Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קירטועים


MR GT
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7885 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

במאזדה שלנו מודל 2000 לאנטיס כמובן(לא שאני שמח מזה ...הייתי מעדיף במקומה מיאטה חמודה ורגילה..) מידי פעם יש קירטועים במנוע השאלה היא ממה יכולים לנבוע הקירטועים...

 

היא עברה 135K קילומטר מטופלת על השעון ....אני חושב שאולי הפילטר דלק מתחיל ליסתם ...

 

עוד שאלה האם בגלל שאצלנו רוב הזמן נוהגים באדום של המיכל דלק..(אוטו של אמא ...שוכחת למלא) זה נובע מכך שהדלק נעשה מלוכלך ודברים כאלה ועקב כך יש קירטועים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יפנית לא אמינה :shock: לא יכול להיות :wink:

 

בשביל לאתר את הבעיה יש להתחבר למחשב איבחון במוסך.

 

השערתך לעיניין מע' הדלק, אינה נופלת ויתכן מאד שאכן זו הבעיה.

מאחר(ככל הנראה) לרכב לא בוצע ניקוי מע' הזרקה מעולם(ככה זה עם ישראלים :? ), אז בנוסף או בנפרד לתוצאות האבחון במוסך רצוי לבצע ניקוי המע'+הח' מסנן כמובן.

 

מתי, והאם בכלל הוחלפו חוטי הצתה ברכב :?:

ככל הנראה גם זמנם הגיע.

 

את יתר האבחונים רצוי לבצע במוסך ע"י מכשור מתאים.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...