Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נשברה לי תושבת המנוע הימנית. היתי היום במוסך והבן אדם רוצה 270 שקל על התושבת , 140 שקל עבודה , ועוד 100 שקל מע"מ. בסיכום הכללי 510 ש"ח , זה נראה לי מוגזם!!!!!.

 

אני ראיתי שהרבה אנשים פה מדברים על תושבות מנוע , ולאחד אפילו נפל המנוע בגלל תושבת לקויה. אז חברה רציתי את עצתכם זה לא נראה מוגזם 510 שקל על תושבת מנוע בודדדת.

 

נ.ב אני יודע שאי אפשר להחזיר את הגלגל לאחור אבל אני נוסע ככה עם תושבת שבורה כבר יותר מחצי שנה ... כמה נזק גרמתי לעצמי , ומה בערך הנזק שיכול להגרם מלסוע עם תושבת מנוע שבורה.

תודה לכל העונים ושנה טובה ומתוקה.

1.6 206

פורסם

לב שאתה עונה לעצמך..

רשמת שאפילו למישהו נפל המנוע כתוצאה מתושבת מנוע פגומה.

3 שורות אחרי זה אתה שואל מה יכול לקרות כתוצאה מתושבת מנוע פגומה.

 

הזוי.......... :shock:

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם

510 ש"ח לתושבת מנוע מקורית כולל עבודה ומע"מ זה לא יקר. זה הזמן להגיד תודה שיש לך פיאסטה ושהמחיר הוא כזה.

 

נסיעה עם תושבת מנוע שבורה לאורך זמן עלולה ליצור שבר בתושבות מנוע האחרות ומכאן לקריסת המנוע המרחק לא רב.

כמו כן ליצירת רעידות חריגות של המנוע ורכיביו שטוב הן לבטח לא עושות.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם
לב שאתה עונה לעצמך..

רשמת שאפילו למישהו נפל המנוע כתוצאה מתושבת מנוע פגומה.

3 שורות אחרי זה אתה שואל מה יכול לקרות כתוצאה מתושבת מנוע פגומה.

 

הזוי.......... :shock:

 

אצלי המנוע עוד לא נפל (ברוך השם) והוא גם לא יפול אני ראיתי את התושבת , בגלל השבר המנוע נמצא 2 ס"מ פחות מהמקורי.

 

השאלה שלי מה יכול להיות נזק חוץ מנפילת המנוע.... ותודה דויד על התשובה... השבוע אני הולך לתקן את זה.

1.6 206

פורסם

והאוטו רועד לך בסרק - אל תמתין לנפילתו של המנוע! הנזק עלול להיות חמור!

אחד הדברים שלא משחקים איתם

זה טיימינג ותשבות מנוע!

פורסם
נשברה לי תושבת המנוע הימנית. היתי היום במוסך והבן אדם רוצה 270 שקל על התושבת , 140 שקל עבודה , ועוד 100 שקל מע"מ. בסיכום הכללי 510 ש"ח , זה נראה לי מוגזם!!!!!.

 

אני ראיתי שהרבה אנשים פה מדברים על תושבות מנוע , ולאחד אפילו נפל המנוע בגלל תושבת לקויה. אז חברה רציתי את עצתכם זה לא נראה מוגזם 510 שקל על תושבת מנוע בודדדת.

 

נ.ב אני יודע שאי אפשר להחזיר את הגלגל לאחור אבל אני נוסע ככה עם תושבת שבורה כבר יותר מחצי שנה ... כמה נזק גרמתי לעצמי , ומה בערך הנזק שיכול להגרם מלסוע עם תושבת מנוע שבורה.

תודה לכל העונים ושנה טובה ומתוקה.

 

תודה לאל ....

 

אני יודע שזה לא באותה רמה...

אבל אם אני לא טועה.. תושבת מנוע למכונית הסאאב שיש לנו עלתה כמה אלפים ! :roll:

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

חברה אני חייב לעדכן. היום היתי בעוד מוסך , הבן אדם מוכר לי את אותה תושבת מנוע ב300 שקל , במקום ההוא ממוסך אחר שרצה על אותו דבר 500 שקל. והבן שאני הולך אליו הוא תותח ... המוסך שלו ברמה גבוהה מאוד.

 

מסכנה עדיף לבדוק בעוד מקום לפני שרצים למשהוא אחד , שיכול לקרוע אותך במחיר.

חיסכון של 210 שקל

1.6 206

×
×
  • תוכן חדש...