Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מנוע צעדים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8339 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

יש לי קליאו rsi וכמעט כל פעם שאני עומד ברמזור הטורים מתחילים לקפוץ עד שהם צונחים למטה והאוטו נכבה. הבנתי שהאחראי לזה הוא המנוע צעדים הלא תקין, הבנתי גם שלפני שמחליפים אותו מומלץ לנקות אותו קודם ולראות אם הבעיה נפתרה.

 

עכשיו, אין לי מושג איך נראה המנוע צעדים וגם אחרי שאני ידע אני בספק אם אני יצליח לפרק אותו ולנקות אותו אז רציתי לשאול אם מישהו פה כבר עשה את זה בrsi ואולי יוכל לתת לי הוראות איך לעשות את זה

 

תודה

פורסם

מנוע הצעדים יושב למעלה ממש בסמןך לקיר-האש של האוטו (איפה שהוישרים).

מדובר בגליל מתכתי קטן עם חיבור חשמלי שמתחבר לסעפת היניקה עם 2 ברגים

גדולים.

 

אני לא מאמין שניקוי יעזור,אם כן חסכת לך 800 ש"ח.

 

בדוק צינורות וואקום אויר,אולי אחד מהם השתחרר..

 

אין לך מה להתבעס,זו מחלה מוכרת בכל ה-RSIים ...

פורסם

WECOME TO THE CLUB

 

לדעבוני זו תופעה שמופיעה כמעט בכל RSI שאני מכיר (מה שניקרא "מחלה")

אכן מנוע הצעדים אחראי לתופעה.

עליך לפרקו ולשטוף אותו היטב בחומר לניקוי קרבורטור לייבש הייטב ולהחליף את האטם בעת ההרכבה.

הניקוי הנ"ל לא עוזר בצורה טוטאלית התופעה חוזרת אחרי כמה אלפי ק"מ

 

ישנם כאלה שהחליפו את החלק והתופעה חזרה.

 

בהצלחה.

פורסם
שלום

 

יש לי קליאו rsi וכמעט כל פעם שאני עומד ברמזור הטורים מתחילים לקפוץ עד שהם צונחים למטה והאוטו נכבה. הבנתי שהאחראי לזה הוא המנוע צעדים הלא תקין, הבנתי גם שלפני שמחליפים אותו מומלץ לנקות אותו קודם ולראות אם הבעיה נפתרה.

 

עכשיו, אין לי מושג איך נראה המנוע צעדים וגם אחרי שאני ידע אני בספק אם אני יצליח לפרק אותו ולנקות אותו אז רציתי לשאול אם מישהו פה כבר עשה את זה בrsi ואולי יוכל לתת לי הוראות איך לעשות את זה

 

תודה

 

זה קורה לך תמיד או רק שהרכב קר?

פורסם
WECOME TO THE CLUB

 

לדעבוני זו תופעה שמופיעה כמעט בכל RSI שאני מכיר (מה שניקרא "מחלה")

אכן מנוע הצעדים אחראי לתופעה.

עליך לפרקו ולשטוף אותו היטב בחומר לניקוי קרבורטור לייבש הייטב ולהחליף את האטם בעת ההרכבה.

הניקוי הנ"ל לא עוזר בצורה טוטאלית התופעה חוזרת אחרי כמה אלפי ק"מ

 

ישנם כאלה שהחליפו את החלק והתופעה חזרה.

 

בהצלחה.

 

או קיי נעומה זה בשבילך...

 

אהההה....

 

שכחתי להסביר לך איך מפרקים את הנ"ל:

 

בבסיס מנוע הצעדים ישנם 2 ברגי כוכב פתח אותם (קצת קשה) הסר את מנוע הצעדים (אטום את הפתח שנוצר כדי שלא יכנסו אי אלה אובייקטים ולכלוכים למיניהם) הסר את המגע החשמלי (תקע שקע) ותתחיל במלאכת הניקוי.

 

שוב בהצלחה.

פורסם
שלום

 

יש לי קליאו rsi וכמעט כל פעם שאני עומד ברמזור הטורים מתחילים לקפוץ עד שהם צונחים למטה והאוטו נכבה. הבנתי שהאחראי לזה הוא המנוע צעדים הלא תקין, הבנתי גם שלפני שמחליפים אותו מומלץ לנקות אותו קודם ולראות אם הבעיה נפתרה.

 

עכשיו, אין לי מושג איך נראה המנוע צעדים וגם אחרי שאני ידע אני בספק אם אני יצליח לפרק אותו ולנקות אותו אז רציתי לשאול אם מישהו פה כבר עשה את זה בrsi ואולי יוכל לתת לי הוראות איך לעשות את זה

 

תודה

 

זה קורה לך תמיד או רק שהרכב קר?

 

זה קורה גם שהרכב חם וגם שהוא קר

יכול לעבור שבוע שלם שהטורים לא זזים בכלל

ואחר כך שבוע שגורם לי לבכות בכל פעם שאני רואה רמזור אדום

פורסם

מצורפת תמונה עם מנוע הצעדים בקליאו RSI..

 

פירוק ע"י 2 ברגי כוכב...

 

לנקות עם ספרי קרבורטורים....לא לשכוח להוריד את כל חלקי הגומי והפלסטיק לפני....

 

בהצלחה

 

אייל

stepmotor.JPG

BMW M135I

פורסם

שלום לבעלי הראלי

קצת קשה לראות אותו בראלי בגלל צפיפות תא המנוע. אך אם תכניס את היד השמאלית בעומדך מול המנוע[ מנוע קר וכבוי] מאחורי סעפת היניקה תיגע בגוש מתכת שיושב על תושבת גומי אליו מחוברים שני צינורות עבים ,אחד מגיע מסעפת היניקה והשני מפילטר אויר [במקרה של פתוח - הצינור מונח בצד] וכן מחבר חשמלי. זהו לא מנוע צעדים אלא שסתום מפוקח מחשב , למזלנו נפוץ מאד משום שהוא קיים בכל דגמי 1.6 של פג'ו הזרקה בוש.

I LOVE PEUGEOT CITROEN CARS

×
×
  • תוכן חדש...