Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

supercharger לvtr ?אפשרי...?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8329 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זה בוצע בארץ ב-106 ראלי (קיט דומה עד מאד). לא במסגרת של מוסך אלא בחור עם ידיים טובות ועזרה עם חבר.

המחיר נושק לעשרות אלפי שקלים.

מעניין רק כמה זמן המנוע יתפקד :lol:

פורסם
זה בוצע בארץ ב-106 ראלי (קיט דומה עד מאד). לא במסגרת של מוסך אלא בחור עם ידיים טובות ועזרה עם חבר.

המחיר נושק לעשרות אלפי שקלים.

מעניין רק כמה זמן המנוע יתפקד :lol:

 

העבודה בוצעה על הצד הכי טוב שרק אפשר !

המנוע שורד יפה מאד מזה שנים, צפויים לו עוד הרבה ק"מ באופק.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

דויד הפתעת אותי הייתי בטוח שזה בא על חשבון המנוע כי המנוע לא מיועד לזה.

אבל אם אתה חושב שזה דבר טוב ופיתרון למנוע הזה אז למה לא שמים אותו ראלים למינהם.

ואם זה עניין של כסף אז כמה בכלל דבר כזה עולה כולל עבודה :?:

פורסם
דויד הפתעת אותי הייתי בטוח שזה בא על חשבון המנוע כי המנוע לא מיועד לזה.

אבל אם אתה חושב שזה דבר טוב ופיתרון למנוע הזה אז למה לא שמים אותו ראלים למינהם.

ואם זה עניין של כסף אז כמה בכלל דבר כזה עולה כולל עבודה :?:

 

המחיר בקישור שבהודעה הראשונה הוא 31K רק לקיט,ללא משלוח,ללא עבודה.

If you treat your car like a racing car, then it will develop expensive racing problems

If it's stupid but it works, it isn't stupid.

פורסם
דויד הפתעת אותי הייתי בטוח שזה בא על חשבון המנוע כי המנוע לא מיועד לזה.

אבל אם אתה חושב שזה דבר טוב ופיתרון למנוע הזה אז למה לא שמים אותו ראלים למינהם.

ואם זה עניין של כסף אז כמה בכלל דבר כזה עולה כולל עבודה :?:

 

המחיר בקישור שבהודעה הראשונה הוא 31K רק לקיט,ללא משלוח,ללא עבודה.

:shock: 31K ללא משלוח ועבודה למה זה כזה יקר כמה כס זה מוסיף בכלל :?:

נראה לי שכבר עדיף בכסף הזה להחליף כבר מנוע ולא לקנות קיט כזה יקר.

31K מה אתה רציני :?::shock2:

פורסם
דויד הפתעת אותי הייתי בטוח שזה בא על חשבון המנוע כי המנוע לא מיועד לזה.

אבל אם אתה חושב שזה דבר טוב ופיתרון למנוע הזה אז למה לא שמים אותו ראלים למינהם.

ואם זה עניין של כסף אז כמה בכלל דבר כזה עולה כולל עבודה :?:

 

המחיר בקישור שבהודעה הראשונה הוא 31K רק לקיט,ללא משלוח,ללא עבודה.

:shock: 31K ללא משלוח ועבודה למה זה כזה יקר כמה כס זה מוסיף בכלל :?:

נראה לי שכבר עדיף בכסף הזה להחליף כבר מנוע ולא לקנות קיט כזה יקר.

31K מה אתה רציני :?::shock2:

 

בקישור ש MAXJAZZ נתן בהודעה הראשית (ומשום מה מחק אותו,למה?) המחיר

לקיט (שכולל גם מערכת פליטה) היה 9990 פרנק שוויצרי,כל פרנק 3.16 ש"ח,

יכול להיות שהמחיר הזה כולל גם התקנה בסדנה הזאת.

לפי מה שהיה רשום באתר,הם הגיעו ל 163 כ"ס,0-100 6 שניות.

זה בערך אותו המחיר שתצטרך לשלם בארץ עבור התקנת קיט הגדשה .

If you treat your car like a racing car, then it will develop expensive racing problems

If it's stupid but it works, it isn't stupid.

פורסם

יש גם XSI עם טורבו..

אני חושב ש-30 אלף יספיקו לכל הפרויקט. לא חייבים לקנות את הקיט הכי יקר.. :wink:

(ואפשר גם בבניה עצמית.)

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

 

שטויות.

 

סופרצ'ארג'ר......

 

זה בלתי אפשרי.

 

אין דבר כזה ובטח שלא בארץ.

 

אולי,אם כבר,בכפר שמריהו.זה המקום היחידי שיש בו אנשים עד כדי כך קרועים....

 

אבל זה לא נראה לי אפשרי.

 

רק מכונאי על אקסטות מוגל להרכיב דבר כזה!!!!!

 

וגם אז זה מאוד מאוד מסוכן.יש סכנה של קטיעת איברים.....אצבעות וכאלה......

 

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

×
×
  • תוכן חדש...