Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משאבות דלק של BOSCH


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8277 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו יכול לתת לי נתונים על שתי אלו?

 

514 453 580 0

052 453 580 0

 

תודה

תן לרומני בירה , הוא ישתה 5 דקות , תראה לו מאיפה הבאת את הבירה , הוא ישתה כל היום.

פורסם
מישהו יכול לתת לי נתונים על שתי אלו?

 

514 453 580 0

052 453 580 0

 

תודה

 

כמדומני:

 

ה 514 היא 1.5 באר וה 052 היא 3 באר.

 

ה 514 מתאימה לכל הדגמים המוזרקים חד נקודתית של פג'ו סיטרואן ודומותיהן (פיאט אונו למשל), ה 052 מתאימה לכל הדגמים המוזרקים רב-נקודתית (וולקנים למשל, 1600/1800 וכד').

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אז ה514 לא תתאים לGTI 1.9 כי אין לה ספיקה מתאימה , צודק?

תן לרומני בירה , הוא ישתה 5 דקות , תראה לו מאיפה הבאת את הבירה , הוא ישתה כל היום.

פורסם
אז ה514 לא תתאים לGTI 1.9 כי אין לה ספיקה מתאימה , צודק?

 

אכן, היא גם יותר זולה משמעותית.

 

ה 514 עולה באיזור ה 500-600 שח, ה 052 עולה כפול.

 

ה 1.9 ב GTI משתמש באותה הזרקת דלק כמו בוולקן 1.9 ודומותיה (BX GTI למשל): הזרקה רב נקודתית 3 באר.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

איציק,

דבר ראישון ---תודה.

 

אני אספר לך מה היה אצלי (סתם כי בא לי לדבר).

האוטו לא הניע , בדקתי וחקרתי והגעתי למשאבה,

פירקתי לקחתי אותה למקום של חלקי חילוף והביאו לי את ה514.

הרכבתי..

 

תוצאות--

אני עולה את הקסטל על 130 (כמעט) פעם זה היה יותר מ-150,

אני לא עובר את ה-150 קמ"ש בכלל,

האוטו מקרטע כמו מכסחת דשא שנתקעה לה אבן בסכינים!!!

ובעליות לא מגיע לקו האדום.

 

אני אתן לך נתונים מדויקים על שתיהן,

One is - 0 580 453 052 80-170 litres an hour @ 3 bar

and the other is - 0 580 453 514. 30-85 litres per hour @ 1.1 bar

 

 

אתה קולט את ההבדלים ?!?!? :mad:

 

אדריאן.

תן לרומני בירה , הוא ישתה 5 דקות , תראה לו מאיפה הבאת את הבירה , הוא ישתה כל היום.

פורסם
איציק,

דבר ראישון ---תודה.

 

אני אספר לך מה היה אצלי (סתם כי בא לי לדבר).

האוטו לא הניע , בדקתי וחקרתי והגעתי למשאבה,

פירקתי לקחתי אותה למקום של חלקי חילוף והביאו לי את ה514.

הרכבתי..

 

תוצאות--

אני עולה את הקסטל על 130 (כמעט) פעם זה היה יותר מ-150,

אני לא עובר את ה-150 קמ"ש בכלל,

האוטו מקרטע כמו מכסחת דשא שנתקעה לה אבן בסכינים!!!

ובעליות לא מגיע לקו האדום.

 

אני אתן לך נתונים מדויקים על שתיהן,

One is - 0 580 453 052 80-170 litres an hour @ 3 bar

and the other is - 0 580 453 514. 30-85 litres per hour @ 1.1 bar

 

 

אתה קולט את ההבדלים ?!?!? :mad:

 

אדריאן.

 

אמרתי לך... :wink:

 

חפש משאבה של 3 באר...ככה תוכל להיות אחד מה"חזקים" שוב :)

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

כמו שהראת לי בקישור למעלה הם בעצמם לא יודעים .

אז אני רוצה לעבוד לפי מספרים קטלוגיים .

אם יש למישהו מספרים זה יהיה מצוין.

תודה.

תן לרומני בירה , הוא ישתה 5 דקות , תראה לו מאיפה הבאת את הבירה , הוא ישתה כל היום.

פורסם
איך אני יכול לבדוק את זה?

 

 

רון.

תראה אם היא מסתובבת.

תן לרומני בירה , הוא ישתה 5 דקות , תראה לו מאיפה הבאת את הבירה , הוא ישתה כל היום.

×
×
  • תוכן חדש...