Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8344 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רשמים:בהעברה לראשון ולרוורס המנוע פחות "רוצה" להכבות, ובחצי קלאצ' הוא יותר חלק.

 

לירן

תמונה שלהם מורכבים על האוטו:

000111.JPG

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

אהלן גלעד :p

 

1:לא עלו.

2: קומבינות.

 

אבל אם אתה רוצה כבלים כאלה ,צור איתי קשר ואני יביא לך,(יש גם צבע אדום)

 

לירן

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם
מה ההבדל בינם לבין כבלים רגילים?

וכמה זה אמור לעלות?

 

 

היום קניתי מלירן באמת יש טיפ טיפה שיפור בהכנסה לרוורס וראשון בסחיבה בחצי קלאץ'...

 

מומלץ בחום...מכיוון שהם עבים יותר מהמקור.ונותנים ניצוץ יותר טוב...

וגם קצת צבע לתא מנוע :? ...

ד.א הם בצבע אדום.

 

אלעד המרוצה מהכבלים :lol:

בקרוב תמונה...

נינג'ה לבנה!

פורסם

1. הכבלים המקוריים bougicord באיכות מעולה ומותאמים לרכב מבחינת אורך+עובי ומתועלים מצוין בתעלות הייעודיות.

 

2. כדאי שתחזיר את המגן גומי שיושב על החיזוק של סעפת היניקה לראש המנוע למקום שלו, תפקידו להגן על צינור אספקת הדלק מפציעה מהחלק המתכתי, אצלך הוא מורכב בצד ההפוך הישר במקום בצד של המגרעת.

 

download.php?id=6378

000111.JPG

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

אני מבקש הסבר:

1. מה ההבדל שיתן לי כבלים חדשים? (חוץ מפסיכולוגי).

הרכב שלי קורולה אוטומטית. אני ירגיש שיפור מסויים?

 

2. אם כן, למה זה קורה, ממה נובע?

 

3. כל כמה ק"מ מחליפים כבלי הצתה?

 

תודה

I30 CW

×
×
  • תוכן חדש...