Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8281 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אבל אתה מבין כעת שאין מה לעשות בנוגע לתחתון?

אם אצלי קיימת הסטיה, לא יהיה ניתן להשיג מוט עם סטיה של 1 ס"מ ולכן אין ברירה אלא להאריך את המוט ב-1 ס"מ.

פיזיקאי אני לא, אבל מדובר בחתיכה מאוד מאוד קטנה, לכן שינוי לא יורגש לטעמי.

החיים הם סחיטה של המצערת.

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אם אני לא טועה, הראלי דור ראשון מבוססת על שלדת ה-AX, כך שצפוי שהן יגלו את אותן "מחלות".

 

**תיקון - הכוונה כמובן ל-106 בכלליות, ולא רק ראלי.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אבל אתה מבין כעת שאין מה לעשות בנוגע לתחתון?

אם אצלי קיימת הסטיה, לא יהיה ניתן להשיג מוט עם סטיה של 1 ס"מ ולכן אין ברירה אלא להאריך את המוט ב-1 ס"מ.

פיזיקאי אני לא, אבל מדובר בחתיכה מאוד מאוד קטנה, לכן שינוי לא יורגש לטעמי.

 

תקשיב, חוזקו של המוט הזה הוא באחידותו, ברגע שחתכת אותו וריתכת מחדש שינת לו את התכונות הבסיסיות שלו.

החלק הכי חלש של המוט מעכשיו יהיה כמובן בנקודת הריתוך מחדש.

אתה באמת רוצה שכל עומסי השילדה שלך יעמדו על נקודת הריתוך הזה ?

פורסם

כל עומסי השילדה הולכים לאיזור הזה?!

אם כבר אז העומסים הולכים אל העליון.

התחתון שומר על הפרונט ומקבע אותו, ואולי באמת בנהיגה קיצונית הוא בא לידי ביטוי.

תראה, אין לי ממש ברירה, מקסימום עוד כמה חודשים במקרה הכי גרוע, המוט יתפרק :cry: .

לי חשוב שלא יהיה נזק לרכב, אתם תגידו לי אם הארכת המוט תשנה את התנהגות הרכב לרעה?

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם

תראה, אין לי ממש ברירה, מקסימום עוד כמה חודשים במקרה הכי גרוע, המוט יתפרק :cry

 

מה ז"א אין לך ממש ברירה ?! אתה לא יכול להשאיר את הסטראט התחתון המקורי ?

אז אמנם הפסדת 400 ש"ח (או כמה שלא עולה הסטראט התחתון של OMP) אך לדעתי זה הרע במיעוטו...

להבא הייתי ממליץ לך להתקין את הציוד המשופר אותו אתה רוכש אצל פרדי (או אצל כל סדנה אחרת אצלה אתה קונה את הציוד) - ולו רק בשביל שלא תחווה הישנות מקרים לא נעימים שכאלה.

 

* ואגב, אני עדיין לא מעכל איך הסכמת לעניין הריתוך של המוט :shock:

פורסם
כל עומסי השילדה הולכים לאיזור הזה?!

אם כבר אז העומסים הולכים אל העליון.

התחתון שומר על הפרונט ומקבע אותו, ואולי באמת בנהיגה קיצונית הוא בא לידי ביטוי.

תראה, אין לי ממש ברירה, מקסימום עוד כמה חודשים במקרה הכי גרוע, המוט יתפרק :cry: .

לי חשוב שלא יהיה נזק לרכב, אתם תגידו לי אם הארכת המוט תשנה את התנהגות הרכב לרעה?

 

גלעד, הנושא נטחן בעבר (על ידך) עד דק.

דיויד כבר אמר לך שמכוניות שמוקשחות ומשופרות בטירוף יפתחו את תופעת התרחקות הקורות אחת מהשניה (וגם תודות למע"צ, לדבריו) - וזו בדיוק הסיבה שהוא לא הנמיך והקשיח את הראלי שלו.

בצע חיפוש בפורום ותיזכר במה שאמרו לך.

 

כרגע מולך יש מצב נתון האומר שהקורות שלך רחוקות אחת מהשניה.

מה עושים ? זה כבר סיפור אחר.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
מה ז"א אין לך ממש ברירה ?! אתה לא יכול להשאיר את הסטראט התחתון המקורי ?

 

אין דבר כזה סטראט תחתון מקורי , כמו שאין סטראט עליון מקורי.

אולי אתה מתבלבל עם מוט מייצב ?

פורסם

תראה, אין לי ממש ברירה, מקסימום עוד כמה חודשים במקרה הכי גרוע, המוט יתפרק :cry: .

כן, כן.

מאאאאאקסימום - מה כבר יכול לקרות? במקרה הכי גרוע יתפרק לך מוט מתחת לרכב, מן הסתם כאשר מופעל עליו מאמץ (בחניה זה לא יקרה...), אז באמצע סיבוב באחיזה גבולית פתאום -פאק! ריתוך נקרע, העברת עומסים, והופ - מי הפוך בתעלה לצד הכביש?

 

מאאאאקסימום! :wink:

פורסם

בוא נעשה קצת סדר בבלאגן

הסטראט ברייס שגלעד קנה לא מחליף את המוט המייצב הקדמי אלא מותקן בנוסף

כל שינוי בסטראט שרכשת ישפיע באופן שונה מאיך שהוא תוכנן במקור, אם הייתי צריך לבחור בין התקנה של "סטראט משופר ביי בני קומבאני" או לא להתקין סטראט בכלל

הייתי בוחר באופציה השניה.

 

הרכב שלי דווקא כן מוקשח מעצם זה שמותקנים בו בולמי קוני ללא הנמכה כשהם מכוונים לקשיחות מסוימת וסטראט עליון ותחתון.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם
בוא נעשה קצת סדר בבלאגן

הסטראט ברייס שגלעד קנה לא מחליף את המוט המייצב הקדמי אלא מותקן בנוסף

כל שינוי בסטראט שרכשת ישפיע באופן שונה מאיך שהוא תוכנן במקור, אם הייתי צריך לבחור בין התקנה של "סטראט משופר ביי בני קומבאני" או לא להתקין סטראט בכלל

הייתי בוחר באופציה השניה.

 

הרכב שלי דווקא כן מוקשח מעצם זה שמותקנים בו בולמי קוני ללא הנמכה כשהם מכוונים לקשיחות מסוימת וסטראט עליון ותחתון.

 

אכן, דובר רק על הנמכה...טעות שלי.

 

קבלו קישור להודעה המקורית של דיויד מפברואר 2003.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

לא מנמיך את הרכב, עוד בזמנו הגעתי להחלטה הזו, בזכות דברין של דיויד.

חסרים לי הבולמים והם יותקנו בדצמבר.

בקשר למוט המייצב התחתון, אחרי שאני אראה את העבודה של בני אני אחליט אם להתקין אותו.

ברמת העיקרון, אם המוט יעבור ריתוך ברמה גבוהה אין שום סיבה שהוא יפרד.(אני לא נוהג כמו שומאכר, מקסימום לוקח סיבובים על גבול האחיזה -)

כמו כן, המוט עצמו מרותך ב-2 נק' אשר נמצאות בקצה, וגם שם הריתוך הוא סטנדרטי לחלוטין. (כך זה מגיע מהחברה).

 

עוד יש להוסיף שמוט מייצב תחתון לא תופס כלום, הוא רק יושב בין 2 נק' ומונע בריחה של הפורנט, להבדיל מהעליון שעליו באמת מופעלים עומסים.

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם
לא מנמיך את הרכב, עוד בזמנו הגעתי להחלטה הזו, בזכות דברין של דיויד.

חסרים לי הבולמים והם יותקנו בדצמבר.

בקשר למוט המייצב התחתון, אחרי שאני אראה את העבודה של בני אני אחליט אם להתקין אותו.

ברמת העיקרון, אם המוט יעבור ריתוך ברמה גבוהה אין שום סיבה שהוא יפרד.(אני לא נוהג כמו שומאכר, מקסימום לוקח סיבובים על גבול האחיזה -)

כמו כן, המוט עצמו מרותך ב-2 נק' אשר נמצאות בקצה, וגם שם הריתוך הוא סטנדרטי לחלוטין. (כך זה מגיע מהחברה).

 

 

לשיקולך :!: רק דע את הסיכונים שאתה נחשף אליהם

 

עוד יש להוסיף שמוט מייצב תחתון לא תופס כלום, הוא רק יושב בין 2 נק' ומונע בריחה של הפורנט, להבדיל מהעליון שעליו באמת מופעלים עומסים

דווקא המוט העליון חשוף לפחות עומסים.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

מה תפקידו של המוט התחתון?

מה תפקידו של העליון?

 

בכל יום לוקחים סיכונים, גם לצאת לכביש זה סיכון.

הכל ילקח בחשבון בבוא העת..ליתר דיוק בשבוע הבא.

אני סומך על בני, אני מקווה לעבודה פוריה על רכבי. :lol: בעתיד...

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם

תסלח לי -אזל זה ת'רד הזוי לחלוטין....

 

לרתך סטראט ברייס?!?!?!?

 

:lol:

 

אין דבר כזה קצר מדי ( :lol: אלא אם זה פגם מולד....).

 

OMP רק ייצרו איזה שניים שלושה ברייסים לראלי במשך ה10 שנים שהאוטו הזה קיים. הסיכוי שדווקא לישראל הם שלחו אחד פגום די נמוך. אם כבר,אז הפגם הוא ברכב.כלומר השילדה נפתחה.זה קורה.

 

הAX והראלי בפירוש לא זהות בשלדות.סטראט של AX קצר בכמעט 4 סנטימטרים.

 

בכל מקרה-כל הסיפור הזה נשמע הזוי.עיקם את הסטראט...קצר מדי..ריתך אותו.....

 

נשמע לי מוזר לחלוטין.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

אתה חושב שבני עושה את זה לפאן שלו?!

אתה מכיר אותו תתקשר אליו ותשאל מה הסיפור, הוא ישמח להסביר לך.

חוץ מזה גם אצלך לא זכור לי שהסטראט מורכב בצורה אידיאלית, ממה שזכור לי אתה סיפרת לי על שיטוחים למיניהם שהוא עבר.

בקיצור, עוד שבוע נראה מה קורה.

 

נ.ב.

ריתוך זה ריתוך, אם המוט לא יחטוף מכות בנק' הריתוך אין שום סיבה שהוא ישבר.

מכוניות שעברו תאונה עוברות ריתוכים למיניהם, מנסיון, ולא קורה שום דבר.

החיים הם סחיטה של המצערת.


×
×
  • תוכן חדש...