טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
178,199 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אני מחפש מוסך רנו אמין בשביל ליישר קו בקליאו יש פה מישהו עם רנו שיכול להמליץ על מוסך באזור השרון?\ תודה
הודעה אחרונה מאת shainin, -
-
סטאז' במוסך
מאת falul- 7 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
בתור אחד שנמצא בין התיכון לצבא, וממש מתעניין במכונאות רציתי לעבוד בתור מתלמד במוסך PSA באזור חיפה. אלא שכשדיברתי עם בעל המוסך, שהוא ידיד טוב של המשפחה, הוא ממש הצטער ואמר לי שלפני כמה שנים היה לו בחור אחד שעשה את זה גם, ופתאום עשו עליו 'פשיטה' וכמעט תבעו את בעל המוסך על כך שלא שילם לבחור שכר מינימום. מאז הוא לא עושה 'התלמדויות' יותר. למישהו יש רעיון, איך לצבור קצת ידע וניסיון בלי שלאבא שלי או לדוד שלי יהיה מוסך ? (זאת כנראה השיטה היחידה להתלמד בבירוקרטורה שלנו)
הודעה אחרונה מאת yairf, -
- 2 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
אני לא יודע אם זה זול, אבלהמחיר הוא 80 שקלים במקום 150 אם אינני טועה. סתם רציתי לידע אתכם. במידה וזה המחיר בכל מקום, חסלו-נא הודעתי, במידה וזה אכן זול - תהנו. דרור. ואגב, מדובר ב5 ליטר.
הודעה אחרונה מאת Yogev, -
- 2 תגובות
- 826 צפיות
שלום אני רוצה לדעת אם בולמים (קוני) של ZX VOLCANE מתאימים ל 309 GTI
הודעה אחרונה מאת David A, -
- 9 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
רשמים:בהעברה לראשון ולרוורס המנוע פחות "רוצה" להכבות, ובחצי קלאצ' הוא יותר חלק. לירן תמונה שלהם מורכבים על האוטו:
הודעה אחרונה מאת daniel-rsi, -
-
- אחראי פורום
- 22 תגובות
- 3 אלף צפיות
תמיד רציתי לעשות כותרת כזאת ועכשיו ברצינות (סה"כ זה פורום רציני, מקצוענים, טיפול ברכב, טכני, אתם יודעים ) המזגן שלי חלש כבר הרבה זמן, וגם הייתי מוטרד מחום השמן שלי שנמצא קרוב למקסימום בנסיעה חזקה ולפעמים גם בעמידה ברמזור עם מזגן דולק. אז קפצתי למוסך. זו הייתה גם הזדמנות מכיוון שחגגו שם (בליטל כמובן) את הולדת בתו של אחד העובדים וכמובן - את מכירת ה-GTI של צוקרמן בקיצור - היה אוכל, שתיה ו-וויסקי (נוראי) עכשיו, מן הסתם אי אפשר להגיע למוסך ולצאת בלי חשבון אדיר ממדים וגילוי של עוד בערך שתי מיליון בעיות ברכב. אז הנה זה בא: מזגן - סודר בשניה. מילוי גז ועכשיו הוא מקפיא שאני פשוט לא מאמין. (צ'י-צ'ינג) האוטו הורם על ליפט לבדוק נזילות שמן מנוע (כי …
הודעה אחרונה מאת falou, -
-
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
ובטח ובטח במכוניות כמו ה-106 (למשל) שם תא המנוע צפוף כמו כוורת לקראת ביקור של המלכה :new-alien: להתקין כונס אוויר שיתעל ישר לפילטר??? נראה לי הכי פשוט שאפשר. והכי יעיל - בלי טובות מהיצרן לגבי זרימת אוויר מאחורי הגריל הקדמי,בלי צנרת מסובכת (והרי ככל שהיא מסובכת יותר קשה יותר לאוויר לזרום) ובדרך הכי קצרה מה"סביבה" לסעפת... (האוויר הכי קר שתוכלו לבקש....) אם כך אז למה? רון. (זה נכתב לאחר מבט ממושך בתא המנוע של האוטו שלי, והחלטה אופרטיבית להשאיר את הרדיאטור ולחפש פתרון אחר לזרימת אוויר אצלי בתא המנוע.... )
הודעה אחרונה מאת עומר, -
- 2 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אני צריך לישלוף את המנוע מהאוטו שלי אין לי אופצייה אחרת לישלוף את המנוע אני עובד תחת שמש אני צריך מנוף קטן שיהיה מסוגל לעבודה ואני לא רוצה לקנות אחד (מין הסתם יקר ומיותר).
הודעה אחרונה מאת BlackSheep, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
במהלך סוף השבוע ניגשתי להתקין מערכת נעילה מרכזית ב205 שלי ( 5 דלתות )... ותוך כדי ההתקנה גיליתי בעיה באחת הדלתות... זאת תופעה שכבר קיימת באוטו מאז שאני נוהג בו... ורק עכשיו גיליתי שזאת בעיה! משום מה... את דלת הנהג אי אפשר לנעול אם היא לא סגורה... ( לא עם מפתח ולא שאני מנסה ללחוץ את הצ'ופצ'יק! ) בהתחלה חשבתי שזה משהו כדי שהאוטו לא ינעל שהמפתחות בפנים!... אבל עכשיו שהתקנתי את המערכת גיליתי שיש בעיה בכל הנעילה... הדלת ננעלת... אבל כנראה שלא כל המנגנון זז... מכיון שאני סוגר את הדלת... ונועל... הוא לא נועל את כל שאר הדלתות... (כלומר החלק שאמור להזיז את המנוע של הנעילה... לא זז !!! )... ובכלל הדלת הזאת לא מתפקדת כחלק מהנעילה המרכזית! עכשיו, מ…
הודעה אחרונה מאת אורן 16V, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
יש לי ג'סטי , ולאחרונה שמתי לב שכשאני נניח בניוטראל בעמידה יש רעשי תיקתוק קלים , ועם לחיצה על הקלאץ הכל משתתק ,אמרתי אולי כדאי לנסות להחליף שמן גיר עכשיו אני לא יודע כמה עידנים כבר לא החליפו באוטו הזה שמן גיר , השאלה שלי היא , איך מחליפים שמן גיר בג'סטי , מצאתי את המדיד של השמן גיר (האם זה דרך שם?) , ואיזה שמן גיר לשים?. והאם נראה לכם שזה יעזור במשהו? תודה מראש - טל
הודעה אחרונה מאת חביתה ברוורס, -
-
- 3 תגובות
- 995 צפיות
עזרה דחוף... לאחר ששלושה מכונאים (ומוסך אחד מורשה כולל בדיקה באקזמינר) לא הצליחו לרפא אותה ואחרי ששילמתי הרבה מאוד ש"חים התיאשתי... המנורה המתריעה על תקלה במערכת ה-S.P.I נדלקת (מערכת ההזרקה), ה-C.O קפץ ל 3.0 ואני נחנק מהריח, האוטו גם שותה יותר דלק, הלמדה מראה על 11.95 מיליוולט קבוע, מה לעשות? החלקים שהוחלפו (מיאוש): יוניט חום,חיישן למדה,חיישן חום אוויר,ומחשב!!(שעלה 800 בכפר יאסיף...) אני כבר אובד עצות וכבר התרגלתי לסירחון ולזה שהמנוע "עייף"
הודעה אחרונה מאת רפי לין, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
הטיגרה שלי יש לה בעיה חשמלית , במחשב הלא ממש מעודכן של איזה חשמלאי הראה כי החיישן של הRPM דפוק. בהזדמנות שתהיה לי אני אביא חדש אבל מאז התקלה (שלושה חודשים) האוטו נהיה עצלן. קודם כל ההתנעה לא חלקה, קודם הוא רץ קצת עם הסטרטר ואז מניע. בנוסף את ההילוכים הראשונים הוא "זורק" , ממש מרגישים את ההעברה בכל האוטו. האוטו הוא אופל טיגרה אוטומט מודל 95 למישהו יש את האוטו והוא נתקל בבעיה כזו?
הודעה אחרונה מאת Shmulik_Miata, -
- 8 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אני מתחיל עם המשפט הבא: הכל סתם לידע כללי נגיד שאני מחליט להשתיל טורבו בפוקוס שלי. מה אני צריך לשנות/להוסיף/לשפר בנוסף לטורבו ,ולמה נועד כל שינוי? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת lira1, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
משהו נחמד לא רציני ויקר כל כך
הודעה אחרונה מאת ToMeR, -
-
קליאו RSI 94 האוטו התחיל לקרטע/לחתוך לאחרונה כאשר אני נוסע בנסיעה רגועה "ומלטף" את דוושת הגז האוטו ממש חותך זה מין קאטים כאלה במנוע זה קורה באזור ה 2500-3000 סל"ד חשוב לציין שאם אני לוחץ טיפה יותר על דוושת הגז התופעה נעלמת (גם בלי למשוך את ההילך). מוכרת למישהו התופעה? האם יש סיכוי שמנוע צעדים אחראי לתפועה הזאת?
הודעה אחרונה מאת SPL, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום חברים בחודשיים האחרונים כשאני לוקח סיבובים קצת במהירות ההגה מגיב בצורה חדה-ההרגשה שעוד רגע הגלגלים יפלו לצד-חשבתי וחשבתי ונזכרתי שלפני איזה שנה + הייתי במוסך בטיפול ואמרו לי שאני צריך להחליף את התותבים של המשולשים כי התחיל להיות בהם חופש קצת-מה זה אומר? זה בטיחותי? מה ההשלכות? רועי שמנסה לחשוב אם אני סתם פראנואיד שמדמיין או האוטו צריך טיפול... תודה
הודעה אחרונה מאת אביעד, -
-
- 0 תגובות
- 897 צפיות
לחבר של אחותי יש אימפרזה 94 והוא מתלונן על בעיה עם המזגן שהתחילה לפני 3 ימים) הבעיה היא שהמזגן עובד וזורק אויר קר אבל לאחר כמה דקות (ולפעמים כמה שניות, לא קבוע אלא מצב משתנה) המזגן מפסיק לעבוד ולא זורק אויר בכלל למרות שהמפסק על מצב כלשהו (1-4). הוא היה במוסך ובדקו לו ע"י החדרת מד טמפרטורה לפתחי איוורור של המזגן ומצאו שהוא נכבה ב-7 מעלות ונדלק ב-9 מעלות. בנוסף אמרו במוסך שהמזגן תקין. כל התופעה הזו קוראת במצב נסיעה בעיקר ובעל הרכב חושב שאולי זה בעיה בטרמוסטט או במגעים כלשהם של המזגן שנגרמים ע"י זעזועים בזמן הנסיעה. עוד דבר, בבוקר כשיחסית חם וקורה שהמזגן מפסיק לעבוד א בעל הרכב מרגיש כמעט מידית שמתחיל להיות חם באוטו אבל המזגן לא חוזר לפעולה מידית. מה לפי דעתכם יכ…
הודעה אחרונה מאת גל סובארו, -
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולכם אני צריך עצה לגבי 3 דברים שאני יבצע השבוע לאוטו. 1.אני מחזיר את הקפיצים המקוריים של האוטו. 2.החלפת צינורות ברקס,שמן,דיסקים,ורפידות. 3.התקנת ראם אייר. והשאלה היא כדאי לעשות את כל העבודה במוסך. או שאפשר להתפשר אצל מישהו בשביל להוזיל עלויות. ומה לדעתכם אני צריך להקפיד שכל העבודה הזאת תתבצע כמו שצריך ובלי פאדיחות למיניהם. אשמח לקבל ממכם טיפים ואינפורמציה ואני מקווה שהכל ילך השבוע כמו שצריך. מחכה לתשובות ממכם עופר.
הודעה אחרונה מאת הגלוז, -
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היום לפני שכיביתי את המנוע שמעתי מן תקתוקים כאלו..שמתי ניוטרל ולחצתי טיפה..הרעש מתחיל להתחזק בערך ב2000 סל"ד..מישהו יודע אולי מה זה יכול להיות? שסתומים אולי? עוד בעיה שכבר נמצאת מאז טיפול טיימינג..יש מן צפצוף כזה בהעברת הילוך..בדר"כ מראשון לשני? רעיונות?...אגב...שמעתי את הרעש הזה גם במאזדה של חבר..מחלה של מאזדה אולי? תודה מראש לכל העונים.
הודעה אחרונה מאת sitb, -
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
ה"פ תודה
הודעה אחרונה מאת Booly, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
יש לי בעיה, כשהאוטו קר המנוע נשמע כמו מנוע של קטנוע מן רעש צווחני, ככל שהחום עולה זה מסתדר עד שבטמפרטורת עבודה זה נעלם . יש למישהו רעיון למה זה ואיך מסדרים את זה? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת firebird, -
-
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
שלום , אז אולי חלק מכם יודעים (וחלק לא..) אתמול החלטתי שאני מסדר את החלק האחרון בסדרת הטיפולים ברכב שלי, החלק היה הכי בעייתי, ופתר לי את כל הבעיות ואני מאושר עד הגג, אך כמו בכל דרך לפתירת בעיה בצרפתיה ישנה, גם פה הדרך הייתה קשה מאוד. לאחר שהחלפתי את החלק הנגוע, התברר שהחלק לא מתאים, נסעתי לחנות החלקים ממנה לקחתי את החלק והחלפתי, לאחר ההחלפה וההתקנה, שוב לא עבד. לאחר מס' נסיונות ועוד מס' רב של דקות של ביאוס רציני (כמעט בכיתי..) מצאתי עצה אצל מאיר, אחראי עבודה במוסך מרום צמרת ! , מאיר שבא לקראתי, נתן לי את החלק ואף הסביר ואף הרכיב בעצמו יחד איתי את החלק הנ"ל וגרם לי אושר שאין כמותו , כאשר נכנסתי למוסך , נדהמתי ! אין מוסך שראיתי שמסודר ונקי כמו המוסך הזה.…
הודעה אחרונה מאת יותם ק., -
-
- 2 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
כל שבועיים-כ1000 ק"מ -מוסיפים כחצי ליטר שמן-מה הבעיה של המנוע? -160,000 ק"מ-שנת 95. תושה
הודעה אחרונה מאת רועי.א, -
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 2 אלף צפיות
קודם כול תודה על תשובותיכם בפוקוס שלי המתלים מרגישים מצוין למעט כאשר אני עובר מעל פסי האטה. כשהסרן האחורי עובר, גם במהירויות סבירות, שומעים ומרגישים מכה די חזקה. זה נשמע לכם תקין ?? אלעד :mm_shock:
הודעה אחרונה מאת נמרוד_פוקוס, -
-
- 0 תגובות
- 931 צפיות
אהלן חבר'ה, הבולמים שלי בקווליר 96 נגמרו, יש המלצות? תודה
הודעה אחרונה מאת Cava, -
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שיחקתי לי מעט ברב מודד והגעתי לתוצאות הבאות: סט חוטים של בן 10 של בוש עבור לנצ'יה: 2000 אום/מטר חוטים חדשים של ספליטפייר: 1000 אום/מטר ב"היינס" של פורד מונדיאו מצויין שיש להחליף חוטים במידה וההתנגדות היא מעל 30,000 אום/מטר. מהו ערך נורמלי של התנגדות חוט הצתה? מה ערך שמחייב החלפת החוטים? שי
הודעה אחרונה מאת DIAGON, -
- 1 תגובות
- 897 צפיות
לצערי הרב הסרן אחורי שלי עומד לשבוק חיים!! שיפוץ לא בא בחשבון! מדובר על 309 GTI עם סטיבילזייר תחתון אחורי אני לא מצליח למצוא סרן אחורי מתאים!! כמובן שעם דיסקים הנה מה שנבדק: 205 GTI - סרן קצר מדי!! ZX VOLCANE - לא מתאים FUCK 309 רגילה- פחחחח.... נראה לכם שזה מתאים?? BX גם לא מה אני עושה??
הודעה אחרונה מאת DIAGON, -
- 10 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
אני בעל ג'סטי 92 , רכב פשוט מאוד ונוח לטיפול , הייתי רוצה לדעת מה בדיוק בודקים בטסט , ואיך אני יכול לבד לעשות לאוטו בדיקה כדי לבדוק את מצבו בכל אחד מהדברים שייבדקו . יש לי קצת נסיון בטיפול עצמי ברכב כך שאני מאמין שאוכל לתקן חלק מהדברים בעצמי . תודה מראש - טל.
הודעה אחרונה מאת kompy, -
- 8 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
מה שהולך שם... אימפרייה של פירוקים הייתי ובכיתי, בעודי מפרק צינורות מזגן (סוף סוף לנצ'יה דדרה בפירוק!) למתוקה שלי......הגיע גרר ועליו לנצ'יה דלתא G.T.i. e שחורה מטמטמת לפירוק!! האוטו היה שלם הוא הושבת על מכה בדלתות, ולא רק זה בתוך האוטו היו מ-ל-א חלקי חילוף כולל דלתות להחלפה...אחרי מספר התחנפויות ותחנונים הוא הסכים למכור לי את האוטו קומפלט ב 2000 שקל, טסתי לכספומט ו...נבלע לי הכרטיס אתם קולטים, האוטו נוסע במצב פצצה והורידו אותו מהכביש רק בגלל שלביטוח לא היה שווה לתקן אותו עכשיו אני בבית אוכל את עצמי ומתפתל מבאסה על ההזדמנות שהיתה ונעלמה...(בחלקים חלקים) . וזה רק על קצה המזלג...מסביבי היו אלפות (75,סוד,GTV רקובה), אמריקאיות, גרמניות (קוראדו,גולף GTI ) וכל מה שבא בחלומ…
הודעה אחרונה מאת Volvo740, -
- 5 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
רציתי לדעת איזה מוסך עדיף כי אתמול תיפלתי ברכב פעם ראשונה מאז שקניתי בצ'מפיון וזה ממש מגעיל מה שהולך שם. ביקשתי מהם לתקן אורות נסיעה אחוריים הם חייבו אותי אבל לא תיקנו. היום התקשרתי לשם אז איזה פקידה עלובה אומרת לי בקול עצבני התקשרו אליך יותר מאוחר (אתה לא מבין ינודניק). אף אחד לא התקשר מישהו מכיר את פליקס ויכול להגיד לי מה עדיף?
הודעה אחרונה מאת BlackSheep,
-
מי מחובר 37 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 293 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- נולד לליסינג
- yuvalsa
- menir1
- yahaga
- gollu
- Shay_u
- malcishua
- sperial
- RedLabel
- Itzik-b
- hans
- The FixTrics
- Pavlik
- yoni162
- Night Driver
- meir_gi
- Eyal Amzleg
- nglancer
- yuval1111
- chesh
- Aviady001
- צוק
- סולל הדרך
- Roy142
- דוב המערות
- elad_w
- Shaike.Zam
- falou
- epiphone
- מיץ פטל
- בנס
- David32
- Sh123454
- srool
- yohai71
- asix
- BoazB11
