טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
178,199 נושאים בפורום הזה
-
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
יש לי שני תופעות מוזרות ברכב אני לא יודע אים יש קשר בינהם 1. לאחר שרכב מיתחמם כאשר אני עומד ברמזור לפתע הטורים נופלים די נמוך הרכב מתחיל לירעוד הטורים עולים יורדים וזה על שמתחילים לנסוע 2. במהלך הנסיעה כאשר אני רוצה להאיץ יותר הרכב לא מאיץ אלא כאילו נחנק ואז הוא מתחיל לינסוע כמו עגלה כאשר ליפני הוא היה ממש מטוס זה מיסתדר כאשר עוצרים או לא מיסתדר עד שמדוממים את הרכב שני התופעות לא קורות כל פעם אבל שהם קורות אז מרגישים שנוסעים בעגלה הרכב זה 306 1.8 שנת 95 וכשהכל טוב הוא ממש מטוס אני מבקש עזרה בכיוונים לפתרון התקלה וגם בהמלצה על מקומות באזור פ"ת ת"א כי כבר ניתקלתי במוסכים שניסו לרמות אותי וביזכות דברים שנאמרו לי באתר לא הסכמתי לטיפול וזה נימצא מוצדק …
הודעה אחרונה מאת mike, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
האם ל - 205 GTI שנת 92 יש מחשב ?
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
האם יש משהו כלשהו לעשות עם דהית המושבים ברכב? (שנת 92 ...) הצבע המקורי הינו שחור, והיום הוא יותר כמו חום ק** ורציתי לדעת אם יש אפשרות להחזיר לו את הצבע... (ספריי שחור ב ACE ??) אשמח לתשובות תודה.
הודעה אחרונה מאת אורן 16V, -
-
- 2 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
צריך עזרה קטנה. אני לומד את מע' החשמל באוטו (מצאתי סכמות של כל המערכות). הבעיה היא שהם בשחור לבן. אני לא כל-כך זוכר את הסימונים ואת הצבעים. מי שיודע שירשום בבקשה. פלוס לפני מיתוג פלוס אחרי מיתוג מינוס לפני מיתוג מינוס אחרי מיתוג תודה שמוליק
הודעה אחרונה מאת Shmulik_Miata, -
האצה ברנו מגאן
מאת רוני- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
יש לי רנו 1600 אוט' 2001, כאשר אני בנסיעה ורוצה להאיץ לעקיפה למשל, לפעמים כאשר לוחצים על הדוושה שומעים למשך שניה שתיים את הטורים עולים ללא שינוי של המהירות ורק אז הרכב מאיץ, כאילו שהכח מהמנוע לא נמסר מיידית לגלגלים.. בדר"כ ההאצה בסדר. אולי התופעה הנ"ל מתרחשת כשנמצאים במהירות מסוימת לפני ההאצה וזו תגובה רגילה של הרכב ?
הודעה אחרונה מאת רוני, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
מיום קנייתה, לפני כחודש, הפריע לנו(לי ולזוגתי) רעשי תקתוק מחזית הרכב. לאחר בדיקה עצמאית של מכלולי הרכב לפנים(משולשים, מוטות מייצבים וכל מיני אומים וברגים) שניתון לבחון אותם ויזואלית ולנסות לחזק במידת הצורך, הגעתי למסקנה שככל הנראה(הנשמע) הבעיה נובעת מאיזור הבולמ"ז ותושבותיהם. הרעש נשמע בבירור לאחר עליה על מהמורה הקלה ביותר או לאחר לאחר ישור גלגל ההגה לאחר פניה, הרעש נשמע כמו חלק שמשתחרר מלחץ שהחזיק אותו. טוב, אז השבוע אני בחופש, ואתמול(לאחר תאום מראש) לקחתי אתה לביקור במוסך מורשה פורד(לרכב עוד חודש אחריות חברה, ואחריות קנייה מליסינג) "ספונטני" בא.ת. החדש בראשל"צ. נסיעת מבחן קצרה עם אחד העובדים הבכירים(הבוחן התמהמה להגיע לעבודה), הרכב הורם אחר כבוד על הליפט, והב…
הודעה אחרונה מאת kompy, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מחפש ספר היינס לטיפול בפורד אסקורט 1990
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אני רוצה לקנות צבע לאוטו שלי על מנת לבצע תיקונים קטנים השאלה היא איך אני יודע איזה צבע לקנות? כלומר הבנתי שקיים מספר סידורי לכל צבע ואני לא יודע איפה רשום המספר הסידורי של הרכב שלי הרכב הוא קליאו rsi בורדו מטלי אם מישהו יודע איפה אני יכול לברר או שיש לו את אותו הרכב(וגם אותו הצבע) אז שיעזור בבקשה תודה
הודעה אחרונה מאת חלי, -
מנוע צעדים 1 2
מאת daniel-rsi- 21 תגובות
- 4 אלף צפיות
שלום יש לי קליאו rsi וכמעט כל פעם שאני עומד ברמזור הטורים מתחילים לקפוץ עד שהם צונחים למטה והאוטו נכבה. הבנתי שהאחראי לזה הוא המנוע צעדים הלא תקין, הבנתי גם שלפני שמחליפים אותו מומלץ לנקות אותו קודם ולראות אם הבעיה נפתרה. עכשיו, אין לי מושג איך נראה המנוע צעדים וגם אחרי שאני ידע אני בספק אם אני יצליח לפרק אותו ולנקות אותו אז רציתי לשאול אם מישהו פה כבר עשה את זה בrsi ואולי יוכל לתת לי הוראות איך לעשות את זה תודה
הודעה אחרונה מאת daniel-rsi, -
- 20 תגובות
- 14.3 אלף צפיות
יש למישהו מכם מושג האם ניתן להוריד/למחוק שריטות מזכוכית של רכב? במקרה זה מדובר על זכוכית חלון שלא שרוטה עמוקות. מישהו מכיר מקום/שיטה איך איפה כמה... האם ניתן לביצוע עם מכונת שלייף אולי? תודה
הודעה אחרונה מאת Boxer, -
-
- אחראי פורום
- 27 תגובות
- 12.4 אלף צפיות
הוחלפו היום צמיגים בקסארה שלנו. הליסינג הנבלות מאשרים רק החלפה לצמיגים מהסוג הנ"ל. גיא מצמיג ישיר אמר לי שהצמיג טוב ושזאת חברת בת של GOODYEAR. למישהו יש חוות דעת על הצמיגים האלה? ניסיון איתם?
הודעה אחרונה מאת tomizaur, -
-
- 1 תגובות
- 958 צפיות
מה חוט הצתה צריך בשביל שיהיה איכותי ? האם לרכב ספורט\ בעל אופי ספורטיבי יש חוטים שונים מאשר לרכב, נגיד, רגיל? איזה חברות שמייצרות חוטי הצתה מומלצות? תודה, אדם.
הודעה אחרונה מאת Liviur, -
- 20 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
האם אפשר להרכיב רכב 2 צ'יפים לניהול מנוע ולבחור על פעם באיזה צ'יפ אני רוצה להשתמש? הכוונה היא לעשות שיהיה צ'יפ מקורי, ובנוסף צ'יפ של שיפורים (כמובן שהרכב משופר) ובכך כשאני ארצה לנהוג ספורטיבי אני אדליק ע"י מפסק את הצ'יפ ספורט ואז הרכב יעבוד כאילו הוא משופר. אפשרי לעשות כזה דבר?
הודעה אחרונה מאת David A, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
יש ברשותי מכונית פורד מונדאו 1994 מנוע 1800. בתקופה האחרונה נוצרה לי בעיה: בתחילת נסיעה הרכב מקרטע ולאחר שהמנוע מתחמם מעט הוא מקבל תאוצה וגם בזמן שאני עולה עלייה המנוע מצלצל. לפעמים כשאני לוחץ על דוושת הגז בזמן נסיעה המנוע עובד והרכב לא נוסע למרות שהוא נמצא בהילוך D. הרכב הוא אוטמט יש לציין שבעליה הרכב לא סוחב בזמן נסיעה תודה ליאור
הודעה אחרונה מאת שי, -
-
- 2 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
מישהוא יכול לעזור לי למצוא פלסטיקה לטייפון 50? (אצל המוסכים זה המון כסף)
הודעה אחרונה מאת לנצ'יהוליסט, -
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכולם הרכב הוא סוזוקי בלנו 96 הרכב עבר כבר 200K האם התוסף כדאי לרכב בשל הקילומטרז הרב שהוא עבר? תודה מראש לעונים
הודעה אחרונה מאת Herman, -
כפפות לנהיגה
מאת gmb- 5 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
למישהו יש מושג כמה הן עולות? האם הן שוות בכלל לקניה או סתם מטרד? איפה אפשר להשיג?
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
איזה דלק עדיף !
מאת הגלוז- 2 תגובות
- 970 צפיות
אהלן, רציתי לדעת איזה דלק מומלץ לשים ב-106 ראלי 1997 , אני ממלא 95 ,אני לא בטוח ,אבל חושב שזה מה שהיצרן ממליץ, חבר המליץ לי על 98 מה ההבדל ביניהם ,ומה עדיף
הודעה אחרונה מאת ישי, -
- 0 תגובות
- 987 צפיות
פיזו' 205 1.4 שנת 96. היום בבוקר הנעתי את האוטו ואחרי שתי שניות הטורים פתאום עלו ונשארו ברמה גבוהה בהרבה ממה שהם בדרך כלל. כל פעם שנתתי גז ושיחררתי הטורים נפלו בצורה דרסטית עד כדי כך שהאוטו כמעט נכבה ואחר כך חזרו לרמה הגבוה שלהם. אחרי כמה בדיקות (כבל גז, דוושה תקועה וכו' ) שלא עזרו חשבתי שזה ה מחשב ועשיתי לו RESET (ניתוק מצבר וחיבור מחדש) והבעיה נעלמה. מישהו יכול בבקשה להסביר לי למה התחילה לי הבעיה.
הודעה אחרונה מאת YH, -
DAVID A ענה לשאלה של טורבו והוא ציין את הדברים הבאים. זה בעצם קיט טורבו שלם? - מגדש - אינטרקולר - צנרות לאינטרקולר - פורק גדישה - הורדת יחס דחיסה - (העלאת הראש - לא מקצועי) רכישת סט בוכנות low-comp - מערכת ניהול מנוע חדשה - (המקורית לא תתאים) - אינג'קטורים בספיקה גדולה יותר - פיתרון לסינון אוויר - שעון EGT - שעון ATF - שעון boost - רצוי רדיאטור מוגדל ועד כה זה ללא שינויים במערכת העברת הכח שדורשת גם כן שינויים, גיר,מצמד,ציריות,צמיגים במידות שונות. וזה כמובן בלי עבודה ויש המון בעיקר במיקום כל הרכיבים בתא המנוע, כמו כן הרבה עבודת ECU. מה זה אומר עבודת ECU?
הודעה אחרונה מאת HFturbo, -
- 2 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
האם זה אפשרי לצבוע חלקי פלסטיק באופן עצמאי ואם כן מה דרוש?
הודעה אחרונה מאת K&N, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
לאחי יש רכב דייהטסו שרייד 1300 שנת 93 , אתמול נשמעו סוג של דפיקות ונקישות מאיזור הגיר , לאחר גרירה למוסך, התברר שהגיר הלך . המוסכניק אומר שגיר חדש יעלה 25000 שקל!! . חברים מישהו פה יודע כמה עולה להחליף גיר לאוטו כזה? כמה העלות של משופץ ? כמה עולה פחות או יותר פירוק והרכבה? תודה מראש - טל.
הודעה אחרונה מאת אורן 16V, -
-
- 8 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
טוב, כמעט בטוח שזה רק המנוע אצלי מת, אם מישהו התנסה פעם בקליאו עם תיקון מנוע אשמח לדעת איפה וכמה עלה. או בכלל המלצות לאנשים שמטפלים בנושא במחירים טובים ע.
הודעה אחרונה מאת K&N, -
ניאון וקסנון
מאת lira- 12 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
מאיפה אפשר לקנות ניאון ו\או קסנון לרכב (הרכב יונדאי קופה שחורה 97) תודה מראש
הודעה אחרונה מאת n123456, -
- 19 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
אני אתחיל ברשותכם: - נקודות מתח [-] וגם [+] במקומות אסטרטגיים ברכב, קרי תא מטען,תא מנוע,קונסולה מרכזית - מתח לתא מטען חיווט להספקים גבוהים הכנה למערכות אודיו בהספקים גבוהים - תקן אוניברסאלי אמיתי לדיאגנוסטיקה ולא תקן שהאינטפרטציה שלו שונה אצל כל יצרן (OBDII) - לא רוצה לראות יותר איזורליבנד וסרטי בידוד, חיווט מסודר במסילות ייעודיות ושרוולים גמישים יהיה נחמד, סיבים אופטיים יתקבלו בברכה. - שקע מצית נוסף מיושם גם היום, לפעמים גם בתא מטען, אשמח לקבל נוסף בתא מנוע. - מסילה ייעודית להעברת חיווט מתא המנוע לתא הנוסעים זהו לבינתיים, יש עוד אבל עכשיו אתם.
הודעה אחרונה מאת razer, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
אז ככה- יש לי בעייה באוטו- ככל הנראה הטרמוסטט התקלל- כיון שעד סוף החודש אין לי זמן ללכת לתקן את הבעיה אני פשוט לא הולך לתקן. בכל אופן- עד לפני כמה ימיםהמנוע היה מתחמם לאט מאוד בנסיעה ראשונה ולא היה מגיע לטמפ' העבודה שלו כמעט אף פעם (60 מעלות בנסיעה בינעירונית ו 70 בעירונית - רק בנסיעה איטית מאוד ברמזורים אדומים או בפקקים הוא היה מגיע לטמפ' עבודה- בפקקים אינסופיים הוא היה מגיע ל 90-100 (המאורר היה נכנס לפעולה בסביבות 98) בכל אופן- לפני כמה ימים בנסיעה בינעירונית אני קולט שהמחוג מגיע לטמפ' עבודה (90) עד שמצאתי כביש עם שוליים נורמליות עצרתי את האוטו (החום היה 99-100) ואני קולט שהצינור שמוביל את מי הרדיאטור נקרע בסופו- וכל הנוזל יצא ממנו בקיטור השמימה, בקיצור: קיצרת…
הודעה אחרונה מאת ג'רמי, -
-
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום אנשים, לפני כמה חודשים קניתי פיאסטה 97... מאז גררתי בעיה קטנה ומעצבנת, שאין אנטנה, והקליטה לא משהו... עכשיו חזרתי מסופ"ש בצפון, שבו היא שירתה אותי נאמנה (דרך אגב, עשתה כ1 ל14.5 בבין עירוני, כשהיא עמוסה), ומכיוון שנוספו עוד שתי בעיות מעצבנות נוספות, החלטתי שכדאי לפתור אותן באיזה יום חופש שאני אקח... אז ככה : 1. המנעול בצד הנהג תמיד היה בעייתי, והחל מהשבוע האחרון, אי אפשר לפתוח את המנעול מהצד הזה, רק לנעול.... כלומר, כדי לפתוח את האוטו, אני צריך להכנס מצד ימין, ולפתוח את צד הנהג. 2 . הרדיו הפסיק לשמור תחנות... אני יודע שזה כנראה אשמת החיבור הפרט'צטי של הרדיו, אבל אם אני אלך למישהו שיתקין אנטנה (יש המלצה? אולי למישהו שיתקין פנימית?) , אני מעדיף שהוא כבר יעשה …
הודעה אחרונה מאת avi_shava, -
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
הפלסטיקים של הדלתות שלי כבר אכולים (אני מתכוון לפלסטיקים איפה שנמצאים הכפתורים של החלונות והמראות) חשבתי ללכת לפרוקיה ולקנות פלסטיקים חדשים השאלה היא האם גם הפלסטיקים של הקליאו הרגילה (5 דלתות) יתאימו או שאני חייב רק מ rsi ? תודה
הודעה אחרונה מאת David A, -
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 2 אלף צפיות
מה קורה חברה....? יש לי שאלה שאני לא מצליח להסביר את התשובה. זה הולך ככה.... כשמתניעים את האוטו אחרי שלא נסעו בו כמה שעות. ומתחילים ליסוע אז בכל אופן אני מרגיש שהאוטו סוחב יותר טוב והוא מגיב לכל לחיצה על הגז... המנוע קר ... ולפי מה שאני מבין המנוע אמור להגיב יותר טוב כאשר הוא חם ומגיע לטמפ' עבודה. אני אישית יודע שכשמתניעים בבוקר או פעם ראשונה אחרי הרבה שעות עדיף לא למשוך הילוכים כי זה גורם להרס מכאני אני מנסה לענות לי על השאלה בככה שנמצא הרבה אויר קר בתוך תא המנוע (אצלי המסננן שואב אויר מתוך תא המנוע ומאיזור הפנס שם) ואז כאשר המנוע מתחמם תא המנוע מתחיל להתחמם גם והכול ניהיה שם חם ולכן האוטו מגיב פחות טוב מאשר רק מתחילים נסיעה... משהוא יכול …
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
- 1 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
יש לי 106 XSI ולפעמים נדלקת לי נורת חום מנוע בלי קשר למרות שאני יודע שהמחוג תקין כי הוא עלה בפעם כשהאוטו התחמם ואז בעצם נדפק הרדיאטור ואז החלפתי את הרדיאטור ומאז הוא לא עובר את החצי ולפעמים נדלקת הנורה מה עושים
הודעה אחרונה מאת Tamir_VTR,
-
מי מחובר 6 משתמשים רשומים, 3 אנונימיים, 395 אורחים (הצג רשימה מלאה)
