Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8342 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי ג'סטי , ולאחרונה שמתי לב שכשאני נניח בניוטראל בעמידה יש רעשי תיקתוק קלים , ועם לחיצה על הקלאץ הכל משתתק ,אמרתי אולי כדאי לנסות להחליף שמן גיר עכשיו אני לא יודע כמה עידנים כבר לא החליפו באוטו הזה שמן גיר , השאלה שלי היא , איך מחליפים שמן גיר בג'סטי , מצאתי את המדיד של השמן גיר (האם זה דרך שם?) , ואיזה שמן גיר לשים?.

והאם נראה לכם שזה יעזור במשהו?

 

תודה מראש - טל

ג'סטי 92 מנוע 1000 העונה לשם "אלפרד"

פורסם

ככה זה אצלי ברנו למשל, לפי ה"היינס" שלי אמור להיות מעין מזלף כזה עם פיה מתעקלת, ואחרי שאתה מרוקן את כל השמן מהגיר (יש אום ניקוז בתחתית שלו), אתה פשוט ממלא את הכמות שאמורה להכנס לך לגיר לתוך כלי מסויים, ושופך הכל פנימה בעזרת כלי מתאים (משהו עם פיה שתוכל להשתחל ולהכנס לפתח המדיד.

-אני עשיתי את זה בעזרת בקבוק פלסטיק שלקצהו חיברתי צינורית.

אני מקווה שזה יעבוד גם בשבילך.

 

 

רון.

 

 

בכל מקרה,מה שכתבתי נכון לרנו. יכול להיות שבסובארו הטריק הוא אחר (אם כי אני די בספק...) אני מאמין שאיציק (הבנתי שהוא המומחה לסובארו) יוכל לתת לך תשובה מדוייקת יותר.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
יש לי ג'סטי , ולאחרונה שמתי לב שכשאני נניח בניוטראל בעמידה יש רעשי תיקתוק קלים , ועם לחיצה על הקלאץ הכל משתתק ,אמרתי אולי כדאי לנסות להחליף שמן גיר עכשיו אני לא יודע כמה עידנים כבר לא החליפו באוטו הזה שמן גיר , השאלה שלי היא , איך מחליפים שמן גיר בג'סטי , מצאתי את המדיד של השמן גיר (האם זה דרך שם?) , ואיזה שמן גיר לשים?.

והאם נראה לכם שזה יעזור במשהו?

 

תודה מראש - טל

 

התיקתוקים המדוברים הם מהמייסב לחץ של הקלאץ', אין קשר לגיר.

 

בחלקו התחתון של הגיר קיים בורג ניקוז לשמן. ממלאים דרך המדיד מלמעלה.

דרגת הצמיגות המומלצת היא 80W90 או 80W.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
ריקון השמן יוציא רק כרבע מן הכמות הכוללת בגיר.

איך מחליפים את השאר?

מה עם פילטר?

 

בוקר טוב ידידי.

 

יום ראשון היום, את הסרט של שבת החזרת לבלוק-באסטר ? אחלה.

שמן גיר ידני יוצא במלואו בזמן ריקון, לא רבע.

פילטר בגיר ידני ? אין חיה כזו.

 

יום נעים

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...