טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
178,201 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 11.3 אלף צפיות
טוב, כהרגלנו בפינתנו השבועית מככבת (שוב) צרפתיה והפעם מהזן האמין יחסית, רנו קליאו 1.4 ידנית שנת 95'. הפרוייקט כולל פירוק המתלה (בולם+קפיץ), החלפת הגומי העליון של המתלה ("גומי בולם") ועל הדרך הוחלט גם להחליף את מייסבי ההחלקה של הבולמים (מדובר במייסב שטוח יחסית המאפשר בפועל למכלול המתלה חופש תנועה סיבובי - של ההיגוי כמובן). גומי בולם: מדובר במחלה נפוצה בדגמי הקליאו והאקספרס. אותן תושבות עליונות נוטות להתפורר/להתכווץ וגורמות בעקיפין חופש במתלה - דבר זה גורם לכשל ברישוי השנתי ולרעשים לא רצויים מכיוון המתלים. מייסבי ההחלקה הם למעשה מייסבים שטוחים המותקנים בין התושבת העליונה של הקפיץ לבין החיבור של המתלה לרכב. בסופו של דבר, הרעיון מאפשר חיבור "קבוע" של המתלה ל…
הודעה אחרונה מאת PEUGEOT205, -
-
-
- אחראי פורום
- 26 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
1. שמן מנוע. איזה מומלץ, כמה עולה ואיפה קונים? 2. מים למצנן. כנ"ל. 3. בולמים. בבדיקה נאמר לי שהאחוריים "חלשים". מה זה אומר ואיך יודעים מתי להחליף? 4. תודה לעונים.
הודעה אחרונה מאת ניצן א, -
-
- 1 תגובות
- 818 צפיות
הכוונה היא להקים "פול" של הגולשים בפורום. כך מי שצריך מכווץ לא צריך לרכוש אחד אלא להשאיל וכן הלאה. כמובן שיש צורך באמון, ובבגרות (לא להתקרצץ) אבל אולי זה יכול להצליח. כן - כן, לא - לא[/b]
הודעה אחרונה מאת DaviX, -
האוטו נהיה רך?
מאת SPL- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
צהריים טובים לכולם מיום הקנייה אני זוכר את הרכב שלי כקשיח מאוד לנסיעה בעיר (מונמך), בתקופה האחרונה אני מרגיש שהאוטו נהיה יותר "רך" ונעים לנסיעה בתוך העיר אבל יציבותו לא נפגעה... למישהו יש הסבר לתופעה הזאת? האם הגיעה סופם של הבולמים? אולי התרגלתי כבר לאוטו וזה רק עניין פסיכולוגי? נ.ב בדקתי שלא חסר אויר בצימיגים.
הודעה אחרונה מאת SPL, -
Delek Dragon
מאת g- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם ! מה דעתכם על הפרסומת החדשה לדלק דרגון? האם זו פריצת דרך או סתם עוד בלוף ישראלי??? מחכה לגלויי דעת בנושא גרשון
-
ווקום במנוע
מאת jlavi2002-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 928 צפיות
לא הצלחתי להבין למה בטורים נמוכים לחץ ווקום גבוה בסעפת יניקה ואילו בטורים גבוהים לחץ ווקום נמוך "low vacuum means heavy load or hard acceleration" תודה על ההסבר.
הודעה אחרונה מאת ראלימן, -
-
עוד סיפורי צמיגים
מאת שמר- 6 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
על המזדה ליסינג שלי הורכבו לאחר כבוד רביעיית צמיגי SAVA EFFECTA. מחאות לא עזרו , "אלו הצמיגים שחב' הליסינג עובדת איתן" , כך נאמר לי. גם אופציית הוספת הכסף (ושדרוג הצמיג) באופן פרטי שהועלתה על-ידי נדחתה. שלשום בבוקר , בסיבוב חד למדי , במהירות , אה , נגיד גבוהה משהו (לא משהו היסטרי , כ-55 קמ"ש , אך בהחלט לא מעט עבור אותו סיבוב)- החליט הצמיג להיפרד בשעה טובה מהחישוק. עקב עומס הצדי דופן הצמיג פשוט קרסה , וכל האוויר ברח (טיובלס). כדי להוסיף חטא על פשע הצמיג אף זז עוד ימינה (הפנייה הייתה ימינה , כך שהעומס היה על הדופן השמאלית) , ואף ברח מהמגרעת בחישוק , זו שאמורה למנוע בדיוק מקרה כזה - וברח למרכז הצמיג. דין ודברים עם חברת הליסינג וקצין הרכב העלה את הטיעונים הבאים : …
הודעה אחרונה מאת שמר, -
גל זיזים!???
מאת BoSs28- 5 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
אם מישהו יוכל לענות לי על כמה שאלות אני ישמח מאד.... אז קודם כל מה זה קמשאפט חם !? איך זה ישפיע לי על הביצועים באוטו ?! כמה כזה דבר עולה ?
הודעה אחרונה מאת BoSs28, -
- 11 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
אז ככה: מדובר במאזדה 6.. על הכביש החל מ-13.2.03.. חדשה לגמרי- כמעט 10000 ק"מ.. אבא שלי בא אליי ואמר לי שהוא ראה שחסר קצת שמן... איך זה יכול להיות הגיוני שרכב שעוד לא עשה 10000 ק"מ כבר זקוק להוספת שמן? צריכת שמן גבוהה בכל-כך מעט ק"מ????
הודעה אחרונה מאת beresford, -
- 1 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
קשקניתי את הרכב הנהיגה בו הייתה נעימה ורכה. לאחר שנסעתי בו מעט מלאתי לו אויר בגלגלים. החדות של ההגוי השתפרה כמובן אבל האוטו התגלה כנוקשה יותר. אני מעונין להחליף לו בולמי זעזועים או מתלים .האם מישהו מכיר מוסך טוב לנושא זה? האם אני צריך מוסך מורשה?
הודעה אחרונה מאת drugstore, -
- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם. הגיע הזמן להחליף רפידות ברקס בנסיכה וחשבתי ללכת הפעם על רפידות של SPARCO. אשמח לקבל חוות דעת על הרפידות האלה מבעלי ניסיון וכמובן טיפים לרעיונות אחרים . תודה
הודעה אחרונה מאת בועז וולקן, -
- 13 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אוקי, הצמיגים שלי הם בני 4 שנים. אחד האחוריים התפוץ חשבתי להחליף את כל הצמיגים איזה צמיגים כדאי לי לקנות? בתקציב של עד 250 שח לאחד.
הודעה אחרונה מאת YOSY_baleno, -
אני לא יודע כל כך הרבה על אגזוזי לחץ אבל שמעתי שזה גורם לבלאי מואץ של המנוע ומעלה את ההספק. מה בדיוק אגזוז לחץ עושה? (איך הוא פועל?) בכמה הוא מעלה את ההספק?
הודעה אחרונה מאת David A, -
- 17 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום אני מחפש מחשב MI16 שיהיה במצב ממש ממש טוב!! אני רוצה לדעת מאיפה אני יכול להשיג? ומה העלות ?? תודה
הודעה אחרונה מאת Roy, -
הנזילה - המשך... 1 2
מאת CaRReRa-
- אחראי פורום
- 22 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
אז ככה: שלשום התחמם האוטו שוב בנסיעת בדיקה קצרה שעשיתי.. ישר כיביתי, וראיתי נזילה מתחת למכסה מנוע-של מים ירוקים. היום: התנעתי, נתתי למנוע לעבוד קצת, משכתי קצת את המצערת, וכלום, החום בסדר גמור.. נזילה ? אין. פתחתי את הבורג ניקוז אוויר שדיברו עליו, שנראה כמו וונטיל, ויושב על צינור. לא יצא אוויר ולא יצא כלום בבורג ניקוז השני יצאו מים ירוקים נטו. עשיתי סיבוב רגוע, החום היה בסדר גמור, לחצתי חזק משכתי עד 7 טורים, החום בסדר גמור. הגעתי הביתה החום עדיין סביר. מכבה מנוע. ומה אני מגלה? מתחת לאוטו התחילו לטפטף מים ירוקים. מ-ה . ז-ה . י-כ-ו-ל . ל-ה-י-ו-ת . ?-!
הודעה אחרונה מאת CaRReRa, -
-
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אמין ולא יקר תודה.
הודעה אחרונה מאת koka, -
חברה אני מעוניין לדעת איך עובדת המערכת ממה מורכבת לאן מתחברת אם יש לכם קישורים אני מודה מראש
הודעה אחרונה מאת BoSs28, -
שלום לכולם אני רציתי לדעת כמה עולה (אם אפשר ) לעשות כונס אויר במכסה מנוע ? צריך להחליף את כל המכסה או שעושים חור ?
הודעה אחרונה מאת FifthGear, -
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מישהו כבר הספיק לנסות את "התוסף ללא תוספת במחיר "? האם זה נשמע הגיוני ? קדימה רבותי תגובות חן חן נ.ב היכן שאני מתדלק (ביציאה מראשון לציון ) החליפו את כל המשאבות לדלק "דרגון".... לא רעיון חכם מפני שאם העסק לא מוצלח? (סתם רעיון...?) אודה לכם על תגובות רציניות לנושא
הודעה אחרונה מאת White-Night, -
- 13 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
יש מוסך בארץ שיכול לעשות כזה דבר? וכמה זה יכול לעלות. http://www.bemani.ch/english/home_en.htm
הודעה אחרונה מאת תומR, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
שלום יש לי חבר עם VR רציתי לדעת איזה שיפורי מנוע אתם ממליצים לשים חוץ מאגזוז ( צנרת ) צי'פ ופילטר כדי להוסיף כוח ומהירות? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת remus, -
-
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
תנחשו איזה הפתעה הכינה לי ה-XSi לכבוד חזרה מ-14 יום בצבא נכון לא מתניעה אתמול בערב האוטו התניע והכל היה טוב אבל גם אז כבר חשתי שההתנעה לא מהירה כמו שהיתה פעם.. בנוסף כבר הרבה זמן יש לי את הבעיה שהמערכת נכבית בווליום מאוד שפוי ולפני שהיא נכבית האורות שלה קופצים לפי החוזק של המוזיקה וגם שאר האורות באוטו קופצים היום נסעתי לבילוי עם ידידה ועצרנו באיזה גלידה וכשחזרתי האוטו לא התניע. האורות עבדו והכל היה קשורה, גם המערכת עבדה (האורות שלה עבדו אבל היא לא השמיעה סאונד והיה כתוב ERROR, כנראה פרט חשוב) מה שקרה זה שהאוטו לא הגיב וגם לא נשמע הצליל של הסטארטר, כל מה שנשמע זה תיקתוקים כאילה ורעידות בתאורה של הדאשבורד לפי הקצב של התיקתוקים. קראתי לאבא שלי שבא עם האוטו שלו ועם…
הודעה אחרונה מאת אורן 16V, -
- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
חברה אני מחפש להוסיף ברכב שעוני לחץ או טמפ' אם זה סיפור לחבר ולהוסיף זאת אז אולי אני רק אוסיף לשם יופי מישהו יודע היכן ניתן להשיג וכמה עלויות בתודה מראש
הודעה אחרונה מאת dimax, -
- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
רציתי לדעת מהו סדר גודל של המחיר של החלפת קלא'ץ במוסך מורשה ל106 GTI ותיקון נזילה ממשאבת ההגה שתצריך שיפוץ\החלפת המשאבה
הודעה אחרונה מאת naty, -
-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
בשעה טובה ו"מוצלחת" שבק חיים המאפ סנסור אצלי ברכב, המאפ סנסור מתוצרת מגנטי מרלי. מבדיקה שעשיתי גיליתי שאורך חיים של 7 שנים ~ זה לא חריג למאפ סנסור ואפילו סביר. טוב, טלפון קצר לג'אן מגלה לי שהמחיר הוא 1,000 ש"ח טבילין ותקילין. טלפון נוסף ללובניסקי חלפים הסתיים בקצרה, התשובה שקיבלתי היא "מה זה מאפ סנסור ?" ... כל נסיון הסבר העלה חרס והוא אף הוסיף שמעולם לא נתקל בשם הזה... כנראה שזאת הפעם הראשונה שמאפ סנסור מתקלקל ב-psa :mm_tongu: נשארה האופציה השלישית, הזמנה מחו"ל. מייל קצר לידידנו הספרדי רוברטו משולב בתמונות של החלק כולל מספרו הקטולגי הניב את התוצאות הבאות: מחיר החלק 100 $ משלוח באמצעות דואר רשום 16$ משלוח באמצעות ups 30$ אני בחרתי בדואר…
הודעה אחרונה מאת David A, -
-
- 12 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אהלן , אהלן ... אני מתכוון לבקש מחבר שיחפש לי בחו"ל בלמים לרכב . עכשיו , אני לא מתמצא בעניין והיצרן שמוכר לי ונראה לי רלוונטי וכדאי הינו TAR-OX . 1. אילו עוד פירמות קיימות ומומלצות באותו סדר גודל ? אני לא מדבר על BREMBO , לדוגמא . עכשיו , לפי אתר בית http://WWW.TAROX.COM מוצעים שלושה דגמים של דיסקים (תמונות בהמשך) . 2. איזה מהנ"ל מוכר והכי מומלץ ? בנוסף , קיים באתר קטלוג שאין באפשרותי להעלות כאן (קפצה לי הערה שלא ניתן להעלות קבצים עם סיומת pdf) . בכל אופן , מצויינים שם כל מיני מספרים שאני לא סגור על כולם . למשל , רשומים שם מימדי הדיסקים 247X20X34 ו- 247X8X25 . מן הסתם , 247 הוא קוטר הדיסק . מה מייצגים שני המספרים הנוספים (לדעתי,האחרון הוא…
הודעה אחרונה מאת HeadSpiN, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
לפני כשבועים נדלקה לי נורת check engnie לאחר כ 5 דקות נסיעה הנורה נכבתה לאחר כמה שניות ארוע זה קרה לי שלוש פעמים תוך יומים שלושה. מאז לא נדלקה הנורה. לפי ספר הרכב נורה זו מצינת בעיה בהזרקת הדלק האם יש מקום לבדוק את הבעיה ומה יכולה להיות הבעיה והפתרון לה והאם זו באמת בעיה בהזרקת הדלק?
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
עשה עליי רוורס אמבולנס לפני שבוע ושמאי אמר לי מה החלקים שאני צריך לתקן ובלה בלה בלה ... התקשרתי לביטוח (לצורך העניין מגדל) והוא שלח אותי ל" מוסך הסדר " שיתקן לי את הכל.. יש לי רשימה של כמה מוסכי הסדר בארץ .. כרגע היא לא עליי אבל אמרו לי שאני צריך פשוט ללכת לאן שהכי קרוב ושם לתקן נו טוב אז מילא את זה אני יכול לעקוף ... מה הרמה של מוסכי הסדר בארץ?! יש לי קצת פחחות צבע לתקן ולא דברים של ירידת ערך .. אבל עדיין אני רוצה שזה ייראה חדש ולא עבודה ערבית... מישהו יכול לעזור לי בעניין בבקשה?
הודעה אחרונה מאת SPL, -
-
- 10 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
הרכב, פיג'ו 205 קולור ליין שנת 92 לא קיים שעון חום ברכב ואני רוצה להרכיב למרות שאני מרגיש כבר מכיר את האוטו ויודע מתי הוא קצת חם... אני בכל זאת חושב שכדאי להוסיף שעון חום! חבר שלי הביא לי שעון חום פשוט כזה, ממנו יוצאים 4 חוטים! -+ של הנורה ועוד 2 חוטים ירוקים. אמרו לי שאחד שייך לחום ואחד לקור וזה הולך לראש מנוע... יש דרך קלה יותר? או שאולי קיים חוט בדש, שנותן אופציה להוסיף שעון חום?
הודעה אחרונה מאת red soldier 205, -
- 3 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
כשאני מניע את הרכב (וגם אחרי שהו מתחמם ומגיע לטמפ' עבודה), נשמעים לסרוגין מאיין תיקתוקים שנשמעים כאילו חסר שמן (ולא חסר). התקתוקים נשמעים למספר דקות לסירוגין בכל המהירויות (בדר"כ בסל"ד נמוך). היש חכם מבינכם שיוכל להסביר תופעה זו? תודה. אסי
הודעה אחרונה מאת firebird,
-
מי מחובר 52 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 199 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- ArikB
- spidrman
- nglancer
- נתנאל - Net
- ask
- Shay Shd Dave
- viper83
- lanosforce
- Aviady001
- `Infinity
- garicho
- Camaro 92
- zvit
- DanielGangsta
- פאר האורה
- llaavvii
- SlowRide
- EvGriga
- חד אופן
- David32
- TZR84
- meny5
- Rongaflugen
- bigfoot7375nadav
- BoazB11
- omricn
- Assafo2
- Avia
- פריג'י
- גולדן191
- Supertigre
- Derish
- mikk
- natco
- iEminem
- אהרן ג
- ברווז
- asix
- axSupreme
- Jeka88
- TheArcane
- פלוני אלמוני21
- itamarg
- 3n
- פינדר
- TvrSpee12
- Arielz2405
- shlomiko
- Coresh
- OR1
- IsraelR
- Night Driver
