Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8343 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בעל ג'סטי 92 , רכב פשוט מאוד ונוח לטיפול , הייתי רוצה לדעת מה בדיוק בודקים בטסט , ואיך אני יכול לבד לעשות לאוטו בדיקה כדי לבדוק את מצבו בכל אחד מהדברים שייבדקו . יש לי קצת נסיון בטיפול עצמי ברכב כך שאני מאמין שאוכל לתקן חלק מהדברים בעצמי .

 

תודה מראש - טל.

ג'סטי 92 מנוע 1000 העונה לשם "אלפרד"

פורסם

מה שאתה יכול לעשות:

כל האורות ווינקרים וכדומה, מתחת לרכב נזילות למיניהם על תתבלבל עם המים של המזגן פעם אחת שיגעו אותי בקטע הזה, גומיות של הציריה(גרמושקה)תבדוק שלא קרוע ולא בורח גריז.

מוסך: מערכת הבלמים , חופש בהגה ובלאי של התפוחים , ובדיקה של הגזי פליטה, מתיחה של בלם יד.

בכלליות אם יש חלונות או פנסים כהים צריך להוריד הכל .

רצוי לנקות טוב את האוטו ואת ההמנוע אם יש אפשרות להגיה עם קיטור לתחתית הרכב זה מצוין .

ואף פעם על תבוא מוקדם בבוקר עדיף כמה שיותר לקראת סוף היום כשהם עייפים ומתים להגיעה הבייתה.

פורסם

ואף פעם על תבוא מוקדם בבוקר עדיף כמה שיותר לקראת סוף היום כשהם עייפים ומתים להגיעה הבייתה.

 

עיצה לא כל-כך נכונה בלשון המעטה, הבוחן עוד יוציא עליו את כל העצבים שהצטברו אצלו במשך היום-"אוףףףף מי זה הנודניק הזה שבא עלי בסוף היום" :twisted:

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

שים לב למנורות שמאירות את לוחית הרישוי מאחורה. 5 שקלים למנורה באוטו דיפו לפני הטסט והתקנה פשוטה.

 

אחרי הכישלון בטסט 15 שקלים למנורה + המתנה למתקין שלהם + תשלום טסט חוזר + המתנה לטסט הנוסף . חבל חבל.

 

לא לשכוח גם מדבקות מחזירות אור

פורסם

איך אני אמור לדעת מה מידת הנזילות שלא עוברות טסט , כמובן שאוטו כמו שלי שנת 92 הוא בעל מנוע שקצת נוזל פה ושם , שום דבר רציני רק שהוא עטוף לו בשיכבת שמן רטוב כמו כל מכונית ישנה , אז מה זה נחשב לא בסדר?

יש לי מכשיר קיטור בבית האם זה בטוח להשתמש בו על המנוע ? והאם זה בכלל יעיל בהורדת שיכבת השמן היבש?

שאלה נוספת היא איך אני יכול לבדוק אם יש לי חופש בהגה או בעיה בתפוחים , אני בטוח שיש איזה בדיקה לא מסובכת שאני יכול לבצע בעצמי כדי לדעת את זה.

 

אם אני מבין נכון אז כל מה שבודקים מתחת לאוטו זה חופש בהגה ובעיות בתפוחים ונזילות ??

ג'סטי 92 מנוע 1000 העונה לשם "אלפרד"

פורסם
אם אני מבין נכון אז כל מה שבודקים מתחת לאוטו זה חופש בהגה ובעיות בתפוחים ונזילות ??

גם את שלמות גרמושקות (יש לזה מילה בעברית?) ציריות והגה, נזילות מהגה כח, צינורות מערכת בלימה, קרעים רציניים בשלדה, קיום ממיר קטליטי ושאריות חתולים.

פורסם

לך לטסט ביום שישי ב11

המכונים עמוסים- הבדיקה עיניינית ואין להם זמן לשטויות!

חובה תקינות

* הגה תפוחים וקופלונג

* בלמים לרבות בלם יד

* פנסים (ראשיים ומאותתים)

* פליטת גאזים תופים ואגזוז

 

בהצלחה :evil:

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם
אבל מה הבעיה עם הפנסים הכהים?

(1)עוצמת התאורה הנראית יורדת.

(2)חלק משטח הפנס(וברכבים חדישים כל השטח) משמש כמחזיר אור, כך שהכהיית הפנס מבטלת אפקט זה.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
ומה הבעיה עם החלונות הכהים?

ראות לקוייה?

כבר שפכנו על זה המון תלי תילים של מילים, א פעם נוספת:

ציפוי שמשות פשוט מונע אפשרות לנפצן בשעת מצוקה.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...