Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האוטו נהיה רך?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8327 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צהריים טובים לכולם

מיום הקנייה אני זוכר את הרכב שלי כקשיח מאוד לנסיעה בעיר (מונמך), בתקופה האחרונה אני מרגיש שהאוטו נהיה יותר "רך" ונעים לנסיעה בתוך העיר אבל יציבותו לא נפגעה...

למישהו יש הסבר לתופעה הזאת?

האם הגיעה סופם של הבולמים?

אולי התרגלתי כבר לאוטו וזה רק עניין פסיכולוגי?

 

 

נ.ב בדקתי שלא חסר אויר בצימיגים.

פורסם

הרכב מקולקל!!!!!!!!!!!!!

מהר למוסך!!!!!!!!!!!!!!!

תחליף בולמים\מנוע\גיר\קלאץ'\מאפרה\ידית דריכה ואת כל הצקצוויצים שישנם באיזור משענת הראש של הנוסע שליד הנהג!!!!

 

אתה מתחיל לאט לאט לקבל את המחלה... :D

תוך מספר שבועות\חודשים אתה תתחיל לשמוע רעשים, להרגיש דברים מוזרים, רעידות ברכב למרות שאינם קיימים בעצם.

אל תבהל, זה חלק מהמחלה. :twisted:

 

(אם לא ברור לך תשאל את BOOLY, עודד, אייל וכו' וכו'... הם ישמחו להסביר)

וברצינות, אם אתה מפחד שהוא נהיה רך יותר סע לסיבוב בבני ברק ברח' הירקון (של המוסכים), אני בטוח שההרגשה תעבור לך.

:-)

פורסם
הרכב מקולקל!!!!!!!!!!!!!

מהר למוסך!!!!!!!!!!!!!!!

תחליף בולמים\מנוע\גיר\קלאץ'\מאפרה\ידית דריכה ואת כל הצקצוויצים שישנם באיזור משענת הראש של הנוסע שליד הנהג!!!!

 

אתה מתחיל לאט לאט לקבל את המחלה... :D

תוך מספר שבועות\חודשים אתה תתחיל לשמוע רעשים, להרגיש דברים מוזרים, רעידות ברכב למרות שאינם קיימים בעצם.

אל תבהל, זה חלק מהמחלה. :twisted:

 

(אם לא ברור לך תשאל את BOOLY, עודד, אייל וכו' וכו'... הם ישמחו להסביר)

וברצינות, אם אתה מפחד שהוא נהיה רך יותר סע לסיבוב בבני ברק ברח' הירקון (של המוסכים), אני בטוח שההרגשה תעבור לך.

 

אז זהו אני חולה במחלה? :roll:

פורסם
יכול להיות שזה פסיכולגי בגלל שכבר התרגלת לאוטו. אבל גם יכול להיות שזה הבולמים.

שווה בדיקה כי לRSI יש שילדה קשיחה מוזר שהאוטו רך.

 

הוא לא רך כמו כל אוטו אחר הוא עדיין קשה ולא נוח. התכוונתי לומר שהוא נהיה נוח יחסית למה שהוא היה פעם.

×
×
  • תוכן חדש...