Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוטו חותך


SPL
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8342 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קליאו RSI 94

האוטו התחיל לקרטע/לחתוך לאחרונה כאשר אני נוסע בנסיעה רגועה "ומלטף" את דוושת הגז האוטו ממש חותך זה מין קאטים כאלה במנוע זה קורה באזור ה 2500-3000 סל"ד חשוב לציין שאם אני לוחץ טיפה יותר על דוושת הגז התופעה נעלמת (גם בלי למשוך את ההילך).

מוכרת למישהו התופעה? האם יש סיכוי שמנוע צעדים אחראי לתפועה הזאת?

פורסם

לאחר שבדקת את מה שדוד אמר.

 

אצלי זה היה כתוצאה מאי ספיקת דלק, פשוט לא הגיע דלק.. חשבתי שזה משחק באיירפלומטר, אבל גם אחרי משחק התברר שזו המשאבת דלק שקצת עייפה...

פורסם

כבלי הצתה הוחלפו בטיפול 10 האחרון.

כנ"ל הפלאגים (בוש סופר 4)

וכמובן נוקה בית מצערת לפני כחצי שנה

אממממ.....זהו.....

 

בהצלחה

BMW M135I

פורסם

חיתוך ב3000 בדוושה מלאה יכול לנבוע ממספר סיבות.

 

יכול להיות שיש לך חור בצנרת הואקום (סבירות נמוכה).

 

ככל הנראה האופציה הסבירה ביותר היא שהאוטו שלך מפייח פלאגים מסיבה כלשהיא,או סובל מבעיה אחרת-אבל קשורה למערכת ההצתה.

 

בד"כ כשפלאג נסתם,יש היסוס קל לפני לחיצה חזקה על הגאז-מה שמנקה אותו מהפיח.

 

השאלה שאתה צריך לשאול את עצמך היא מי אני,מה אני עושה כאן,האם יש משמעות כלשהיא לכל זה.אני לובש תחתונים??

 

סליחה.

 

טעות שלי...

 

בכל מקרה....השאלה שאתה צריך לשאול היא למה האוטו מפייח.

 

פלאגים לא נסתמים סתם ככה.

 

יכול להיות שהניצוץ חלש (כבלים,קויל) או שהוא מגיע מאוחר או מוקדם מדי.

 

יכול גם להיות שהפלאגים שיש לך באוטו קרים מדי.

 

תתחיל בהחלפה של הפלאגים.זה זול וגם ככה זה מומלץ כל בערך 5K.

 

אח"כ תמשיך לבדיקה של מע' ההצתה.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם
תתחיל בהחלפה של הפלאגים.זה זול וגם ככה זה מומלץ כל בערך 5K.

זול ומומלץ כל 5K?????

בוש סופר 4?????

 

אגב, האם הבעיה התחילה אחרי המעבר לפלאגים האלו? זה שהם 4 אלקטרודות לא בהכרח עושה אותם טובים יותר. שמעתי כבר על מספיק בעיות בגלל פלאגים שאינם מתאימים למנוע.

פורסם

אפשר להשיג אותם גם ב 80-100 ש"ח.

אין להם שום יתרון על פני פלאגים עם אלקטרודה בודדת מלבד אורך חיים.

אורך חיים של הבוש סופר 4 עפ"י היצרן הוא כ-30K ק"מ, בוש סופר עם אלקטרודה אחת אפשר להשיג ב-40-50 ש"ח ומחזיקים בלי שום בעיה 15K-20K.

 

לגבי הבעיה, תשחק עם פרפר המצערת מחוץ לרכב

תנסה לזהות האם החיתוכים מתרחשים בקביעות בזווית מסוימת של פרפר המצערת, אם כן כנראה שהפונטציומטר מצב מצערת תקול.

 

גם את המאפ סנסור הייתי בודק.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם
תתחיל בהחלפה של הפלאגים.זה זול וגם ככה זה מומלץ כל בערך 5K.

זול ומומלץ כל 5K?????

בוש סופר 4?????

 

אגב, האם הבעיה התחילה אחרי המעבר לפלאגים האלו? זה שהם 4 אלקטרודות לא בהכרח עושה אותם טובים יותר. שמעתי כבר על מספיק בעיות בגלל פלאגים שאינם מתאימים למנוע.

 

אף אחד לא אמר לשים בוש סופר 4.

 

הסברתי כבר מס' פעמים שבסופר 4 רק אלקטרודה אחת פעילה.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם
חיתוך ב3000 בדוושה מלאה יכול לנבוע ממספר סיבות.

 

.

 

הדגשתי שזה לא קורה בדוושה מלאה אלה רק כאשר אני "מלטף אותה" כלומר בקושי נוגע בה (נסיעות בעיר וכד') למרות שהתופעה באה והולכת כל הזמן...

פורסם

יש לי שאלה, אם המנוע לא מגיב מיידי ללחיצה על דוושת הגז ממה זה יכול לנבוע? לוקח לו חצי שניה הבין שאני לוחץ על הגז.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

לפני שאתה משקיע כסף ,תדלק בתחנת דלק אחרת . תופעה כזו הופיעה גם לי ב-peugeot106xsi. החלפתי תחנה והבעיה נפטרה.

Citroen Cactus Pure Tech 110 S&S manual gear 2017

Subaru XV 1.6 Lineartronic Auto 2015

 

[h=2][/h]

פורסם

סבלתי מסמפטום זהה כחודש.

נכון יש לי קרבורטור אבל לאחר שתיקנתי צינורית ווקום קרועה- הרכב מגיב שיגעון.

תומר 106 ראלי- כבר הצביע על הכוון הזה לדעתי הסבירות גבוה!!

:evil:

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
×
×
  • תוכן חדש...