Jump to content

טכני, אחזקה וטיפולים

כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.


הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני

חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.

הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים. 

אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור. 


1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו. 

2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים. 

3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה. 

4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה. 

 


5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
   6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12.  כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.

 

18. הוראות נוספות.
  • כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
  • השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
  • הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
  • הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.

 

באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.


178,201 נושאים בפורום הזה

      • אחראי פורום
    • 9 תגובות
    • 2 אלף צפיות
    kitt
    • 19 תגובות
    • 4.9 אלף צפיות
    בזיק172
    • 0 תגובות
    • 1.7 אלף צפיות
    Guy
  1. שאלה על חניה בירידה 1 2

    • 17 תגובות
    • 2.5 אלף צפיות
    BlackSheep
  2. רעש בעיקולים

      • אחראי פורום
    • 4 תגובות
    • 865 צפיות
    razmel
  3. שטיפה ידנית מדהימה

    • 6 תגובות
    • 3 אלף צפיות
    yaronof
    • 6 תגובות
    • 1.4 אלף צפיות
    עופר106R16V
    • 0 תגובות
    • 1.3 אלף צפיות
    Asterix
  4. החלפת סעפת יניקה

      • אחראי פורום
    • 11 תגובות
    • 4.5 אלף צפיות
    גלעד 106 ראלי
  5. חשיבות כבלי הצתה? 1 2

    • 15 תגובות
    • 2.1 אלף צפיות
    SPL
  6. ריח חריף בתא הנוסעים

    • 4 תגובות
    • 2 אלף צפיות
    byaniv
    • 18 תגובות
    • 2.7 אלף צפיות
    LiranAr
    • 6 תגובות
    • 1.5 אלף צפיות
    אורן 16V
    • 2 תגובות
    • 1.6 אלף צפיות
    SPL
  7. ניקוי תופים

      • אחראי פורום
    • 8 תגובות
    • 1.6 אלף צפיות
    F_B_I
  8. מחפש ספריי עמיד בחום!

    • 7 תגובות
    • 1.9 אלף צפיות
    z-man
    • 2 תגובות
    • 1.3 אלף צפיות
    ToMeR
    • 16 תגובות
    • 10.5 אלף צפיות
    ko3
  9. איפה יש פירוקיה?

    • 4 תגובות
    • 1.2 אלף צפיות
    mercedes - 300d
  10. התקנה של מושבי עור.. ?

    • 9 תגובות
    • 1.9 אלף צפיות
    sparrow
    • 31 תגובות
    • 3.6 אלף צפיות
    WRX
  11. *Help* !!!! אין נוזל קירור.

      • אחראי פורום
    • 11 תגובות
    • 1.3 אלף צפיות
    דניאל
    • 0 תגובות
    • 1.5 אלף צפיות
    ron123
    • 13 תגובות
    • 25.3 אלף צפיות
    talhaim2
  12. Procor 3000

    • 4 תגובות
    • 1.9 אלף צפיות
    jlavi2002
      • אחראי פורום
    • 5 תגובות
    • 1.3 אלף צפיות
    דן 4
    • 3 תגובות
    • 1.3 אלף צפיות
    tomizaur
  13. בעיה עם גיר אוטומט

    • 7 תגובות
    • 1.5 אלף צפיות
    badsh
  14. שאלה דחופה בקשר לBG-44K .

    • 3 תגובות
    • 1.2 אלף צפיות
    RACEPAK
  15. מים מזוקקים ומצבר... 1 2

    • 20 תגובות
    • 3.4 אלף צפיות
    Jeka
×
×
  • תוכן חדש...