Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיפורי מנוע ל VR 6


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8329 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום יש לי חבר עם VR רציתי לדעת איזה שיפורי מנוע אתם ממליצים לשים חוץ מאגזוז ( צנרת ) צי'פ ופילטר כדי להוסיף כוח ומהירות?

 

תודה מראש.

NOS (Nutrous Oxide Systems) NOS

פורסם

תקצייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייב~~~~~~~!!!!!!

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

הכסף לא חשוב אני רוצה לדעת איזה שיפורים אנחנו יכולים להוסיף אבל אטמוספרים בלי הצעות של טורבו ואו סופרצ'ארגרים.

NOS (Nutrous Oxide Systems) NOS

פורסם

דווקא המנוע הוא הנקודה החזקה של ה-VR6.

לפני שהייתי משפר משהו במנוע המצויין הזה, הייתי מקשיח את השלדה, שגם המנוע הזה, במצבו המקורי - גדול עליה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
הכסף לא חשוב אני רוצה לדעת איזה שיפורים אנחנו יכולים להוסיף אבל אטמוספרים בלי הצעות של טורבו ואו סופרצ'ארגרים.

 

תגיד אתה לא מבין או משהו ....

אין דבר כזה ללא תקציב ...! אז תחיף מכונית ותקנה למבורגיני או פורשה !!!

 

או אולי אם אתה רוצה להחזיק רק את ה VR6 תלך לסדנת Dahlbäck Racing ...

תשלם 150000 שקל לפני מיסים ... שזה יותא משהו כמו 250000 שקל ... ותהיה לך VR6 עם 420 כ"ס !!!!

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם
דווקא המנוע הוא הנקודה החזקה של ה-VR6.

לפני שהייתי משפר משהו במנוע המצויין הזה, הייתי מקשיח את השלדה, שגם המנוע הזה, במצבו המקורי - גדול עליה.

לגבי השילדה והקשחה.

לא יעזור מה שלא תעשה אני אומר מניסיון.

פורסם

אני דווקא זוכר שתומר אמר פעם שבעזרת קוני התנהגות הויאר משתנה פלאים...

(אני אומר כי אני זוכר, ולא נדמה לי או שאני חושב, אני בטוח שתומר אמר את זה)

פורסם
אני דווקא זוכר שתומר אמר פעם שבעזרת קוני התנהגות הויאר משתנה פלאים...

(אני אומר כי אני זוכר, ולא נדמה לי או שאני חושב, אני בטוח שתומר אמר את זה)

אז אם באמת הוא אמר אז הוא טעה כי את האמת לי היה קוני ב וי אר וזה הקשיח את האוטו כמו אבן שממש לא יכולתי לסבול את זה וההתנהגות השתפרה אולי בקצת. זה ממש לא זה.

לאוטו הזה אין שילדה טובה זה לא גולף GTI MK2, זה אוטו משפחתי חזק זה לא אוטו ספורט בכלל מילא לשים קוני על אוטו עם שילדה טובה זה יעזור אבל לא וי אר,זה כמו שתגיד שאתה שם קוני על מאזדה זה לא יתן כלום חוץ מלשבור לך את הגב :lol:

×
×
  • תוכן חדש...