Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לבעלי פוקוס-יציאת אוויר מפתחי האוורור(וכי מאיפה ;)


kompy
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7888 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

עד לא מזמן השתמשנו במזגן(היה חם, לא :?: ), לכן לא הבחנו בתופעה הזו:

 

כאשר מע' האוורור/מיזוג כבויה, יש יציאת אויר מהפתחים באופן קבוע(נכנס אויר חם מהמנוע כנראה).

האם תופעה זו נורמלית או שברז החימום נשאר על פתוח :?:

בעת לחיצה על כפתור הסירקולציה הפנימית, התופעה נעלמת.

 

לדעתי התופעה היא נורמלית לחלוטין, אך יש לי צורך להשקיט את זוגתי.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין למה אתה מוטרד.

אם זה בגלל עצם זרימת האויר אז מה שתארתה נורמאלי לכל רכב ואפילו הגיוני בהתחשב במבנה המנגנון.

אם זה בגלל שהאויר חם אז אני חיב להודות שבתקופה שאני נהגתי בפוקוס לא שמתי לב לזה.

אבל חם זה מושג יחסי אז אני לא בטוח אם יש לך בעיה או לא.

 

 

 

לא ממש עזרתי לך, נכון? :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין למה אתה מוטרד.

אם זה בגלל עצם זרימת האויר אז מה שתארתה נורמאלי לכל רכב ואפילו הגיוני בהתחשב במבנה המנגנון.

אם זה בגלל שהאויר חם אז אני חיב להודות שבתקופה שאני נהגתי בפוקוס לא שמתי לב לזה.

אבל חם זה מושג יחסי אז אני לא בטוח אם יש לך בעיה או לא.

 

 

 

לא ממש עזרתי לך, נכון? :)

 

מדוע אני מוטרד :?:

מאחר והרכב אצלי רק מס' חודשים ובתופעה זו נתקלתי רק לאחרונה.

כפי שציינתי קודם, ברכבים אחרים בהם השתמשתי, וברכבי השני תופעה זו לא קיימת.

שיערתי לעצמי שזה תקין, אך רציתי חיזוקים לכך, ומכאן שלוחה תודה לכל מי שניסה לעזור(וגם עקצתי אותו 8) ), ולגיא על האבחון.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות שגם במצב שהמניפה כבויה _ מצב OFF עדיין מגיע מתח

 

למנוע ויש לו סיבוב במהירות נמוכה כדי לשמור על מעבה המזגן.

 

זרימת האויר הזו מונעת הצטברות של לחות שבעתיד היתה גורמת לחורים במעבה

 

ולהחליף מעבה צריך לפרק חצי אוטו...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אתעלק על השירשור הזה באותו עניין.

 

בגולף אצלי (בקרת אקלים) ברגע שהמזגן מכובה יש את אותה בעיה מעצבנת, נכנס אויר חם דרך פתחי האיורור.

 

בגלל שאצלי זו בקרת אקלים והכפתור של הסרקולציה מובנה בתוכה אין אפשרות לשלוט בה שהבקרה מכובה ואין אפשרות להשאיר את הבקרה דלוקה כי הכיבוי שלה הוא ע"י הורדת עוצמת המאורר לאפס.

 

זכור לי שנשאלה שאלה כזאת ב YNET בעבר.

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מכיר את מערכת בקרת האקלים בגולף (לנו הייתה גולף נטולת בקרת אקלים)

אבל ב-C3 קיימת בקרת אקלים ויש כפתור סירקולציה פנימית שמבטל את בקרת האקלים.

חייבת להיות דרך לחסום את פתחי האוורור אחרת מה לגבי מצב של עמידה בפקק כמערכת בקרת האקלים גבויה , תנשום גזי פליטה ?

אגב גם ב-C3 כיבוי מערכת האקלים מתבצע על קביעת מצב האיוורור ל-0.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מכיר את מערכת בקרת האקלים בגולף (לנו הייתה גולף נטולת בקרת אקלים)

אבל ב-C3 קיימת בקרת אקלים ויש כפתור סירקולציה פנימית שמבטל את בקרת האקלים.

חייבת להיות דרך לחסום את פתחי האוורור אחרת מה לגבי מצב של עמידה בפקק כמערכת בקרת האקלים גבויה , תנשום גזי פליטה ?

אגב גם ב-C3 כיבוי מערכת האקלים מתבצע על קביעת מצב האיוורור ל-0.

 

דוד כרגע אני סוגר ידנית את התריסים אבל לדעתי ישנה שיטה שהסרקולציה נסגרת ברגע שמכבים את הבקרה, אין לי מושג איך עושים זאת.

 

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מכיר את מערכת בקרת האקלים בגולף (לנו הייתה גולף נטולת בקרת אקלים)

אבל ב-C3 קיימת בקרת אקלים ויש כפתור סירקולציה פנימית שמבטל את בקרת האקלים.

חייבת להיות דרך לחסום את פתחי האוורור אחרת מה לגבי מצב של עמידה בפקק כמערכת בקרת האקלים גבויה , תנשום גזי פליטה ?

אגב גם ב-C3 כיבוי מערכת האקלים מתבצע על קביעת מצב האיוורור ל-0.

 

דוד כרגע אני סוגר ידנית את התריסים אבל לדעתי ישנה שיטה שהסרקולציה נסגרת ברגע שמכבים את הבקרה, אין לי מושג איך עושים זאת.

 

 

שי

בדיוק לזה התכוונתי, חייבת להיות דרך כלשהי לבצע זאת ללא צורך בסגירת תריסי האיוורור

נראה לי שזה ניתן לברור בטלפון קצר לצ'מפיון

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שי, בגולף שהיתה לנו (דור אחרון שנת 99) וגם בפאסאט לשתיהן היה בקרת אקלים. כדי למנוע את כניסת האוויר פתח את בקרת האקלים תכניס אותה לסרקולציה וסגור. הוא ישאר במצב האחרון שהיא היתה. זה מה שאני הייתי עושה וזה היה עובד.

 

גיא

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...