Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8281 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כחודש חברה שלי קנתה יונדאי גטס חדשה (1.4) עם חלונות חשמל ונעילה מרכזית (אוטו מקסים לדעתי).

הרכב מגיע מהחברה ללא אזעקה אבל עם נעילה מרכזית שמופעלת על ידי מפתח ושני חלונות חשמל קדמיים. עכשיו חשבנו לנסות לשפר את העניין ע"י התקנת מערכת שתנעל את האוטו בשלט (חלונות + נעילה). לדעתי הדבר אמור להיות אפשרי אבל אני שואל (את המומחים) אם בהכרח חייבים להתקין אזעקה זולה או שיש דרך יותר פשוטה.

[קחו בחשבון שאין כל דרישה של הביטוח להתקין אזעקה- אז מהבחינה הזו זה ממש מיותר...]

פרס יוגרל בין העונים נכונה :lol::lol: (סתאאאאאאם)

"הצלחה פירושה לעבוד בחריצות שמונה שעות ביום, עד שתקבל קידום ותוכל לעבוד שתיים-עשרה שעות ביום." (רוברט פרוסט)

פורסם

שמע כודם כול בשביל סגירת חלונות אתה צריך משהו כמו מוח שזה קופסא קטנה שעולה בסביבות 200-250 שח וגם יכול להיות שאתה תצתרך לקנות מנוע חשמלי לדלת של הנהג

זה עולה בערך 100-150 כי בהמון מכוניות יש מנוע חשמלי בכול הדלתות חוץ מזאת של הנהג כי אתה פותח אותה עם המפתח או עם היד, אז המנוע החשמלי שתשים בדלת של הנהג

הוא בעצם שיסגור ויפתח את כול הדלתות! עכשיו אתה צריך איזה יחדה ראשית שתשלח את הפקודות למערכת החלנות והדלתות כאשר אתה לוחץ על כפתור בשלט.

ופה לדעתי אתה צריך וואחד חשמלאי + כסף או פשוט לקנות אזעקה.

My Dream: Shelby Mustang GT500 Eleanor

FIAT TEMPRA 1.6 92

פורסם

אתה מכיר מישהו שעשה משהו דומה ? ממה שאתה אומר נשמע שעדיף פשוט להשקיע 500 שקל באזעקה פשוטה שכוללת את כל הדברים האלה (או שלא ?).

:lol:

"הצלחה פירושה לעבוד בחריצות שמונה שעות ביום, עד שתקבל קידום ותוכל לעבוד שתיים-עשרה שעות ביום." (רוברט פרוסט)

פורסם

מה שאתה מחפש הינו שלט נוחיות שהוא מאוד נפוץ ברכבי ליסינג שלא רוצים אזעקות אבל כן רוצים שלט לנעילה המרכזית.

עלות של יחידה כזו + התקנה לא צריכה להיות יקרה אך כפי שנאמר לעיל, כדי להרים את החלונות החשמליים אתה תצטרך מתאם מרים חלונות ועלותו כ 200 ולא יותר היות ואתה זקוק למרים של 2 חלונות בלבד.

 

אני לא יודע כמה לוקחים על כל זה היום אבל אם תלך לבעל מקצוע שעובד עם חברות ליסינג תקבל את המוצר הנ"ל

 

תנסה את א.י.ה אביזרי רכב בכפ"ס.

טלפון: 09-7679468

בעל המקום שמו יוסי.

פורסם
שמע כודם כול בשביל סגירת חלונות אתה צריך משהו כמו מוח שזה קופסא קטנה שעולה בסביבות 200-250 שח וגם יכול להיות שאתה תצתרך לקנות מנוע חשמלי לדלת של הנהג

זה עולה בערך 100-150 כי בהמון מכוניות יש מנוע חשמלי בכול הדלתות חוץ מזאת של הנהג כי אתה פותח אותה עם המפתח או עם היד, אז המנוע החשמלי שתשים בדלת של הנהג

הוא בעצם שיסגור ויפתח את כול הדלתות! עכשיו אתה צריך איזה יחדה ראשית שתשלח את הפקודות למערכת החלנות והדלתות כאשר אתה לוחץ על כפתור בשלט.

ופה לדעתי אתה צריך וואחד חשמלאי + כסף או פשוט לקנות אזעקה.

 

הפוך. אצל הנהג כן מותקן יחידה, אבל למשל אצל הנוסע לא.

 

למשל ב 205 ו 306, בצד הנהג מותקן נעילה מרכזית + מרים חלונות חשמל , אבל בצד של הנוסע זה הינו רק פיוז\רילי שברגע שננעל אצל הנהג ננעל גם שם , אצל חבר שלי ב 306 שהוא נועל בצד ימין (צד נוסע) רק הצד שלו ננעל , אצל הנהג, הכל ננעל

פורסם
שמע כודם כול בשביל סגירת חלונות אתה צריך משהו כמו מוח שזה קופסא קטנה שעולה בסביבות 200-250 שח וגם יכול להיות שאתה תצתרך לקנות מנוע חשמלי לדלת של הנהג

זה עולה בערך 100-150 כי בהמון מכוניות יש מנוע חשמלי בכול הדלתות חוץ מזאת של הנהג כי אתה פותח אותה עם המפתח או עם היד, אז המנוע החשמלי שתשים בדלת של הנהג

הוא בעצם שיסגור ויפתח את כול הדלתות! עכשיו אתה צריך איזה יחדה ראשית שתשלח את הפקודות למערכת החלנות והדלתות כאשר אתה לוחץ על כפתור בשלט.

ופה לדעתי אתה צריך וואחד חשמלאי + כסף או פשוט לקנות אזעקה.

 

הפוך. אצל הנהג כן מותקן יחידה, אבל למשל אצל הנוסע לא.

 

למשל ב 205 ו 306, בצד הנהג מותקן נעילה מרכזית + מרים חלונות חשמל , אבל בצד של הנוסע זה הינו רק פיוז\רילי שברגע שננעל אצל הנהג ננעל גם שם , אצל חבר שלי ב 306 שהוא נועל בצד ימין (צד נוסע) רק הצד שלו ננעל , אצל הנהג, הכל ננעל

 

מה שאתה מתכוון זה 3 חוטים ו5 חוטים, מאסטר וסלייב, בדלתות שהנעילה שלהם שולטת על כל הדלתות יש חיבור מנוע עם חמישה חוטים (חשמל) לעומת דלתות שבהם הנעילה היא תוצר של נעילה מדלת אחרת שם יש רק 3 חוטים. אין מצב שמפתח ינעל דלת שתנעל את כל הדלתות בלי שיהיה בה גם מנוע שישלח סיגנאל למחשב ומשם לשאר המנועלים. (לפחות אף פע לא שמעתי על דבר שכזה)

פורסם

אין בעיה לעשות שום דבר כזה...

 

לארגן נעילה מרכזית עם שלט זה פשוט ואפשרי ולארדן שהנעילה תרים את החלונות (אם זה מה שאתה שואל) גם אפשרי... אני בדיוק לפני כמה ימים הלכתי לתקן בעיה שהייתה לי עם הנעילה המרכזית אז אמרתי שעל הדרך הוא כבר יחבר לי את הנעילה לחלונות שיסגרו כשאני נועל... העניין הוא שהוא חיבר את החלונות ישירות לנעילה ואז כל פעם שנגיד הייתי נועל את הדלת מבפנים החלון היה נסגר (שזה מה שאתה מבקש בעצם, שכשהדלת ננעלת יסגרו החלונות - אז הנה זה אפשרי), אני לא הייתי מרוצה מהעניין כי זה לא מה שרציתי אז הלכתי אליו והוא חיבר את החלונות ישירות לאזעקה, ככה שכשאני נועל עם האזעקה עכשיו החלונות נסגרים ואין לזה קשר לנעילה עצמה של הדלת... בקיצור הכל עניין של חוטים וחיבורים שם בפנים ומי שיודע מה הוא עושה יכול לחבר כל חוט שהוא רוצה לאן שהוא רוצה ואפשר לארגן מה שרוצים בפנים, הכל עניין של אלקטרוניקה, זה לא בעיה.

X כ"ס יפניים = X כ"ס צרפתי כפול 1.5

 

1.כועס ומנצח, כועס ומנצח - כמו חתול

2.כרגע למדתם שיעור מהיר איך הופכים לימון ללימונדה

(ממיטב אמירותיו השנונות של מודי בר-און בעת שידור חצי גמר אליפות "ניין בול" בספורט +5)

פורסם

קודם כל תודה על ההענות.

יש למישהו מושג כמה צריכה לעלות אופרציה מהסוג הזה ?

"הצלחה פירושה לעבוד בחריצות שמונה שעות ביום, עד שתקבל קידום ותוכל לעבוד שתיים-עשרה שעות ביום." (רוברט פרוסט)

פורסם
קודם כל תודה על ההענות.

יש למישהו מושג כמה צריכה לעלות אופרציה מהסוג הזה ?

 

לחבר את הנעילה למרים חלונות עולה משהו כמו 200 שקל, להכין את השלט לנעילה מרכזית אין לי מושג

X כ"ס יפניים = X כ"ס צרפתי כפול 1.5

 

1.כועס ומנצח, כועס ומנצח - כמו חתול

2.כרגע למדתם שיעור מהיר איך הופכים לימון ללימונדה

(ממיטב אמירותיו השנונות של מודי בר-און בעת שידור חצי גמר אליפות "ניין בול" בספורט +5)

פורסם

תודה אנשים

"הצלחה פירושה לעבוד בחריצות שמונה שעות ביום, עד שתקבל קידום ותוכל לעבוד שתיים-עשרה שעות ביום." (רוברט פרוסט)

×
×
  • תוכן חדש...