Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8337 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני שומע מהרבה אנשים שהסעפת יניקה של MK1 טובה יותר מMK2 למה :?:

בוא נגיד מה רע שהסעפת מפלסטיק ועם באמת הסעפת של הראלי 1.3 טובה יותר היא תוכל להתאים ל 1.6 :?: ומה זה ייתן בכלל או מה השינויים שצריך לעשות :?:

 

מישהו יודע :roll:

פורסם

לא יודע מה השינויים במדויק

אבל אני יודע שזה הרבה יותר עדיף מהפלסטיק שיש לנו

ויש לי כבר 2 מוסכניקים שמחפשים לי אחת של דור ראשון :twisted:

פורסם

גלעד, בוא נעשה "החלפות" :wink:

 

וברצינות-

יש פה מישהו שמסוגל להסביר את ההבדלים במדויק? :roll:

למיטב ידיעתי לא צריך לבצע שינויים כלשהם, מישהו יודע אחרת?

פורסם

לכל מי שממהר להחליף חשוב שתדעו כמה דברים.

בשביל להשתמש בסעפת היניקה של ה-mk1 ב-mk2 תצטרכו גם את היחידה שכוללת את פרפר המצערת (שונה) וגם את שסתום bypass אוויר יניקה שמשולב במנגנון המצערת.

בדור 2 השסתום לא משולב במצערת וממוקם בתחתית סעפת היניקה בערסל גומי קטן.

 

זאת אומרת שתצטרכו גם סעפת יניקה, גם את הפרפר מצערת וגם את את השסתום.

ולעשות את ההתאמות הנדרשות, כלומר צינורות אוויר,וואקום בוסטר ברקס.

פרפר המצערת בדור ה-1 לא מוגבל כמו בדור 2 , ולסעפת של הדור 1 ספיקת אוויר עדיפה בזכות מעברים גדולים יותר ותא אוויר בנפח גדול משמעותית.

 

בקיצור יש פה פרויקט לא קטן ואני לא בטוח עד כמה השסתום אוויר בדור ה-1 מתאים לעבודה עם המחשב של דור 2.

דבר נוסף בראלי דור 1 השסתום (מנוע צעדים כפי שכולם קוראים לו) סובל מאמינות מפוקפקת להבדיל מהשסתום בדור 2.

 

היתרון המשמעותי של הסעפת בדור 1 היא החומר ממנו היא עשויה והוא אלומיניום, זה מאפשר ביצוע עבודות חריטה וריתוך של מצערת גדולה יותר ושימוש בשאר הרכיבים של דור 2

כמו כן ריתוך והכנה של צינורות וואקום חדשים.

 

אם תתאזרו בסבלנו בעתיד הלא רחוק זה יבוצע אצלי, כל הרכיבים נמצאים רק צריך לפנות זמן פנוי שאין לי :roll:

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם
לכל מי שממהר להחליף חשוב שתדעו כמה דברים.

בשביל להשתמש בסעפת היניקה של ה-mk1 ב-mk2 תצטרכו גם את היחידה שכוללת את פרפר המצערת (שונה) וגם את שסתום bypass אוויר יניקה שמשולב במנגנון המצערת.

בדור 2 השסתום לא משולב במצערת וממוקם בתחתית סעפת היניקה בערסל גומי קטן.

 

זאת אומרת שתצטרכו גם סעפת יניקה, גם את הפרפר מצערת וגם את את השסתום.

ולעשות את ההתאמות הנדרשות, כלומר צינורות אוויר,וואקום בוסטר ברקס.

פרפר המצערת בדור ה-1 לא מוגבל כמו בדור 2 , ולסעפת של הדור 1 ספיקת אוויר עדיפה בזכות מעברים גדולים יותר ותא אוויר בנפח גדול משמעותית.

 

בקיצור יש פה פרויקט לא קטן ואני לא בטוח עד כמה השסתום אוויר בדור ה-1 מתאים לעבודה עם המחשב של דור 2.

דבר נוסף בראלי דור 1 השסתום (מנוע צעדים כפי שכולם קוראים לו) סובל מאמינות מפוקפקת להבדיל מהשסתום בדור 2.

 

היתרון המשמעותי של הסעפת בדור 1 היא החומר ממנו היא עשויה והוא אלומיניום, זה מאפשר ביצוע עבודות חריטה וריתוך של מצערת גדולה יותר ושימוש בשאר הרכיבים של דור 2

כמו כן ריתוך והכנה של צינורות וואקום חדשים.

 

אם תתאזרו בסבלנו בעתיד הלא רחוק זה יבוצע אצלי, כל הרכיבים נמצאים רק צריך לפנות זמן פנוי שאין לי :roll:

 

בקיצור, מה שדוד מנסה לומר הוא....רדו מזה :!::lol::p

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אוקיי דיויד הבנתי את העניין. יש כאן לא מעט עבודה אבל זה ניתן לביצוע בתנאי שהכל יסתדר כולל כיוון חדש של המחשב שאני חושב שלא תהיה בעיה גדולה וניתן לפיתרון.

אבל בוא נגיד שאתה החלפת בין שני הסעפות והכל יסתדר מצויין. יהיה שינוי משמעותי באוטו :?: כי עם כן אולי שווה לנסות בכל זאת,כי גם ככה אין הרבה פתרונות קלים להוציא כח

מהמנוע הזה. וזה נראה לי הפיתרון הקל ביותר (יחסית)לדברים האחרים.

 

השאלה היא עם שווה בכלל לקחת את הסיכון עם הכל יסתדר יהיה שינוי מורגש :?:

 

 

 

 

נמאס לי מהעגלה הזאת :mad: אני רוצה POWER :twisted:

פורסם

יש למישהו נתוני ספיקה של שתי הסעפות להשוואה?

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

המרווחים מתאימים?

בתמונה האחרונה זה נראה ברווחים שווים.

הסעפת מתחברת לראש המנוע, האם הסעפת של ה-MK1 תתיישב בצורה מתאימה על הראש של ה-MK2?

 

 

 

 

 

 

 

לי אין בעיה כזו :D גם ככה אני רק בונה על בלוק של 1.6 8)

 

 

ועוד משהו שרציתי לשאול..

האם בלוק של XSI ילך טוב עם הראש של הראלי? (MK1)

ב"מאגר" הציעו לי מנוע קומפלט של XSI ב-2000 שקל.

החיים הם סחיטה של המצערת.

×
×
  • תוכן חדש...