Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8338 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם יש משהו כלשהו לעשות עם דהית המושבים ברכב? (שנת 92 ...) הצבע המקורי הינו שחור, והיום הוא יותר כמו חום ק** ;) ורציתי לדעת אם יש אפשרות להחזיר לו את הצבע... (ספריי שחור ב ACE ??)

 

אשמח לתשובות

 

תודה.

פורסם

ניסית לנקות אותם עם ספריי קצף לבן?

 

אני לא זוכר את השם המדוייק של המוצר אבל בכל חנות אביזרים לרכב הוא נמצא.

 

בקבוק צהוב.

 

אפקטיבי מאוד!

פורסם
ניסית לנקות אותם עם ספריי קצף לבן?

 

אני לא זוכר את השם המדוייק של המוצר אבל בכל חנות אביזרים לרכב הוא נמצא.

 

בקבוק צהוב.

 

אפקטיבי מאוד!

 

הם מאוד נקיים , אבל הצבע דהה....

פורסם

לדעתי אין כזה דבר צביעת מושבים.

 

האופציה הזולה לדעתי זה לחפש מפירוק של 205 ממודל חדש יחסית, במצב טוב.

 

אני חושב שבערך 700 שקל אפשר למצוא משהו טוב.

 

אופציה יקרה ויותר טובה זה ריפוד חדש אצל רפד. יכול להיראות הרבה יותר טוב ממקורי.

 

בכל מקרה שתי האופציות עולות יותר מצבע... מקווה שעזרתי במשהו

 

עריכה: דייויד, זה מתאים גם לסקיי ועור או רק לבד?

פורסם
לדעתי אין כזה דבר צביעת מושבים.

 

 

"לדעתך" ?

קבעת את זה סתם-כך או שיש ברשותך מידע מהימן ?

ברשותי מידע מהימן הנוגד לחלוטין את דעתך ה"מלומדת".

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

לא צריך להשתגע, תיקנתי את "דעתי המלומדת" אחרי שראיתי את התגובה של דייויד.

 

כשכתבתי אותה לא ראיתי את שלו. אם הייתי מספיק לקרוא אותה לא הייתי כותב שלדעתי

 

אין. לכן ערכתי אותה

 

רק אל תתלה אותי...

פורסם
לדעתי אין כזה דבר צביעת מושבים.

 

 

"לדעתך" ?

קבעת את זה סתם-כך או שיש ברשותך מידע מהימן ?

ברשותי מידע מהימן הנוגד לחלוטין את דעתך ה"מלומדת".

 

איציק

 

דבר אלי ;)

 

יש להזכיר שמדובר במושבי ספארקו... שעולים הרבה... אז יש לדייק ... :)

 

בגלל זה רפד לא בא בחשבון

פורסם
לא צריך להשתגע, תיקנתי את "דעתי המלומדת" אחרי שראיתי את התגובה של דייויד.

 

כשכתבתי אותה לא ראיתי את שלו. אם הייתי מספיק לקרוא אותה לא הייתי כותב שלדעתי

 

אין. לכן ערכתי אותה

 

רק אל תתלה אותי...

 

הפעם אני לא אתלה אותך, אבל בפעם הבאה תימנע מלקבוע עובדות על סמך "דעתך" וחוסר ניסיונך בתחום :!:

 

לצערי, לא חסרים לנו חוכמולוגים כמוך כאן, לי ולדוד כבר נהרס כפתור ה DELETE במקלדת בגללכם, צפו פגיעה לרכישת 2 מקלדות חדשות ;-)

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

ההמלצה שלי מתבססת על ניסיון כמובן.

אני מניח שאם מדובר במושבים של ספארקו, סביר להניח שהריפוד מתפרק.

תצטרך לפרק את הריפוד ולטבול אותו בכלי קיבול שמכיל את הצבע שהוכן מראש.

תהליך הייבוש חשוב ורצוי לבצע ייבוש וצביעה נוספת לקבלת תוצאות טובות.

אני השתמשתי באבקת הצבע שמוכרים בהום סנטר - מחירה כ-15 ש"ח, כדאי להמנע מהרטבת המושבים בתקופה הקרובה לאחר הצביעה מחשש להכתמת הבגדים.

 

בהצלחה.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

היום הבאתי ת'כיסאות :lol: ...

הם גם דהויים בכמה מקומות :?

אבל כנראה אני יעשה מה ש DAVID A אמר אני יחפש ת'צבע המיוחד הזה...

אני ינסה לעשות לבד...

 

מחר אני יתקין אותם ברכב...

מעוניינים בתמונות של ההרכבה?

 

אלעד.

נינג'ה לבנה!

פורסם

רציתי לדעת מה עדיף:

לצבוע את הבאקטים במקום.?

או שעדיף לפרק את הבד ולטבול בחומר?.

והאם הצבע הוא תופס למשך הרבה זמן...

האם הוא יתאים בדיוק לצבע המקורי ?

 

אלעד.

נינג'ה לבנה!

×
×
  • תוכן חדש...