Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8302 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, תודה מראש לכל העוזרים :)

זו הבעיה שלי

אני בעל רכב הונדה אוטומט מנוע 1.6

עד לפני כיומיים הכל היה טוב ויפה.

התחילה לי בעייה מוזרה..

לדוגמא אני נוסע בכביש מהיר 90

פתאום לוחץ פול גז.. יענו לתת קיק דאון

אז המד טורים עולה עד 7+-

והאוטו לא זז.. יענו הוא על מצב ניוטרל

וגם לפעמים שאני במהירות יותר נמוכה ואני נותן פול גז האוטו פתאום מעלה טורים כאילו הוא על הילוך סרק..

מה הגורם? מישהו יודע ?

 

תודה מראש.

פורסם
היי, תודה מראש לכל העוזרים :)

זו הבעיה שלי

אני בעל רכב הונדה אוטומט מנוע 1.6

עד לפני כיומיים הכל היה טוב ויפה.

התחילה לי בעייה מוזרה..

לדוגמא אני נוסע בכביש מהיר 90

פתאום לוחץ פול גז.. יענו לתת קיק דאון

אז המד טורים עולה עד 7+-

והאוטו לא זז.. יענו הוא על מצב ניוטרל

וגם לפעמים שאני במהירות יותר נמוכה ואני נותן פול גז האוטו פתאום מעלה טורים כאילו הוא על הילוך סרק..

מה הגורם? מישהו יודע ?

 

תודה מראש.

 

בעיה בגיר....

 

כדאי לבדוק את הבעיה בהקדם כדי ההנזק לגיר לא יגדל ...

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם
תוכל להדריך אותי?

איפה בידיוק נמצא הנוזל תמסורת? (איפה אני בודק אם חסר או לא)

 

חפש את המדיד שמן גיר בתא המנוע שלך (בהונדה זה לרוב בצד ימין, צד הנוסע).

 

אם לא מצאת, פתח ספר רכב ובדוק שם היכן נמצא המדיד.

 

שמן גיר אוטומטי בודקים כאשר הרכב מונע - להלן סדר הפעולות:

 

1. הנע את הרכב

2. לחץ על דוושת הבלם

3. העבר ל-1 למשך כ-2 שניות

4. העבר ל-2 למשך כ-2 שניות

5. העבר ל-D למשך כ-2 שניות

6. העבר ל-R למשך כ-2 שניות

7. העבר ל-P

8. השאר את המנוע פועל וצא לבדוק אם מפלס השמן בגיר.

9. השלם במידת הצורך ובדוק שנית.

10. דומם מנוע.

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

לצערי הרב לא מצאתי בידיוק איפה המדיד... אני אשמח מאוד אם מישהו בעל הונדה יוכל לעזור לי

אני מאוד יודה לכם! בבקשה זה חשוב מאוד..

 

תודה מראש לאון.

  • ספונסר פורום
פורסם

המדיד נמצא בצד האחורי של היר מתחת למצבר ובהונדה בודקים שמן כאשר המנוע מדומם

פורסם
תוכל להדריך אותי?

איפה בידיוק נמצא הנוזל תמסורת? (איפה אני בודק אם חסר או לא)

 

חפש את המדיד שמן גיר בתא המנוע שלך (בהונדה זה לרוב בצד ימין, צד הנוסע).

 

אם לא מצאת, פתח ספר רכב ובדוק שם היכן נמצא המדיד.

 

שמן גיר אוטומטי בודקים כאשר הרכב מונע - להלן סדר הפעולות:

 

1. הנע את הרכב

2. לחץ על דוושת הבלם

3. העבר ל-1 למשך כ-2 שניות

4. העבר ל-2 למשך כ-2 שניות

5. העבר ל-D למשך כ-2 שניות

6. העבר ל-R למשך כ-2 שניות

7. העבר ל-P

8. השאר את המנוע פועל וצא לבדוק אם מפלס השמן בגיר.

9. השלם במידת הצורך ובדוק שנית.

10. דומם מנוע.

 

מצרף שאלה:

אצלי במדיד (קורולה), יש HOTץCOLD ,ועוד משהו , נראה לי EXHENT(או משהו כזה).

לכל אחד מהם יש קו מינימום ומקסימים לעצמו, וכולם כל אותו מדיד.

אין לי ספר הוראות של הרכב,איך אוכל לדעת מה הולך שם?

מה ההבדלים, ואיפה זה "חסר שמן" ?

I30 CW

פורסם
תוכל להדריך אותי?

איפה בידיוק נמצא הנוזל תמסורת? (איפה אני בודק אם חסר או לא)

 

חפש את המדיד שמן גיר בתא המנוע שלך (בהונדה זה לרוב בצד ימין, צד הנוסע).

 

אם לא מצאת, פתח ספר רכב ובדוק שם היכן נמצא המדיד.

 

שמן גיר אוטומטי בודקים כאשר הרכב מונע - להלן סדר הפעולות:

 

1. הנע את הרכב

2. לחץ על דוושת הבלם

3. העבר ל-1 למשך כ-2 שניות

4. העבר ל-2 למשך כ-2 שניות

5. העבר ל-D למשך כ-2 שניות

6. העבר ל-R למשך כ-2 שניות

7. העבר ל-P

8. השאר את המנוע פועל וצא לבדוק אם מפלס השמן בגיר.

9. השלם במידת הצורך ובדוק שנית.

10. דומם מנוע.

 

מצרף שאלה:

אצלי במדיד (קורולה), יש HOTץCOLD ,ועוד משהו , נראה לי EXHENT(או משהו כזה).

לכל אחד מהם יש קו מינימום ומקסימים לעצמו, וכולם כל אותו מדיד.

אין לי ספר הוראות של הרכב,איך אוכל לדעת מה הולך שם?

מה ההבדלים, ואיפה זה "חסר שמן" ?

 

השמן גיר האוטומטי משנה את נפחו בצורה משמעותית בהתאם לדרגת החום בה הוא נמצא.

כאשר השמן קר (בוקר, לפני נסיעה) המפלס אמור להיות בין ה MIN ל MIX של ה COLD.

אם נסעת ברכב ועצרת במקום כלשהוא לבדוק את מפלס השמן (נניח בתחנת דלק) - אזי צריך להתייחס לסימון ה MIN וה MAX בכפוף לסימון ה HOT.

 

כנ"ל לגבי ה"כ המשתמש באותו סוג השמן (הידראולי אדום) - לא תקף לרכבי VW בהם יש שימוש בשמן מיוחד של היצרן.

 

צורת הבדיקה שתיארתי תקפה לרכב שלך.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
ומה הדבר השלילי שיש שם?

עכשיו ירדתי לבדוק , כתוב שם DEXRON II

מה זה אומר?

 

אגב המילוי מתבצע דרך פתח המדיד,נכון?

 

DEXRONII זהו סוג השמן (אותו אחד שדיברתי עליו קודם: אדום, הידראולי, לתיבות הילוכים אוטומטיות וה"כ).

 

יש גם DEXRON III, גם בו אתה יכול להשתמש.

 

המילוי אכן מתבצע דרך פתח המדיד (להשתמש במשפך מן הסתם...)

 

איציק

 

זה השמן המדובר (צד שמאל):

2638600.jpg

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

לבעל ההונדה שלא מוצא את המדיד.

ברכב שלך המדיד נמצא בתא המנוע בצד שלך של הנוסע(הוא בצבע צהוב בד"כ) ומאוד קטן,כך שתחפש אותו בחלק התחתון של תא המנוע היכן שנמצא הגיר(שבניגוד למכוניות רבות נמצא בצד הנוסע ולא הנהג)

אם יש בעיה צור איתי קשר בהודעה פרטית

"יש לך אולי 7 שקל להגיע לבאר שבע??"

פורסם

תודה לכל העוזרים... לצערי מצאתי את המדיד לא בזמן. עכשיו אני יודע איפה הוא .. אבל זה לא עוזר לי..

הגיר הלך לצערי.

 

תודה לכל העוזרים

 

לאון

פורסם

תודה לכל העוזרים... לצערי מצאתי את המדיד לא בזמן. עכשיו אני יודע איפה הוא .. אבל זה לא עוזר לי..

הגיר הלך לצערי.

 

תודה לכל העוזרים

 

לאון

פורסם

תודה לכל העוזרים... לצערי מצאתי את המדיד לא בזמן. עכשיו אני יודע איפה הוא .. אבל זה לא עוזר לי..

הגיר הלך לצערי.

 

תודה לכל העוזרים

 

לאון

×
×
  • תוכן חדש...