Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8331 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשעה טובה ו"מוצלחת" שבק חיים המאפ סנסור אצלי ברכב, המאפ סנסור מתוצרת מגנטי מרלי.

מבדיקה שעשיתי גיליתי שאורך חיים של 7 שנים ~ זה לא חריג למאפ סנסור ואפילו סביר.

טוב, טלפון קצר לג'אן מגלה לי שהמחיר הוא 1,000 ש"ח טבילין ותקילין.

טלפון נוסף ללובניסקי חלפים הסתיים בקצרה, התשובה שקיבלתי היא "מה זה מאפ סנסור ?" ... כל נסיון הסבר העלה חרס והוא אף הוסיף שמעולם לא נתקל בשם הזה...

 

כנראה שזאת הפעם הראשונה שמאפ סנסור מתקלקל ב-psa :mm_tongu:

 

נשארה האופציה השלישית, הזמנה מחו"ל.

מייל קצר לידידנו הספרדי רוברטו משולב בתמונות של החלק כולל מספרו הקטולגי הניב את התוצאות הבאות:

 

מחיר החלק 100 $

משלוח באמצעות דואר רשום 16$

משלוח באמצעות ups 30$

 

אני בחרתי בדואר הרשום - סה"כ 116$ עד הארץ.

אין תשלום מיסים וירקות כי רוברטו בחור חביב ומשתף פעולה, המחיר שצוין על החלק הוא 15$ :twisted:

 

סה"כ עלות עד הארץ כ-500 ש"ח שזה 50% מהמחיר מהחיר הזול ביותר.

חסרונות - זמן אספקה, עקרוני למי שלא יכול להרשות לעצמו השבתת הרכב לכמה ימים.

 

לידיעה.

P8277765.JPG

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

חיישן שמודד את הלחץ האבסולוטי בסעפת היניקה ע"מ להעריך את העומס שבו עובד המנוע.

 

לחץ גבוה = פחות עומס, לחץ נמוך = יותר עומס.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

אפשר מק"ט לימים סוערים? :wink:

 

אין על רוברטו ביחס ובעזרה, אבל יצא לי פעם-פעמיים לקבל ממנו מחירים

שקניה בארץ הייתה זולה יותר.

 

דניאל

MCS 2008

פורסם
אפשר מק"ט לימים סוערים? :wink:

 

אין על רוברטו ביחס ובעזרה, אבל יצא לי פעם-פעמיים לקבל ממנו מחירים

שקניה בארץ הייתה זולה יותר.

דניאל

 

זה נכון, ישנם חלפים בהם הקניה בארץ עדיפה, כלומר שילוב של רכישה בח"ול + משלוח קרוב או שווה למחיר בארץ, גם רוברטו מודע לזה.

כדאי תמיד לעשות סקר שוק קצר (ג'אן,לובינסקי,רוברטו) ואז להחליט.

 

רק בקשה קטנה לי, להיות נחמדים ואדיבים ולא לבלבל לו את השכל במיילים חוזרים ונשנים, סה"כ אנחנו נפסיד מזה.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם
חיישן שמודד את הלחץ האבסולוטי בסעפת היניקה ע"מ להעריך את העומס שבו עובד המנוע.

 

לחץ גבוה = פחות עומס, לחץ נמוך = יותר עומס.

 

בדיוק הפוך... אלא אם התכוונת לוואקום במקום לחץ.

פורסם
חיישן שמודד את הלחץ האבסולוטי בסעפת היניקה ע"מ להעריך את העומס שבו עובד המנוע.

 

לחץ גבוה = פחות עומס, לחץ נמוך = יותר עומס.

 

בדיוק הפוך... אלא אם התכוונת לוואקום במקום לחץ.

 

אני יודע שהוא התכוון לוואקום :wink:

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

ברוב דגמי פזו סיטרואן החיישן זהה על בסיס אותו שנתון +/- , ולכן בירור קצר במגרש פירוק היה מארגן לך חיישן בזול.

וכנראה המחסנאי בחברה לא הבין אותך כי חיישן כזה קיים במחסן בכול מוסך מורשה.

פורסם
ברוב דגמי פזו סיטרואן החיישן זהה על בסיס אותו שנתון +/- , ולכן בירור קצר במגרש פירוק היה מארגן לך חיישן בזול.

וכנראה המחסנאי בחברה לא הבין אותך כי חיישן כזה קיים במחסן בכול מוסך מורשה.

 

זה מסוג הרכיבים שלא קונים מפירוק, אין לדעת מה מצבו וכמה זמן עוד יתפקד.

מה גם שמחירו מפירוק קרוב או שווה למחיר חדש בהזמנה מחו"ל.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

מניסיוני חיישנים אלו די אמינים.

 

במיקרים שניתקלתי שהחיישן לא מתפקד, מצאתי ליכלוך על החיישן שסתם את נחיר האויר האטמוספרי. הנחיר קטן מאוד כמו קצה סיכה ויכול להיסתם בקלות.

 

הייתי מציע לפני החלפת חיישן לנקות עם ספריי ניקוי בלמים ולחץ אויר.

 

בהצלחה,

פורסם

החיישן של מגנטי מראלי??.

 

אני חושב שיש לדיגמי פיאט את אותו החיישן, או לרנו.

 

שווה לבדוק, יתכן שזה אותו החלק, אבל במחיר יהיה הבדל!

 

בכל אופן חיישני הMAP בפיאט ורנו לא מתקלקלים...(כמעט).

פורסם

אפשר לדעת מתי הוא יתקלקל? בקרוב וכאלה .. או שפשוט זה הולך? אני לא בקיא בעניין הזה

הנה ימים רבים חלפו ושני ידי עייפו .. רק להזכר ולהזיל דמעה, הראלי השחורה

פורסם
החיישן של מגנטי מראלי??.

 

אני חושב שיש לדיגמי פיאט את אותו החיישן, או לרנו.

 

שווה לבדוק, יתכן שזה אותו החלק, אבל במחיר יהיה הבדל!

 

החיישן של מגנטי מראלי, לפני שהוחלט על קניה ניסיתי לנקותו באמצעות לחץ אוויר ממיכל דחוס וזה לא עזר.

התזה של נוזל לניקוי בלמים תגרום לנזק וודאי גם לחיישן חדש.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

×
×
  • תוכן חדש...