Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הנזילה - המשך...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8327 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה:

שלשום התחמם האוטו שוב בנסיעת בדיקה קצרה שעשיתי.. ישר כיביתי, וראיתי נזילה מתחת למכסה מנוע-של מים ירוקים.

היום:

התנעתי, נתתי למנוע לעבוד קצת, משכתי קצת את המצערת, וכלום, החום בסדר גמור..

נזילה ? אין.

פתחתי את הבורג ניקוז אוויר שדיברו עליו, שנראה כמו וונטיל, ויושב על צינור.

לא יצא אוויר ולא יצא כלום

בבורג ניקוז השני יצאו מים ירוקים נטו.

עשיתי סיבוב רגוע, החום היה בסדר גמור, לחצתי חזק משכתי עד 7 טורים, החום בסדר גמור.

הגעתי הביתה החום עדיין סביר. מכבה מנוע.

ומה אני מגלה?

מתחת לאוטו התחילו לטפטף מים ירוקים.

 

מ-ה . ז-ה . י-כ-ו-ל . ל-ה-י-ו-ת . ?-!

פורסם

הגעתי הביתה החום עדיין סביר. מכבה מנוע.

ומה אני מגלה?

מתחת לאוטו התחילו לטפטף מים ירוקים.

 

מ-ה . ז-ה . י-כ-ו-ל . ל-ה-י-ו-ת . ?-!

 

נו, יופי.

בדיוק שהתחילו לטפטף המים, לא טרחת לפתוח את מכסה המנוע ולראות מאיפה ?????

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

לילה טוב.

אצלי היתה נזילה מקרע קטן באחד הצינורות, תנסה לפתוח את המכסה של המיכל עיבוי ולעבור על כל הצינורות והחיבורים ולראות שאין נזילה.

הפתיחה של המכסה חשובה מאוד בגלל שאם המכסה סגור לא תראה יציאה של מים.

דרך אגב, אם לא יוצא לך מים או אויר מהבורג ניקוז כשהמנוע עובד זאת אומרת שיש לך אויר במערכת (ככה זה ב-205, אם משהו מכיר אחרת אני אשמח לקבל תיקון).

תבדוק שלא חסרים לך מים במיכל עיבוי ותניע את האוטו כשהמיכסה של המיכל פתוח ותבדוק את הבורג במצב הזה.

תשאיר אותו פתוח ותחכה קצת לראות אם יוצאים מים תוך כדי שאתה בודק אם גובה המים במיכל עיבוי יורד.

בהצלחה

205 1400 כחולה (כבר לא) - עכשיו.... שברולט אוואו - וחזרנו לפיז'ו, 206 xs - ושוב האוואו...וגטס (למה מכרתי את ה - 205???)

פורסם

רשימת האפשרויות ארוכה ורבה:

1. משאבת מיים

2.צנורות מיים או חבוריהם

3. בית טרמוסטט

4. פקק מיים במנוע רקוב וכו'

5. רדיאטור מנוע

מומלץ לבצע בדיקת לחץ המע' המיים בעזרת מכשיר מיוחד וע"י מוסך וזאת לפני שהרכב יתחמם וירתח ויגרם נזק גדול למנוע.

בברכה - רפי לין :idea:

פורסם

עשיתי ככה, ומבורג אחד יצאו מים נטו, (אחרי שניקזתי אוויר בפעם הקודמת)

מהבורג השני(שנראה כמו וונטיל) לא יצא שום דבר...

 

ופתחתי מכסה מנוע, פשוט זה קרה בלילה והיה קשה לראות משהו

אני צריך לנסות באור יום אולי אני יזהה מאיפה הנזילה

מה המקרה הגרוע ביותר ? ומה העלות של התיקון שלו ? מישהו יודע?

פורסם
עשיתי ככה, ומבורג אחד יצאו מים נטו, (אחרי שניקזתי אוויר בפעם הקודמת)

מהבורג השני(שנראה כמו וונטיל) לא יצא שום דבר...

 

ופתחתי מכסה מנוע, פשוט זה קרה בלילה והיה קשה לראות משהו

אני צריך לנסות באור יום אולי אני יזהה מאיפה הנזילה

מה המקרה הגרוע ביותר ? ומה העלות של התיקון שלו ? מישהו יודע?

 

תמצא את הבעיה, סהר.

 

לאחר מכן תפרט ננסה לעזור.. (לא אני ספציפית)

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

קודם כול גובה הנקז האחורי (ליד הקיר אש )במנועי פזו סיטרואן גבוהה מהרדיאטור ולכן צריך לדעת איך לנקזו.

ויש גם בורג אלן בבית הטרמוסטט ברוב הדגמים וזה הניקוז הכי חשוב.

אבל לדעתי יש לך פשוט נזילה ויש הרבה מקומות לנזילה :D .

פורסם

ידידי !

 

כאשר אתה מבצע את הפעולות תוודא שידית בורר הטמפ' בתוך הרכב על חום .

 

זאת כדי שיהיה סחרור של המים גם בתוך המטריצה שברכב.

 

בהצלחה.

פורסם

סהר אני רואה פה שהנזילה הזאת נמשכת הרבה זמן, עצה שלי לא כדאי לך להסתבך עם נזילות באוטו צרפתי, חבר שלי כבר עשה ראש מנוע בגלל מקרה כזה.

בקיצור סע למוסך.

פורסם

אני לא נוסע עם הרכב

הוא עומד כבר שבוע...

אני עשיתי איתו רק פעמיים נסיעת בדיקה קצרה מסביב ל"בלוק" כדי לראות מה מצב החום ואם כשאני חוזר יש מים נוזלים.

אני חושב שרבים לא הבינו אותי פה(לאור העיצות):

 

הנזילה מופיעה רק לאחר נסיעה!! אם אני מתניע את הרכב ועומד במקום אז אין כלום !

אני עושה סיבוב קצר, חוזר, מסתכל מתחת לאוטו ומגלה שנוזלים מים

אני יוצא עכשיו לעשות סיבוב של 5 דקות ולחזור, לפתוח מכסה מנוע ולברר במדויק מאיפה המים נוזלים, זה מוגזם לגמרי כבר.

 

תודה לכל העונים.

פורסם

גם לי היה את אותו מקרה...

 

אבל אצלי נסע עליי אמבולנס רוורס ואז הוא נתן לי מכה קטנה...

החור ברדיאטור נהיה מאוד מאוד מאוד קטן.. שאני נוסע רגוע ולא לוחץ אין כלוםםםםםם אבל כלום...

 

שאני לוחץ ומכבה את הרכב ועומד איזה 15 דקות אז כשאני חוזר אני רואה שלולית קטנה של מים ירוקים ...

 

קיצור אני מקווה שזה לא ייקרה לך אבל אם כן אז סורי אח שלי רדיאטור 900 שקל ..

אני הוצאתי את זה ממדא כי זה הוא עשה לי אבל אני מקווה בשבילך שזה לא זה

:)

 

בהצלחה

הנה ימים רבים חלפו ושני ידי עייפו .. רק להזכר ולהזיל דמעה, הראלי השחורה

×
×
  • תוכן חדש...