Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מנוע צעדים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8340 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהם אהם,

קודם כל באמת זו מחלה של RSI

אבל נקיון לא מחייב החלפת אטם למרות שזה מומלץ בייחוד אם הוא נקרע בזמן הפירוק ולכן אני ממליץ על זהירות יתר.

 

שנית, לאחר שפירקתה את מנוע הצעדים מהרכב, אז אתה תראה שהוא בנוי משני חלקים, החלק הראשון, אליו מחובר הקוננקטור, הוא המנוע עצמו והוא מחובר עם 2 ברגים אל השסתום עצמו. פרק את המנוע לשני חלקיו. את החלק של השסתום תנקה טוב טוב עם חומר לניקוי קרבורטורים מבפנים ובסיום תשטוף עם מים ותייבש, אני חוזר על תהליך הניקוי כפעמיים ואז שם לייבוש.

לאחר שהתייבש אני ממליץ לשמן את חלקו הפנימי עם ספריי מיוחד שהוא נוזל שמתייבש לגריז או אפשר גם עם שמן. העניין הוא שבפנים יש גומייה שנהרסת מחומר ניקוי הקרבורטורים ולכן אם תשמן אחרי הניקוי זה ימנע הרס.

 

אחרי שניקיתה את זה אתה יכול לנקות עם ספריי לניקוי מגעים את המנוע החשמלי דרך אותו צד שמתחבר אל הפין של השסתום בחלק המכאני (אתה תבין כשתפרק אותם). ניקוי יסודי.

 

אחרי כן תרכיב הכל יחד ותרכיב חזרה לרכב.

במידה ומנוע הצעדים לא היה גמור (מה שהולך לרוב זה החלק החשמלי) אז זה אמור לעזור.

אני מחזיק ברכב שלי כבר שנתיים וחצי וכשרכשתי אותו עשיתי את זה ועד היום (טפו טפו טפו) הכל עובד טוב.

 

עשיתי את זה גם לעוד כמה רכבים וזה עזר.

פורסם

מצטרף להמלצה של גידי.

אחרי שניקינו אצלי ברכב את המנוע הטורים בהתנעה מיד אחרי התייצבו על משהו כמו 1500-1750... ניתוק המינוס במצבר לחצי שעה פתר את הבעיה וטפו טפו טפו עד היום לא חזרה הבעיה (בערך חצי שנה, אולי יותר מאז הניקוי)

 

 

אריאל,

שמבין שמחר מחרתיים הוא מעלה ת'רד "החלפת מנוע צעדים בRSI..."

:lol:

:-)

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

איזה שאלות קיטבאג לעזאזל....

מאיפה קונים אטם של מנוע של רנו ילדים????

נכון מרנו=קרסו.

כל הכבוד ילדים חכמים.

 

 

ועכשיו למה המלצתי להחליף אטם?

כי הוא פשוט נישבר לפיסות קטנות כשמפרקים את מנוע הצעדים.

(זול מאוד )

×
×
  • תוכן חדש...