Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8341 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם אפשר להרכיב רכב 2 צ'יפים לניהול מנוע ולבחור על פעם באיזה צ'יפ אני רוצה להשתמש?

 

הכוונה היא לעשות שיהיה צ'יפ מקורי, ובנוסף צ'יפ של שיפורים (כמובן שהרכב משופר) ובכך כשאני ארצה לנהוג ספורטיבי אני אדליק ע"י מפסק את הצ'יפ ספורט ואז הרכב יעבוד כאילו הוא משופר.

 

אפשרי לעשות כזה דבר?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

מה רע בציפ המשופר?

 

 

ובעיקרון אפשרי לעשות דבר כזה..

שאתה מחילף את הציפ את הלא עושה עוד משהו? פשוט מחליף וזהו?

אז אם זה ככה אז אפשר לעשות שתי תושבות ומפלג בינהם שכל פעם בוחרים ציפ אחר

כן, יש לי זבל סיני באוטו ואני גאה בזה

פורסם

זה מחשב שיודע להטעין תוכנות בזמן אמיית למערכת ניהול מנוע ועל ידי כך לשנות את זה בהתאם למצבים או פרמטרים קבועים מראש

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

זאת אומרת שבאוטו יש לי צג שאיתו אני בורר איזה תוכנה אני רוצה לטעון?

 

נגיד עכשיו בא לי ספורטיבי אז הוא יפעיל תוכנה ספורטיבית והרכב יגיב שונה?

 

כאילו זה הרעיון שלי בגדול רק עם 2 צ'יפים ומפסק בתוך הרכב שבורר בניהם

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

כן.ניתן לביצוע.

 

פרילינג מייצר צ'יפים כאלה.

 

המעבר בין הצ'יפים מבוצע באמצעות מתג.

 

במכוניות אטמוספריות כמעט ולא מרגישים הבדל בין הצ'יפים.לעומת זאת,במכוניות מוגדשות ההבדלים מוחשיים.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

במכוניות אטמוספריות כמעט ולא מרגישים הבדל בין הצ'יפים.לעומת זאת,במכוניות מוגדשות ההבדלים מוחשיים.

 

למה אין הבדלים אם אפשר לדעת?

 

הרי אם יש לי נגיד רכב כמו שלך (תומר) ואני מכניס תוכנה אחת סטנדרטית, ותוכנה אחת שמתאימה לשיפורים שיש לך ברכב, אני לא ארגיש בהבדלי כוח כשאני יעבור מהסטנדרטית למשופרת יותר?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

במכוניות אטמוספריות כמעט ולא מרגישים הבדל בין הצ'יפים.לעומת זאת,במכוניות מוגדשות ההבדלים מוחשיים.

 

למה אין הבדלים אם אפשר לדעת?

 

הרי אם יש לי נגיד רכב כמו שלך (תומר) ואני מכניס תוכנה אחת סטנדרטית, ותוכנה אחת שמתאימה לשיפורים שיש לך ברכב, אני לא ארגיש בהבדלי כוח כשאני יעבור מהסטנדרטית למשופרת יותר?

 

אם אין לך טורבו אז לא.. כי ההבדל עדין מדי בכדי להיות מורגש.

פורסם

במכוניות אטמוספריות כמעט ולא מרגישים הבדל בין הצ'יפים.לעומת זאת,במכוניות מוגדשות ההבדלים מוחשיים.

 

למה אין הבדלים אם אפשר לדעת?

 

הרי אם יש לי נגיד רכב כמו שלך (תומר) ואני מכניס תוכנה אחת סטנדרטית, ותוכנה אחת שמתאימה לשיפורים שיש לך ברכב, אני לא ארגיש בהבדלי כוח כשאני יעבור מהסטנדרטית למשופרת יותר?

 

אם אין לך טורבו אז לא.. כי ההבדל עדין מדי בכדי להיות מורגש.

 

טעות ! במקרה כזה ההבדל יהיה גדול ושימוש במפה הסטנדרטית יגרום נזק למנוע בין היתר

מתערובת עניה שלא מתאימה לצרכי המנוע.

 

לא מדובר כמובן ברכב שעבר שינויים של פילטר ודוד אחורי.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

זאת אומרת שהרעיון (לשים 2 תוכנות) לא טוב כלכך לרכב.

 

כי מה שחשבתי זה לעשות את זה ובנסיעה רגילה פשוט האוטו יצרוך פחות דלק כי אני מפעיל תוכנה סטנרטית, מצד שני אתה אומר שזה לא טוב למנוע אז בכך נגמר כל הרעיון :cry:

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
זאת אומרת שהרעיון (לשים 2 תוכנות) לא טוב כלכך לרכב.

 

כי מה שחשבתי זה לעשות את זה ובנסיעה רגילה פשוט האוטו יצרוך פחות דלק כי אני מפעיל תוכנה סטנרטית, מצד שני אתה אומר שזה לא טוב למנוע אז בכך נגמר כל הרעיון :cry:

 

אין שום בעיה לעשות את זה, הרעיון טוב וכבר עשו את זה בעבר.

מי שמתכנת את הצ'יפים צריך רק להקפיד שהם מתוכננים לעבוד באותם תנאים - לחץ דלק, מזרקים וכו'.

יכול להיות שיהיה צורך לעשות שינויים בצ'יפ הסטנדרטי, כדי שיתאים לשיפורים (מערכת פליטה, גלי זיזים וכו') אבל אין שום בעיה לשים 2 צ'יפים (או יותר) עם תכנות שונה לחיסכון/ביצועים. (בעיקר במנועי טורבו)

פורסם

אני לא מבין, יש צ'יפ סטנדרטי שהוא מגיע עם הרכב מהחברה והוא יודע נגיד לצרוך 1:10 דלק.

 

ויש את הצ'יפ המשופר שאותו אני קונה אצל בנאדם מתאים, והצ'יפ יודע שצריך לצרוך 1:7 בגלל שהרכב משופר.

 

עכשיו אם אני מפעיל את הצ'יפ הסטנדרטי על הרכב (כל מה שמדובר זה מתיחס לרכב משופר) אז הוא יצרוך פחות דלק ובעצם לא ינצל את השיפורים. ולפי מה שדויד אומר זה עושה נזק למנוע, או שאני טועה ולא מבין נכון?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
אני לא מבין, יש צ'יפ סטנדרטי שהוא מגיע עם הרכב מהחברה והוא יודע נגיד לצרוך 1:10 דלק.

 

ויש את הצ'יפ המשופר שאותו אני קונה אצל בנאדם מתאים, והצ'יפ יודע שצריך לצרוך 1:7 בגלל שהרכב משופר.

 

עכשיו אם אני מפעיל את הצ'יפ הסטנדרטי על הרכב (כל מה שמדובר זה מתיחס לרכב משופר) אז הוא יצרוך פחות דלק ובעצם לא ינצל את השיפורים. ולפי מה שדויד אומר זה עושה נזק למנוע, או שאני טועה ולא מבין נכון?

 

תלוי בשיפורים.

עם אגזוז ופילטר פתוח בלבד אתה יכול בשקט לנסוע עם הצ'יפ המקורי.

עם שיפורים יותר רציניים (במערכת הדלק למשל) אתה לא תרצה לנסוע על המקורי, אלא רק על צ'יפ שמותאם למערכות ששופרו.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

×
×
  • תוכן חדש...