Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8328 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עשה עליי רוורס אמבולנס לפני שבוע ושמאי אמר לי מה החלקים שאני צריך לתקן ובלה בלה בלה ...

 

התקשרתי לביטוח (לצורך העניין מגדל) והוא שלח אותי ל" מוסך הסדר " שיתקן לי את הכל..

 

יש לי רשימה של כמה מוסכי הסדר בארץ .. כרגע היא לא עליי אבל אמרו לי שאני צריך פשוט ללכת לאן שהכי קרוב ושם לתקן נו טוב אז מילא את זה אני יכול לעקוף ...

 

מה הרמה של מוסכי הסדר בארץ?! יש לי קצת פחחות צבע לתקן ולא דברים של ירידת ערך .. אבל עדיין אני רוצה שזה ייראה חדש ולא עבודה ערבית...

 

מישהו יכול לעזור לי בעניין בבקשה?

:)

הנה ימים רבים חלפו ושני ידי עייפו .. רק להזכר ולהזיל דמעה, הראלי השחורה

פורסם

מוסכי הסדר הם פחחים רגילים שיש להם הסכמי הסדר עם חברה\ות ביטוח

כמו אצל כל הפחחים יש טובים יותר ופחות טובים

תבדוק אני כמעט בטוח שאתה יכול ללכת לאיזה מוסך שתרצה (גם לא הסדר) הבעיה שאז אתה

משלם יותר השתתפות עצמית שבכל מקרה נהג האמבולנס\חברת מד"א צריכים לשלם

כתבת שהנהג השאיר פרטים נכון ?

ככה שכדאי לדעתי ללכת למוסך שאתה סומך עליו רק לדבר מראש ולהודיע את זה לצד השני (נהג האמבולנס)

שלא יעשה בעיות אחר כך

אם הוא אשם וזה מה שקרה אתה יכול ללכת לאיזה מוסך שאתה רוצה ומי שישלם זה הביטוח שלו

אם אתה במקרה מפעיל את הביטוח שלך (למרות שעד כמה שזכור לי יש לך את הפרטים של האמבולנס)

תכתוב את זה ואני יברר לך

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

פורסם

מה הביטוח שלך קשור לעניין בכלל ?!!? זה נהג האמבולנס שצריך להפעיל את הביטוח שלו !!

 

הביטוח של נהג האמבולנס אמור לכסות לך את הנזקים, ואין שום סיבה בכלל לדבר אל הביטוח שלך !

 

במקרה אחר אתה יכול להשתמש בביטוח שלך והנהג אמבולנס יכסה את ההשתתפות העצמית... אל תוותר על מוסך הסדר, לך לפחח הכי טוב שאתה מכיר !

פורסם

* חברות הביטוח מנהלות הסטוריה של העדר תביעות ומעניקות הנחה בפרמיה.

אם חברת הביטוח שלך מעורבת כנראה תשלם פרמיה יותר גבוהה בשנה הבאה.

לכן- המלצתי תסגור הכל עם נהג האמבולנס והחברת ביטוח שלו!

* נושא המוסך יגזר מן הסעיך הקודם.

:evil:

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם

מנסיון של כמה טעויות לא ללכת למוסך הסדר. יכול להות שבאופן פרטי זה פחח לא רע אבל ברגע שאתה בא בהסדר הוא עושה את המינימום האפשרי.

לגבי הביטוח, אתה תובע את החברה שלך, והיא תובעת את הצד השני. אם הוא אשם אין לך שום עליה של הפרמיה.

פורסם
מנסיון של כמה טעויות לא ללכת למוסך הסדר. יכול להות שבאופן פרטי זה פחח לא רע אבל ברגע שאתה בא בהסדר הוא עושה את המינימום האפשרי.

לגבי הביטוח, אתה תובע את החברה שלך, והיא תובעת את הצד השני. אם הוא אשם אין לך שום עליה של הפרמיה.

 

אין מה לחפש במוסכי הסדר.

 

אם הם לא מסוגלים להחליף כנף של סובארו ולהרכיב פנס איתות כמו שצריך - צריך להחרים אותם לאלתר - וזה צריך להתחיל כבר כאן (ועכשיו).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

מוסך הסדר = המוסך וחברת הביטוח "מסדרים" את הלקוח.

 

אני אישית מתקן רק במוסך מרכזי של היבואן בו אני משוכנע שלא יעשו קיצורי דרך ושיהיה עם מי לדבר...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אל תעיז ללכת למוסך הסדר

 

לי,אישית,יוצא כל יום לעבור על רכבים של לקוחות-חלקם גם עברו תאונות.

 

אני נ-ד-ה-ם מרמת העבודה הירודה במוסכי הסדר.

 

לא מדובר על דברים מינוריים כגון "קליפת תפוז" בצבע-אלא על פאלטות כמו רדיאטורים שנוגעים בפגוש,הלחמות חובבניות,בוסטיקים משוחררים ושאר תופינים.

 

שומר נפשו ירחק!

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

סיימתי ומחר הרכב יוצא ממוסך ליטל שאני בחרתי ולא במוסך הסדר....

 

ראיתי אתמול כתבה בערוץ 2 על מוסכי ההסדר ונדהמתי עברה לי צמרמורת בלב!

 

אני כמו איציק להחרים אותם!!!

MUHAHAHAHAHAHA

:)

הנה ימים רבים חלפו ושני ידי עייפו .. רק להזכר ולהזיל דמעה, הראלי השחורה

פורסם
סיימתי ומחר הרכב יוצא ממוסך ליטל שאני בחרתי ולא במוסך הסדר....

 

ראיתי אתמול כתבה בערוץ 2 על מוסכי ההסדר ונדהמתי עברה לי צמרמורת בלב!

 

אני כמו איציק להחרים אותם!!!

MUHAHAHAHAHAHA

:)

 

הם לא כל כך אשמים זה החברות ביטוח אשמות!

×
×
  • תוכן חדש...