Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8325 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי רכב לא מזמן ואני רוצה לעשות טיפול 10000 לבד.

מצאתי איפה נמצאים כל החלקים ברכב ויש שני בעיות:

1 - לא מצאתי את הפילטר דלק

2 - נראה לי בלתי אפשרי להגיע לפילטר שמן ללא מעלית כי גישה אליו רק מלמעטה

האם מישהוא נתקל בבעיות דומות במיצובישי.

תודה מראש.

פורסם

הוא נמצא בצד שמאל (אם אתה עומד מול האוטו ) למטה ממש ממולך לא בדופן!!!

 

עכשיו הפילטר שמן קצת בעייתי כי אם הוא לא נפתח עם היד אז אתה צריך כלי מסויים!

הגישה אליו תהיה יותר קלה אם תרים את האוטו על ג'ק

פורסם

התבלבלתי זה פילטר הזרקה

אני חשבתי לנסר ולא סופר לנסר

זה קצת יותר בעייתי

הוא בצבע שחור ונמצא מאחורי המנוע לא זוכר באיזה צד

פורסם
נראה לי בלתי אפשרי להגיע לפילטר שמן ללא מעלית כי גישה אליו רק מלמעטה

 

תשתמש במגבה "ג'ק"

 

האם מישהוא נתקל בבעיות דומות במיצובישי.

תודה מראש.

:?::?::?:

 

כן יש 135000 בעלי מיצובישי שלא יודעים אפה נמצא פילטר הדל :shock:

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
כן יש 135000 בעלי מיצובישי שלא יודעים אפה נמצא פילטר הדלק

 

יש גם אלפי שמשלמים המון כסף למוסכים מורשים על סתם.

 

עשיתי השווה פשוטה:

- טיפול 10000 במוסך לא מורשה 400-500 שקל

- חלקים לטיפול בערך 250 שקל כולל פילטר דלק שמחליפים פעם ב - 40 אלף

 

אם לא פוחדים ללכלך קצת את הידיים, יותר טוב לפחות טיפול 10 אלף לעשות לבד.

×
×
  • תוכן חדש...