "פאר" בנתניה ולא היה לו כלום (המקום גם עבר שריפה לא מזמן). שאלות - 1. האם זה חוקי (טסט, שוטרים וכו') לשים הגה של יצרן אחר? 2. אם כן, האם הדרך לעקוף את בעית החוקיות היא לשים הגה של מגאן קופה או רנו 5 טורבו? (איפה אני מוצא כזה?) 3. מה לגבי הגה תחליפי - איפה אני משיג, מה מחירים וכו'? תודה, יאיר
הודעה אחרונה מאת K&N, -
-
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 13.5 אלף צפיות
היי לכולם. יש לי שאלה כללית בקשר למזגן באוטו והקלה על המנוע. הרכב הוא סיאט איביזה שנת 2000, ידני. פעם, קראתי באיזה מקום (אני לא זוכר איפה) שמזגן מומלץ להפעיל כשהמנוע בטמפרטורת העבודה שלו ולא ישר אחרי ההתנעה (גם לא 2 דקות אחרי התנעת המנוע). האם הדבר נכון? כלומר, אני מדבר על הפעלת מזגן בדרך שלא תקשה יותר מדיי על המנוע.. אחי אומר שזה סתם שטויות (ואני יצאתי די דביל... בויכוח הזה) ושאני "קונה" המון מידע מכל מיני פורומים שהם לא רציניים (די עיצבן אותי). לדעתו מזגן ניתן להפעיל בכל מצב, גם אחרי ההתנעה, לא חייבים להגיע קודם לטמפ' העבודה. אולי לכם יש איזה תשובה הגיונית. אני אמרתי לו שעובדה שכשמפעילים מזגן מרגישים שה"סחיבה" של המנוע יורדת קצת בגלל המזגן.. …
הודעה אחרונה מאת omri75, -
-
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
אני מחפש כבר הרבה זמן מקום שימכור לי כמה חלקים לרכב. אני מחפש קאליפרים לאוטו שלי : Lucas LMS-11 Remsa 101 00-0852S Transmaster (DBB) 101 00 תודה רבה .
הודעה אחרונה מאת יבגני, -
- 8 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
ממה זה יכול לנבוע? ומה אפשר לעשות? דרך אגב הם עובדים מצויין ללא שום בעיות! חוץ מהשריקות כמובן!
הודעה אחרונה מאת DaviX, -
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום חברים הרבה זמן לא הייתי פה עקב מעבר דירה והיום חזרתי לעניינים ... היום פתחתי את הדלת של ה306 מבפנים-פתאום נשמע קליק עם משהו כזה שנפל והידית נהייתה משוחררת כזאת-הדלת לא נסגרה ומשחקים עם הידית החיצונית שיחררו את הלשונית והדלת נסגרה.. עכשיו הידית מבפנים משחוררת אבל עדיין מתפקדת-צריך למשוך אותה יותר-מה יכולה להיות הסיבה לבעיה? ומה העלויות לתקן את העניין הזה? {אבא שלי אמר לי שפחח רכב מסדר דברים כאלו}.. תודה
הודעה אחרונה מאת רועי.א, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום לכולם, חבר בעל 205 GTI מנסה מזה זמן לאתר את החלק שצילומו מצ"ב: המדובר בפלסטיק המהווה את הבית של המתגים המפעילים את הסאן רוף ושל התאורה בתוך הרכב. במחסן של לובינסקי אין את החלק וגם לא מעוניינים להזמין עבורו במיוחד. האם הרשות מישהו יש את החלק, או מכיר חנות שיש סיכוי למצוא את החלק הנ"ל?; האם ידוע למישהו על פירוקייה בה עומדת 205 GTI בה יש סיכוי למצוא את החלק? תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
השלט הזה הוא מה שנשאר לי מהרכב הקודם.... ורציתי להתאים אותו אולי לאופנוע שלי או לשער בעבודה מישה יודע איך "מלמדים אותו" או מכוונים אותו השלט הזה הוא אוניברסלי ראיתי שמוכרים אותו באוטו דיפו וגם שקניתי את הרכב לא היה לי שלט לאזעקה אז הלכתי והכינו לי שניים משמע הם ניתנים להתאמה. תודה לכל מי שעוזר
הודעה אחרונה מאת twhyman, -
- 22 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום בבעלותי rsi ומיום הקניה יש לי בעיה של טורים לא יציבים. לאחר ניקוי המנוע צעדים הבעיה לא נפתרה. במוסך נאמר לי שהבעיה נובעת מחיישן לקוי שנמצא מעל הכנף הימנית שמחובר בצינור ווקום למנוע. אז כאן מגיע החלק החשוד הפיתרון היה פשוט לנתק את הצינורית ווקום ולהשאירה מחוץ לחיבור. התוצאה: הטורים התייצבו ב1500 סל"ד עם תנודות קלות פה ושם במקום 1000 סל"ד שזה הנורמלי. עכשיו קצת מחשיד אותי שהפתרון הוא כל כך פשוט ואני מפחד שהרגיעה הזמנית הזאת תביא לבעיות גדולות יותר בעתיד עזרה בבקשה ממבינים בעניין תודה
הודעה אחרונה מאת הנסיך., -
התחממות יתר עצבנית 1 2
מאת Guest brk- 15 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
נכנסתי לאוטו, התחלתי נסיעה ואיך שאני יוצא מהחנייה המחוג עלה עד למעלה חזרתי הביתה, כיביתי מנוע ושמעתי "טססס" מכיוון מכסה המנוע. קראתי לאבא שלי הוא אמר לי לחכות עד שהאוטו יתקרר קצת ואז למלא מים. זה לא עזר, הוא אמר לי כמה דברים מה זה יכול להיות אבל אני לא זוכר... ממה זה יכול להיות? נ.ב. אחרי שמילאתי והתנעתי בשביל לבדוק אם רק היה חוסר מים... יצאו לי אדים
הודעה אחרונה מאת דניאל,
-
מי מחובר 52 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 199 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- ArikB
- spidrman
- nglancer
- נתנאל - Net
- ask
- Shay Shd Dave
- viper83
- lanosforce
- Aviady001
- `Infinity
- garicho
- Camaro 92
- zvit
- DanielGangsta
- פאר האורה
- llaavvii
- SlowRide
- EvGriga
- חד אופן
- David32
- TZR84
- meny5
- Rongaflugen
- bigfoot7375nadav
- BoazB11
- omricn
- Assafo2
- Avia
- פריג'י
- גולדן191
- Supertigre
- Derish
- mikk
- natco
- iEminem
- אהרן ג
- ברווז
- asix
- axSupreme
- Jeka88
- TheArcane
- פלוני אלמוני21
- itamarg
- 3n
- פינדר
- TvrSpee12
- Arielz2405
- shlomiko
- Coresh
- OR1
- IsraelR
- Night Driver
