Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8291 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למי שיודע ולמי שלא יש לי קליאו ספורט MK2

אני מעוניין לשפר את היניקה

ההתלבטות שלי היא בין שלוש אופציות

אינבוקס

פילטר פתוח עם התיעול אוויר המקורי (אני מפחד משאיבת אוויר חם מהמנוע)

או קיט יעודי לקליאו ספורט דיברתי עם קובי K&N(תודה על כל העזרה) והוא אומר שאין טעם לקיט

כי הפילטר יושב במקום טוב ויש תיעול טוב

 

מה אתם ממליצים בייחוד מי שמכיר את הרכב?

 

תודה מראש דור

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

פורסם

KTR ממליצים על אינבוקס.זה די הגיוני-כי זה פילטר ענקי.

 

יש לי חבר בריטי שנוסע על קליאו כבר שנה עם וייפר ואומר שזה סופני.

 

בכל מקרה-הוייפר יקר משמעותית-כך שעדיף אינבוקס.לך על K&N.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

"KTR ממליצים אינבוקס " אתה יודי עם איזה דור הם מדברים?

כי הבנתי שהפילטר והתיעול אוויר שונים בין הדורות

כמה להערכתך עולה ויפר? (לך יש באוטו נכון?)

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

פורסם
"KTR ממליצים אינבוקס " אתה יודי עם איזה דור הם מדברים?

כי הבנתי שהפילטר והתיעול אוויר שונים בין הדורות

כמה להערכתך עולה ויפר? (לך יש באוטו נכון?)

 

דור ראשון.

 

וייפר עולה 200 ליס"ט בקירוב.לא כולל משלוח ומכס.

 

את שלי הבאתי בקומבינה.

 

עזוב-לדעתי קח אינבוקס. הוייפר סתם ייצא לך יקר-וזה גם לא נראה טוב מתחת למכסה כששוטר עוצר אותך.

 

תכל'ס כסף משחק כאן תפקיד.והפילטר המקורי של הקליאו די גדול ויש לו שטח פנים יפה.בקיצור-קח אינבוקס.דבר עם קובי K&N שיארגן לך.

 

ד"א עזוב אותך מקונוס.בקליאו שלך החום מתחת למכסה באמת אדיר-בגלל מבנה התא.אז שום צינור אויר קר לא יעזור לך.

 

ד"א- אם הוייפר לא מתאים לתקציב,יש אופציה זולה יותר של חב' "גרין".

 

הקיט נקרא GREEN TWISTER.תריץ באטזה מנוע חיפוש את השם-אתה תמצא חנות מהר מאוד.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

×
×
  • תוכן חדש...