טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
178,201 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 2 אלף צפיות
נו, מה לעשות יש צרפתייה יש אקשן. בשבועיים האחרונים בעת עצירה בלבד, אני שומע תיקתוק עדין שמצליח לעשות לי ויברציה ברגל, התיקתוק מגיע מצד ימין. אני חושד שזו הציריה. כפי שציינתי הדבר קורה רק בעת בלימה מ-10 קמ"ש, לפעמים גם בהאצה עדינה מאוד. השאלה שלי האם זו כל הציריה או מכלול בציריה עצמה? האם שווה לשפץ ציריה במקרה כזה כאשר יכול להיות מדובר במיסב? במקרה וזו אכן ציריה, יש מצב להחליף לציריה חלופית, למשל לציריה של ברלינגו? בקיצור מה המומחים אומרים
הודעה אחרונה מאת kitt, -
-
- 19 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
יצאתי מהעבודה, שמח וטוב לב, מבסוט מהסופ"ש הממשמש ובא, ומשהו היה חייב להרוס... מנסה להניע, קצת חחחח ולא מניע. מנסה שוב, והופ הניע! נוסע הביתה, מחנה, הכול בסדר. הייתי צריך לצאת לסידורים, נסעתי לקניון, סיימתי הנעתי רגיל, ונסעתי לאוטו דיפו. יוצא משם, הרכב מת!!! מנסה להניע, אין קול. הייתי כבר שם, אז ביקשתי שיבדקו את המצבר. ניסינו כמה קומבינות, הבחור אמר שהמצבר ממש מת, אבל אין טעם שאני אשים פה, אלא שאסע למוסך, ויחליפו לי במסגרת האחריות. מה אתם אומרים? מאז שהרכב יצא מהמוסך שבוע שעבר, הרגשתי בעיות בהנעה, אבל לא תיארתי לעצמי שזה המצבר! הרי בבדיקה לפני הקניה אמרו שהמצבר חדש! מה זה יכול להיות?! איך ככה הלך?!
הודעה אחרונה מאת בזיק172, -
- 0 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
לא לרכב שלי. הרכב המדובר הוא אימפרזה 99. יש לו חלונות חשמליים ויש נעילה מרכזית. (אין אזעקה) מה שרוצים לעשות זה שלט שבלחיצת כפתור יסגור את הכפתורים וירים את החלונות... מישהו מכיר מקום מומלץ לביצוע באזור המרכז? הערכת מחיר + -? תודה, גיא
הודעה אחרונה מאת Guy, -
- 17 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
בבית החניה שלנו בשיפוע גדול יחסית אז כשאני חונה אם הפנים של הרכב כלפי מטה ואני מרים בלם יד ועוזב את הברקס הרגיל הרחב גולש קדימה (לא הצמיגים המתלים אני חושב) בקיצור מה עדיך לעשות קודם לכבות את הרכב ולהוציא מצמד ואז לשחרר ברקסים או לשחרר ברקסים ואז להוציא את הגיר... טוב זה היה מסורבל למי שלא הבין: מה עדיף: 1.הרמת בלם יד-שיחרורו ברקס קידמי-כיבוי מנוע-הרמת מצמד. 2.הרמת בלם יד-כיבוי מנוע-הרמת מצמד-שיחרור ברקס.
הודעה אחרונה מאת BlackSheep, -
רעש בעיקולים
מאת RACEPAK-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 865 צפיות
שלום לכולם יש לי הונדה סיויק האצבק. בזמן האחרון שאני פונה בעיקולים (לא פניות של רחוב) אני שומע רעש מהחלק האחורי של האוטו. הצמיגים יחסית חדשים. הרעש הוא כמו של גרירה. יכול להיות האגזוז??
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- 6 תגובות
- 3 אלף צפיות
רבותי אני חייב לצין כי היום יצא לי ליהיות בשטיפת הרכב הטובה שנתקלתי בה בתור בן אדם ששם לב לכול גרגר חול על האוטו הלכתי היום לאחר המלצה של חבר לשטיפת רכב חדשה שנפתחה בחניון של בית חולים איכילוב בתל אביב שטיפה ידנית עם תשומת לב מדהימה מצד בעלי המקום יצא לי 45 שקלים והאוטו כמו חדש מומלץ בחוםםםםםםםם
הודעה אחרונה מאת yaronof, -
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אחרי טיול ארוך ביקום הגיעה רביעיית הקוני הצהובים שלי לארץ. יחד איתם הגיע גם צמד קפיצי הנמכה, אבל נראה לי שאני אחכה איתם בינתיים. האם יש מקום מומלץ להתקין? מצד אחד, מוסך מורשה (ליטל, במקרה שלי) ייתן את כל האחריות בעולם אם משהו ישתבש בהרכבה, מה גם שאני סומך עליו (ואני גם ככה צריך לטפל במשאבת הדלק, נראה לי) - אני לא אומר את זה כדי לפתוח דיון, מבחינתי זו עובדה מוגמרת. מצד שני, לסדנת חצר שמתעסקת בשיפורים (מישהו אמר קומבני?) יש נסיון הרבה יותר רחב בהתקנות כאלה (ואני גם ככה רוצה לשפר לדיסקים וקליפרים של ברלינגו). המלצתכם בבקשה. בטאמן (-; בדרך להיפרד מהקלות הבלתי נסבלת של נוחות הנסיעה...
הודעה אחרונה מאת עופר106R16V, -
- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום אני מחפש פחח טוב עם מחירים סבירים באזור ירושלים מקווה לשמוע המלצות תודה.
הודעה אחרונה מאת Asterix, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
אני שומע מהרבה אנשים שהסעפת יניקה של MK1 טובה יותר מMK2 למה בוא נגיד מה רע שהסעפת מפלסטיק ועם באמת הסעפת של הראלי 1.3 טובה יותר היא תוכל להתאים ל 1.6 ומה זה ייתן בכלל או מה השינויים שצריך לעשות מישהו יודע
הודעה אחרונה מאת גלעד 106 ראלי, -
-
חשיבות כבלי הצתה? 1 2
מאת SPL- 15 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
אני אמור לעשות עכשיו טיפול 10K ואני צריך להחליף כבלי הצתה שאלתי היא עד כמה חשובה איכותם של כבלי ההצתה או שאפשר להסתפק בכבלים ממוצעים? עמית
הודעה אחרונה מאת SPL, -
- 4 תגובות
- 2 אלף צפיות
למומחי הפורום שלום, ביומיים האחרונים שאנו נוסעים באוטו (פורד פוקוס) אנו חשים בריח חריף של בנזין בתא הנוסעים. מה התקלה, ממה היא יכולה להיות ומה התיקון המתבקש? תודה מראש,
הודעה אחרונה מאת byaniv, -
- 18 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
ספרו לנו איזה דגם, כמה ק"מ ואיך הרכב שרד את השנים.
הודעה אחרונה מאת LiranAr, -
- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אתמול חבר שלי קם בבוקר בא לאוטו רואה מנורת איתות חסרה וחוטים בחוץ מחוברים ביחד ,הוא אמר לי גם שנשרפה לא מערכת החשמל שתי שאלות 1.מה ניסו לעשות לאוטו ?? 2.הוא יכול לנסוע בלי מערכת חשמל??
הודעה אחרונה מאת אורן 16V, -
- 2 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
לפני כמה ימים ניקיתי את המנוע צעדים ב rsi שלי אך הניקוי לא עזר (אולי בקצת) יש עוד מכלולים ברכב שאולי קשורים לתופעה של טורים לא יציבים בניוטרל? תודה
הודעה אחרונה מאת SPL, -
ניקוי תופים
מאת F_B_I-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
האם כדאי לנקות לבד? הרי תכלס אני לא נוגע בשום דבר . האם זה רק 4 ברגים ולנקות עם ספרי או שזה כולל עוד משהו ? ואם איזה חומר מנקים? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת F_B_I, -
-
- 7 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אני מחפש ספריי אדום שעמיד בחום!! ממש חום! אני רוצה לצבוע משהו ען סעפת היניקה! יש למישהו המלצות\הערות?
הודעה אחרונה מאת z-man, -
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אני לא יודע איך להסביר אז קחו מצב : ידית של האורות - 2 מצבים + אור גבוהה, מצב אחד אורות נסיעה רגילים והמצב השני אורות כאלה קטנים מצידי הפנס. איך קוראים להם* *מה להגיד למוכר... דניאל.
הודעה אחרונה מאת ToMeR, -
- 16 תגובות
- 10.5 אלף צפיות
שלום, אני מחפש רביעיית אומים עבור חישוגי הסגסוגת ברכב של אמא שלי, רציתי לדעת האם מישהו יודע איפה ניתן לרכוש באזור נתניה בפרט ובאזור המרכז בכלל. למי שלא מכיר, מדובר באום עם בוקסה מיוחדת, שונה מהסטנדרט , למניעת גניבה. בתודה. אייל.
הודעה אחרונה מאת ko3, -
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
איפה יש פירוקיה באזור המרכז\שרון? תודה
הודעה אחרונה מאת mercedes - 300d, -
- 9 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
יש אפשרות להתקין מושבי עור (כמו בוולו) בפולסווגן פאסט 94 ? כמה הסיפור עולה ואיפה אפשר לעשות ?
הודעה אחרונה מאת sparrow, -
- 31 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
כלומר מL ל2 ומ2 לD. כבר הרבה זמן יש לי את האוטו ופשוט אני משלב לD ונוסע , כמעט אף פעם לא השתמשתי בL ו2 ועכשיו אני מבין שהם יכולים להיות די מועילים האם אפשר להעלות נגיד מ2 לD? אגב, סתם למי שלא ניסה: L- שומך על הילוך נמוך, בזמן הרפיה מהגז האוטו נבלם ויורד במהירת לכיוון ה0, מתאים לפקקים 2- מתחיל בהילוך שני , מעלה ציק צאק את הטורים ונותן פצצה של תאוצה. D- שלב וסע כל אלה הכוונה משילוב לניוטרל לאחד ההילוכים..
הודעה אחרונה מאת WRX, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אתמול בלילה אני נוסע. כ800 מטר אחרי שהדלקתי את האוטו הסתכלתי במד החום (המצורף), טמפ' העבודה היא 80-85 ואתמול היא הייתה 100~ עצרתי בצד שמעתי את המאורר פועל חזק חזק. נתתי לאוטו 2-3 דקות "להרגע" וכיביתי. מה קרה ? נגמר כל הנוזל קירור ה-כ-ל, ריק! השאלה שלי היא מה לעשות ? מה לקנות סתומרת איזה נוזל קירור הכי טוב ? אני יודה לכם אם תוכלו לפרסם תשובות בהקדם האפשרי (החנויות נסגרות) תודה דניאל.
הודעה אחרונה מאת דניאל, -
-
- 0 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
קניתי היום 2 צמיגים חדשים לגלגלים האחוריים, לאחר 5 דקות נסיעה כשהרכב עמד לפני עצירה שמתי לב לרעש שנשמע כמו חריקת מתכת בבלימה והרעש מתחזק ככל שאני בולם יותר חזק,נסעתי למי שהחליף לי הגלגלים אבל כשהגעתי אליו הרעש פסק. האם כתוצאה מהחלפת הצמיגים ייתכן שנפגע ממשהו בבלמים?
הודעה אחרונה מאת ron123, -
- 13 תגובות
- 25.3 אלף צפיות
ברחוב סלמה 15 "ברק" ,מוכרים צבע לרכב. קניתי מהם צבע לבן, והם הכניסו לי אותו למיכל לחץ רגיל (כמו גרפיטי) , במקום לשים בפיסטולט כי אין לי. אמרתי לו שאני רוצה גם לצבוע פלסטיק -הוא נתן לי צבע ייסוד לפלסטיק- מעיין דבק שמתיזים אותו על הפלסטיק לפני הצבע (גם בתרסיס). בזמנו ראיתי שיש כאן בפורום אנשים בקנו ממנו צבע כזה, אז יש לי שאלה : צבעתי את הגריל שלי, זהו חלק פלסטיק עם שטח מסויים (לא "שורות"),שבין מכסה מנוע לטמבון. פירקתי אותו, לקחתי הביתה עשיתי לו אמבט,לנקותו טוב טוב. התזתי צבע ייסוד, ואז צבעתי ב 2 שכבות צבע. עברו 3 שבועות, וישנה בעיה- בפלסטיק לא "חלק" . בכוונה שהוא קצת מחוספס,הוא השחיר קצת מאבק (קשה לנקות). 1. מישהו יודע למה לא יצא חלק ומבריק כמו האוטו ? …
הודעה אחרונה מאת talhaim2, -
Procor 3000
מאת CaRReRa- 4 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
מצאתי את הנוזל קירור של "פרוקור" סוף סוף. לפני שבוע הייתי אצל ז'אן ואמרו שהם לא יודעים מה זה ולא שמעו על זה אף פעם. הייתי במוסך "ליטל" וקניתי 2 ליטר במחיר של 35 ש"ח כולל מע"מ. מאחר והיה להם רק אחד במלאי והשאר משומשים, לקחתי את האחד החדש בלבד. כשראיתי אותו, קלטתי שזה מה שהראו לי בז'אן ואמרו לי שזה הכי טוב שיש לפיג'ו. החלטתי ללכת לז'אן בחזרה ולקחת את מה שהוא הציע לי. הסתכלתי על השניים והיה הבדל קטן. לקחתי לבסוף גלון של 5 ליטרים במחיר של 62 שקלים. (במקום שניים של 2 ליטרים ב-60) האם לדעתכם זה אותו המוצר? כי לא רשום עליו Procor 3000. הוא אמר לי שכן ואין מה לדאוג, אפילו קוד המוצר אותו הדבר. מי שיודע, בבקשה לומר לי. סהר. הערה: בבקשה, בבקשה, אל תעירו על ה…
הודעה אחרונה מאת jlavi2002, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
יש לי 106xsi 94' ומותקן בה ממיר קטליתי. איו לי כוח לבעיות בטסט... ואני יודע שהחוק מחייב בממיר רק ממודל מסויים, אני לא זוכר עם זה 93' או 95'. הסיבה העיקרית שאני בגללה רוצה להסיר את הממיר היא להוסיף עוד קצת כוח למנוע ושמעתי שזה אפילו יכול לחסוך קצת דלק ... מישהו יכול להיות בטוח לגבי התאריך המדויק שאחרי כל המכוניות חייבות בממיר?
הודעה אחרונה מאת דן 4, -
-
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אני צריך המלצה לאגזוזן (לא כזה... ) באיזור חיפה שיצטרך לבצע אצלי שני דברים: א. סתימה של חור שיש לי בדוד האחורי ב. הורדה/ריקון של הממיר הקטליטי אם אתם מכירים מקום טוב באיזור חיפה שיודע את העבודה במחיר טוב אשמח לשמוע. ושאלה נוספת: האוטו המדובר הוא קליאו שנת 94. האם כדאי להחליף את הממיר בדוד מרוקן (או לרוקן אותו) או שאין צורך בקופסה שתראה כמו ממיר. כי לפי מה שהבנתי התקנות החדשות של בדיקת 4 גזים אינן אמורות להיות להתבצע בטסט על רכב משנת 94 ולכן זה חוסר הממיר לא אמור לשנות. האם זה נכון? תודה.
הודעה אחרונה מאת tomizaur, -
- 7 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכולם יש לי גולף cl שנת 94 מנוע 1800, עשיתי באיזור ה 150,000 ק"מ. לאחרונה התחילה לי בעיה מוזרה בגיר: מידי פעם, כאשר הייתי עוזב את דוושת הגז ואז מנסה ללחוץ עליה שוב על מנת להמשיך להאיץ, האוטו היה נכנס לניוטרל ורק מעבר להילוך ראשון ונסיעה של כמה מטרים הייתה משחררת אותו מזה. שלחתי את האוטו למוסך (מוסך מורשה), שם לקח להם כמה ימים להגיע למסקנה שהם לא יודעים מה זה ושלחו את הגיר לשיפוץ. בשיפוץ שיפצו לי את הדיסקיות והחזירו לי את האוטו. בעית הניוטרל הסתדרה, אבל עכשיו האוטו לא עולה לרביעי, ולא מגיע למהירויות גבוהות. מה יכולה להיות הבעיה ומה אפשר לעשות ?? תודה מראש גיא
הודעה אחרונה מאת badsh, -
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם השאלה שלי בקשר ל BG-44K. לפני בערך שלושה חודשים עשיתי הצל מוסכניק אינפוזיה של החומר. מאז הרכב עשה בערך 5000 ק"מ ועבר נסיעה לאילת. מחר אני הולך לעשות טיפול 10K לרכב האם מומלץ להוסיף את החומר שוב ? תודה
הודעה אחרונה מאת RACEPAK, -
מים מזוקקים ומצבר... 1 2
מאת Jeka- 20 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
שלום..כנראה שהמצבר שלנו מראה סימני מצוקה אחרי 3+ שנים....אבא שלי לא הניעה היום..ורק בעזרת כבלים..ושאני ירדתי לבדוק אז הניעה בקושי..לא בדקתי את מצב המים שם..אך במידה וחסר שמעתי שאפשר להוסיף מים מהמזגן..לא שחבל על כמה שקלים פשוט אם כן אני יעשה את זה עכשיו (כן כן ב 12 בלילה )ולא אחכה למחר..
הודעה אחרונה מאת Jeka,
-
מי מחובר 52 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 199 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- ArikB
- spidrman
- nglancer
- נתנאל - Net
- ask
- Shay Shd Dave
- viper83
- lanosforce
- Aviady001
- `Infinity
- garicho
- Camaro 92
- zvit
- DanielGangsta
- פאר האורה
- llaavvii
- SlowRide
- EvGriga
- חד אופן
- David32
- TZR84
- meny5
- Rongaflugen
- bigfoot7375nadav
- BoazB11
- omricn
- Assafo2
- Avia
- פריג'י
- גולדן191
- Supertigre
- Derish
- mikk
- natco
- iEminem
- אהרן ג
- ברווז
- asix
- axSupreme
- Jeka88
- TheArcane
- פלוני אלמוני21
- itamarg
- 3n
- פינדר
- TvrSpee12
- Arielz2405
- shlomiko
- Coresh
- OR1
- IsraelR
- Night Driver
