Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה לגביי אורך חיי צמיג.


~TB~
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7867 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

רציתי לדעת, כמה זמן בממוצע חי צמיג....

כלומר, נגיד והתאריך שנמצא על הצמיג הוא בטווח התקין ( = פחות משלוש שנים).

כמה ק"מ בערך אמור להחזיק צמיג בנסיעה רגילה, ללא יומרות ספורטיביות....

ובמידה והצמיג הוא צמיג שננעל על רכב ספורטיבי, כמה ק"מ בערך הוא נשמר? זה ברור שזה תלוי מאוד באופן הנהיגה באוטו וכדומה, אבל תנו דוגמא ממכם. כל כמה ק"מ אתם מחליפים צמיגים?

Back to the original - NC again.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנסיעה רגילה בתנאם נוחים צמיג יכול להחזיק גם 100000 ק"מ

 

זה אומר שבמכונית הישראלית הממוצעת, הצמיג מתייבש ונהייה מסוכן הרבה לפני שהחריצים נשחקים.

 

צמיגים אצלי מחזיקים כ 20000 ק"מ. וקצת יותר אם אני מצליב בזמן.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חיכוח הצמיג גורם לו להתבלות אבל האוזון שבאויר תוקף את הגומי וגורם לצמיג לתפרק

גם אם כלל לא נסעו עליו

כבר ראיתי צמיגים שנהרסו ללא נסיעה תוך 3-4 שנים!

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנסיוני, אורך חיי צמיג מודרני הנו כ 60000 ק"מ או 4 שנים מה שקודם.

צמיג נשחק לאחר כ 60000 - 70000 ק"מ ואם נוסעים פחות מזה ב 4 שנים הוא מתייבש ואז יש סכנה גדולה להתפוצצות הצמיג בנסיעה מהירה ובחום. עקב כך חשוב מאוד להחליף צמיג לאחר כ 4 שנים בערך כשהוא כבר נראה יבש גם אינו שחוק כלל.

בברכה - רפי לין :idea:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צמיג רגיל מחזיק יותר מצמיג ספורטיבי בגלל שהוא מתוכנן לאחיזה יותר טובה של הכביש, הביצועים איתו פחות טובים כי החיכוך שלו עם הכביש יותר קטן, צמיג רגיל עדיף להחליף עד לחמש שנים מזמן יצורו כי גם אם תשים אותו בחדר עם מיזוג מושלם ולחות מושלמת והכל אחרי חמש שנים החומרים שממנו עשוי הצמיג כבר מתפוררים זה הדרך הטבעית שלו, צמיג ספורטיבי נשחק יותר מהר מצמיג רגיל כי החיכוך שלו עם הכביש יותר גדול.

 

צמיג רגיל תחזיק אצלך או מקסימום של המקסימום 5 שנים או 60000-70000 קילומטר, מה שיבוא קודם, אם יש לך צמיג שמתוכנן לנהיגה ספורטיבית תחליף לפני, הרבה לפני. בכל אופן אם אתה רואה שהחורים מתחילים לקטון או שהצד של הצמיג (שהוא בסה"כ 4 מילימטר של גומי) כבר שחוק אז הגיע הזמן שתתחיל לחשוב על החלפה.

X כ"ס יפניים = X כ"ס צרפתי כפול 1.5

 

1.כועס ומנצח, כועס ומנצח - כמו חתול

2.כרגע למדתם שיעור מהיר איך הופכים לימון ללימונדה

(ממיטב אמירותיו השנונות של מודי בר-און בעת שידור חצי גמר אליפות "ניין בול" בספורט +5)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אם תשים אותו בחדר עם מיזוג מושלם ולחות מושלמת והכל אחרי חמש שנים החומרים שממנו עשוי הצמיג כבר מתפוררים זה הדרך הטבעית שלו.

 

.

 

כדי לשמר צמיגים ומוצרי וגומי צריך לפזר עליהם טלק ולשים אותם במקום אטום ממים כמו

שקית גדולה. פעם בשנתיים לנקות ולשים טלק חדש. טריק של הצבא . :painting:

לא שום שיטה אחרת

קו---------------------------------------

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אם תשים אותו בחדר עם מיזוג מושלם ולחות מושלמת והכל אחרי חמש שנים החומרים שממנו עשוי הצמיג כבר מתפוררים זה הדרך הטבעית שלו.

 

.

 

כדי לשמר צמיגים ומוצרי וגומי צריך לפזר עליהם טלק ולשים אותם במקום אטום ממים כמו

שקית גדולה. פעם בשנתיים לנקות ולשים טלק חדש. טריק של הצבא . :painting:

לא שום שיטה אחרת

 

:shock:

נכון!!!!

 

אה ופעם בחודש למרוח "דקטרין" ולמסג' טוב טוב...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אם תשים אותו בחדר עם מיזוג מושלם ולחות מושלמת והכל אחרי חמש שנים החומרים שממנו עשוי הצמיג כבר מתפוררים זה הדרך הטבעית שלו.

 

.

 

כדי לשמר צמיגים ומוצרי וגומי צריך לפזר עליהם טלק ולשים אותם במקום אטום ממים כמו

שקית גדולה. פעם בשנתיים לנקות ולשים טלק חדש. טריק של הצבא . :painting:

לא שום שיטה אחרת

 

:shock:

נכון!!!!

 

אה ופעם בחודש למרוח "דקטרין" ולמסג' טוב טוב...

 

מישהוא פה משרת מצבא שיחזק את דבריי. על הקרטונים של האפסנאות כתוב כל מיני שיטות לשמר חומרים שונים וגם גומי נמצא ברשימה.

 

למשל חוסם עורקים (ח"ע למי שלא יודע) בא בשקית ומטולק .

קו---------------------------------------

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צמיג רגיל מחזיק יותר מצמיג ספורטיבי בגלל שהוא מתוכנן לאחיזה יותר טובה של הכביש, הביצועים איתו פחות טובים כי החיכוך שלו עם הכביש יותר קטן, צמיג רגיל עדיף להחליף עד לחמש שנים מזמן יצורו כי גם אם תשים אותו בחדר עם מיזוג מושלם ולחות מושלמת והכל אחרי חמש שנים החומרים שממנו עשוי הצמיג כבר מתפוררים זה הדרך הטבעית שלו, צמיג ספורטיבי נשחק יותר מהר מצמיג רגיל כי החיכוך שלו עם הכביש יותר גדול.

 

צמיג רגיל תחזיק אצלך או מקסימום של המקסימום 5 שנים או 60000-70000 קילומטר, מה שיבוא קודם, אם יש לך צמיג שמתוכנן לנהיגה ספורטיבית תחליף לפני, הרבה לפני. בכל אופן אם אתה רואה שהחורים מתחילים לקטון או שהצד של הצמיג (שהוא בסה"כ 4 מילימטר של גומי) כבר שחוק אז הגיע הזמן שתתחיל לחשוב על החלפה.

 

ההמלצות שלך מתירניות על גבול הפשיעה :wink:

גם עם צמיג רגיל לא הייתי סוחב חמש שנים גומי בן שלוש שונה מאד בתכונותיו מגומי בן שנה. למעשה השוני הוא כ"כ גדול שלסחוב צמיג מעבר לארבע שנים זה מסוכן. לא לא צריך להגיע למצב שהצמיג כ"כ יבש שהוא עלול להתפוצץ.

גובה הסוליה ניתן לבדוק לפי סמני גובה של היצרן. לכל יצרן יש את הדרך שלו לסמן גובה מותר אבל בד"כ אלו בליטות קטנות בתוך החריצים שכשהן "מיישרות קו" עם הסוליה זה הזמן להחליף צמיג.

לגבי שחיקה בדופן... :shock: שומו שמיים איך שוחקים דופן אם יש שחיקה בדופן לרוץ להחליף גם אם הצמיג בן חודש. בדופן אין סוליה ואין מקדמי ביטחון.

ואם על דופן מדברים אז כתף הצמיג (דופן הסוליה) נשחקת מהר יותר בנהיגה ספורטיבית (החלקות צד).

למעשה אני מעולם לא החלפתי צמיג בגלל סוליה שחוקה. אחרי שלוש שנים בערך אני מרגיש שהצמיג אוחז פחות טוב בעיקר בגלל יובש אבל גם בגלל כתף אחולה. אגב הצלבה אני עושה אחרי 20K-30K וסוחב אחרי ההצלבה עוד 15K בערך (לא מדע מדוייק :) ).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...