Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8342 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
למה לשים שתי ציפים שמים שתי maps על הציפ או יותר וגומרים עניין

 

ואת זה אתה אומר מניסיון ? זה נשמע כ"כ פשוט מדבריך.

ראשית לא מדובר במפה אחת אלא באוסף של מפות, גם אם מחשב הרכב יקבל צ'יפ בגודל זיכרון כפול נניח שיאפשר לצרוב מפות נוספות לא תהיה לך דרך ל"מתג" את המחשב כך שיפנה בכל פעם לטווח כתובות שונה בצ'יפ.

 

זה אפשרי אבל לא במחשב מנוע שלא בוצע בו שינוי שמאפשר זאת.

מאד לא טריוואלי.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

בתור אחראי פורום הייתי מציע לבדוק ואז לדבר וכן זה מניסיון ואני אסביר אפשר לצרוב 2 ואפילו 3 מפות פשוט מחליפים את המפות ע"י למשל הכפתור של הבקרת שיוט בגולף ואאודי,

זה לא כזה מסובך ברכבים עם בקרת שיוט בקשר לרכבים ללא אני צריך לברר אבל אם אתם רוצים ממש לברר גשו לאתר הבא של חברים שלי הארה"ב ותראו איך דברים נעשים ( אתר לשיפורים שימו לב לפרויקט של הs4) בכול מקרה הם משתמשים בציפים של apr ן garet

http://www.ktrperformance.com

פורסם

לפני שאתה קופץ תקרא טוב את מה שכתבתי

זה אפשרי אבל לא במחשב מנוע שלא בוצע בו שינוי שמאפשר זאת.

מאד לא טריוואלי

 

אין לי שום בעיה לצרוב בצי'פ מספק כפול של מפות, אם רכיב ה-eprom בעל זיכרון מספיק גדול.

אבל, לא אוכל לבצע toggle בין טווחי הכתובות השונים מבלי שמחשב הרכב יתמוך בתכונה זאת או על ידי שינוי משמעותי במחשב.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

לא הבנתי אותך אחי שום שינוח במחשב ושום בטיח לוקחים טת הציפ הישן מעיפים לעזאזאל ושמים חדש אם 3 או 4 מפות הנגיעה היחידה במחשב זה ההוצאה של הציפ והחלפתו לפחות ככה ראיתי את זה נעשה עשרות פעמים

פורסם

ראשית חבל שלא הבנת

אם זה מבוצע ללא שינוי במחשב המנוע זה אומר שמחשב המנוע המסוים הזה תומך באפשרות הזאת.

toggle בין תחומי כתובות שונים, כמו שאמרתי רוב המחשבים לא מאפשרים זאת ונדרש שינוי מהותי במחשב בשביל לאפשר תכונה זאת.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

×
×
  • תוכן חדש...