Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8327 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה:

מדובר במאזדה 6.. על הכביש החל מ-13.2.03..

חדשה לגמרי- כמעט 10000 ק"מ..

אבא שלי בא אליי ואמר לי שהוא ראה שחסר קצת שמן...

 

איך זה יכול להיות הגיוני שרכב שעוד לא עשה 10000 ק"מ כבר זקוק להוספת שמן?

צריכת שמן גבוהה בכל-כך מעט ק"מ????

פורסם
ראשית - כל מנוע צורך שמן, גם מנוע חדש.

הבדלים בגובה מפלס השמן יתכנו במדידות בטמפ' שמן שונות ובשיפועים שונים של הרכב.

 

ברור שמנוע חדש גם אוכל שמן- השאלה כמה ולכמה ק"מ?!

מה אתה אומר בעצם? שיש היגיון בצריכת השמן הזאת וזה נורמלי?

אפילו שהרכב נסע כל-כך מעט???

יש טעם לשאול אצל היבואן??

או שפשוט להוסיף שמן וזהו??

פורסם

תקרא בספר רכב

 

אמור להיות רשום כמה ליטרים המנוע צורך על מס. ק"מ.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

ההשערה שלי הייתה שאולי לא היה מספיק שמן ממהתחלה.

אבל אמורים להחליף אותו בסיום ההרצה לא?

תשאל את אבא אם החלפתם.... :roll:

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם
ההשערה שלי הייתה שאולי לא היה מספיק שמן ממהתחלה.

אבל אמורים להחליף אותו בסיום ההרצה לא?

תשאל את אבא אם החלפתם.... :roll:

 

לא החלפנו כי אין צורך להחליף בסוף הרצה...

שקיבלנו את הרכב הם אמרו בפירוש לבוא כל 15000 ק"מ וזהו..

 

וזה גם לא הגיוני שלא היה מספיק שמן מההתחלה..

היבואן לא מחפף בדברים כאלה ואתה מקבל את האוטו כמו שצריך!!

פורסם
מצב בו היה חסר מעט שמן במסירת רכב הוא אפשרי, אצל כל יבואן.

* נסה לכתוב את הודעתך ללא ריבוי סימני קריאה ושאלה רבים, זה נעים יותר לעין ולא משדר תוקפנות.

תודה.

 

תוקפנות? למה תוקפנות? להיפך- אני אוהב לכתוב מסודר ונקי.. באמת שהכוונה הפוכה מזו שאתה מרגיש..

פורסם

תן להם למדוד-ואם צריך למלא. (תשובלעתיד שיהיה תיעוד לעינין הזה)

בטמפ מנוע ידועה ובמקום ידוע (לעיניין השיפוע ) מדוד את השמן

וחזור על המדידה באותם תנאים בדיוק כל 2000 קמ.

אם הרכב שוב יאכל שמן זו בהחלט בעיה שיש לדון עליה עם היבואן.

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם

אני בטוח ב100% שזה מצויין לך בספר הרכב שקיבלת יחד עם הרכב.

 

בדוק וראה. נדמה לי שאכילה של עד כחצי קילו שמן במהלך 1000 הק"מ הראשונים היא בגבולות הנורמה.

 

למה זה נורמלי ? התשובה כאן:

 

http://www.netcar.co.il/magazin/faq.asp#3029

 

קרא את הקטע תחת הכותרת: "למה צריך הרצה וכמה שמן אוכל מנוע חדש?"

 

לפי דעתי המחסור בשמן שאביך ראה מקורו עוד בתקופת ההרצה של הרכב :idea:

פורסם

אל תשכחו גם שמנועים חדשים גומעים יחסית הרבה שמן בתחילת דרכם יכול להיות שזה גם תרם.

אני לא הייתי מודאג.

פורסם
אני בטוח ב100% שזה מצויין לך בספר הרכב שקיבלת יחד עם הרכב.

 

בדוק וראה. נדמה לי שאכילה של עד כחצי קילו שמן במהלך 1000 הק"מ הראשונים היא בגבולות הנורמה.

 

למה זה נורמלי ? התשובה כאן:

 

http://www.netcar.co.il/magazin/faq.asp#3029

 

קרא את הקטע תחת הכותרת: "למה צריך הרצה וכמה שמן אוכל מנוע חדש?"

 

לפי דעתי המחסור בשמן שאביך ראה מקורו עוד בתקופת ההרצה של הרכב :idea:

 

טל צודק, הסתכלתי סבפרי הרכב של המכוניות שלנו ובכולם רשום שבזמן ההרצה איכלת של 0.5 קילו ה1000 ק"מ הראשונים היא תקינה.

×
×
  • תוכן חדש...