Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8287 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עקב שעמום יתר, עשיתי סיכום קצר של ההוצאות ההכרחיות והלא הכרחיות שהוצאתי עד כה

 

הרכב אצלי מה27 ליולי 2003

בקצרה בלבד:

 

התחלנו מטיפול 10,000, טיימינג , החלפת פילטר פתוח בן 3 שנים (בעת קניית הרכב, לא היה כלל מחובר, אלא זרוק.)

ועוד כל מיני פיצ'פקס קטנים. (פילטר נשם, פלאגים וכ"ו)

סך הכל כ- 1500 ש"ח הוצאה ראשונית.

 

לאחר מכן, כדי לבטח את הרכב, היה הצורך באימובלייזר, שעלה לי 280 שקלים חדשים.

כחודש לאחר מכן, התגלה סדק במיכל עיבוי וכניסת אוויר שגרה לווקום בצינור מים.

לא הצלחנו למצוא מיכל מים תחליפי לא מ"רנו". כך שההוצאה הגיעה לכ350 ש"ח.

 

לאחר מכן השקעתי בסט חוטים חדש. ושוב עוד כמה דברים קטנים שהגיעו להוצאה כוללת של עוד 300 ש"ח

 

מכוון שבדיקה על ליפט הראתה , שאחד הבעלים הקודמים התקין דוד אחורי, שבעצם לא היה דוד אחורי חדש אלא המקורי עם סופית שונה. לקחתי על עצמי צנרת 2" + דוד זרימה חופשית חדש. סדר גודל של 1600 ש"ח סה"כ.

 

סטרטר, שווק חיים, (מתקין הסטרטר גרם לאיזשהו קצר , כך שעדיין העניין לא נסדר כספית, סדר גודל של כ800 ש"ח)

 

קלאצ' מחליק, מיסב לחץ דופק, גרמו לי להתעצבן ולחליף את כל הקלאצ', מקורי.

שוב, עוד כ2000 שקל (כולל קאבל קלאצ' שנעשה כמה ימים לפני בתיקון דרך)

 

זהו פחות או יותר עד עכשיו, המחירים הם פחות או יותר. המחירים המדוייקים שמורים במערכת.

 

סה"כ כ 6,000 שקלים חדשים לא כולל הוצאות דלק כמובן, שמנים ותחזוקה יום-יומית

 

מקווה בשעה הנ"ל בה נכתבה ההודעה, הייתי מספיק עירני כדי לא לטעות בחישובים.

 

:mad::mad:

HOOTERS

:ladysman:

פורסם
יש לציין שאני נהנה מהאוטו בכל רגע.

:twisted: ואני מאמין שההוצאות ייפסקו עוד כמה חודשים

או לפחות יצטמצמו.

 

יפסקו, לא היית אומר אבל יצטמצמו כן....

אתה נוהג על רכב ספורט ועל רכב ספורט צריכים לשלם הרבה

אבל שיהיה לך בהצלחה עם הרכב ואלווי שלא תירא יותר מוסך (לא רק אתה אלה כולם,

אבל כולנו יודעים שזה חלום מאוד וורד שהוא ממש רחוק מכדי להיתממש!)

פורסם

אני אתעלק על הת'רד הזה- מצטער אם זה מפריע

 

יש לי קליאו rsi כבר 5 חודשים. אני יכול להגיד שבהתחלה הייתי מאוכזב מהאוטו, בעיות כל שני וחמישי אבל בחודש וחצי האחרון האוטו מגלה אמינות יוצאת דופן.

גם היו לי הרבה בעיות עם המנוע צעדים האוטו היה נכבה בכל רמזור אך לאחר ניתוק חיישן מסויים וחיבורו מחדש לאחר שבוע פתרו את הבעיה בצורה מוחלטת, מוזר ומפתיע.

 

חישוב הוצאות:

אלטרנטור- 650 ש"ח

מצבר- 450 ש"ח

סט חוטים- 200 ש"ח

סוללת גיבוי להזעקה- 200 ש"ח

טיפול 10K+ החפת גומיה על הציריה- 700 ש"ח

החלפה לנוזל קירור- 150 ש"ח

חישוב כולל:2350 ש"ח

 

האוטו נוסע מצויין עכשיו ואני חושב שיצאתי בזול (בינתיים).

פורסם
אני אתעלק על הת'רד הזה- מצטער אם זה מפריע

 

יש לי קליאו rsi כבר 5 חודשים. אני יכול להגיד שבהתחלה הייתי מאוכזב מהאוטו, בעיות כל שני וחמישי אבל בחודש וחצי האחרון האוטו מגלה אמינות יוצאת דופן.

גם היו לי הרבה בעיות עם המנוע צעדים האוטו היה נכבה בכל רמזור אך לאחר ניתוק חיישן מסויים וחיבורו מחדש לאחר שבוע פתרו את הבעיה בצורה מוחלטת, מוזר ומפתיע.

 

חישוב הוצאות:

אלטרנטור- 650 ש"ח

מצבר- 450 ש"ח

סט חוטים- 200 ש"ח

סוללת גיבוי להזעקה- 200 ש"ח

טיפול 10K+ החפת גומיה על הציריה- 700 ש"ח

החלפה לנוזל קירור- 150 ש"ח

חישוב כולל:2350 ש"ח

 

האוטו נוסע מצויין עכשיו ואני חושב שיצאתי בזול (בינתיים).

 

 

אל תשכך לציין:

"... אבל מאז שהייתי אצל האיש בעל אצבעות הזהב"...

פורסם
אני אתעלק על הת'רד הזה- מצטער אם זה מפריע

 

יש לי קליאו rsi כבר 5 חודשים. אני יכול להגיד שבהתחלה הייתי מאוכזב מהאוטו, בעיות כל שני וחמישי אבל בחודש וחצי האחרון האוטו מגלה אמינות יוצאת דופן.

גם היו לי הרבה בעיות עם המנוע צעדים האוטו היה נכבה בכל רמזור אך לאחר ניתוק חיישן מסויים וחיבורו מחדש לאחר שבוע פתרו את הבעיה בצורה מוחלטת, מוזר ומפתיע.

 

חישוב הוצאות:

אלטרנטור- 650 ש"ח

מצבר- 450 ש"ח

סט חוטים- 200 ש"ח

סוללת גיבוי להזעקה- 200 ש"ח

טיפול 10K+ החפת גומיה על הציריה- 700 ש"ח

החלפה לנוזל קירור- 150 ש"ח

חישוב כולל:2350 ש"ח

 

האוטו נוסע מצויין עכשיו ואני חושב שיצאתי בזול (בינתיים).

 

 

אל תשכך לציין:

"... אבל מאז שהייתי אצל האיש בעל אצבעות הזהב"...

 

מצטער, זה לא יקרה שוב :wink:

פורסם
ואיי זה טרוף ..... מה זה , משחתת כסף.

קוראים לזה יישור קו וזו פעולה מומלצת ביותר לאחר קניה

של רכב משומש, בין אם ספורטיבי ובין אם לאו.

זכור כי הוא לא קנה רכב חדש מהחנות וכי חלק מהוצאותיו הן

על בלאי (מצמד, כבל מצמד, מע' פליטה) או דרישות ביטוח (אימובילייזר).

התגובה שלך ממש לא לעניין.

 

דניאל

MCS 2008

פורסם

חס וחלילה אני לא מאחל לך שום דבר רע. זה קודם כל.

 

אבל אפשר להגיד שפתחת פה לשטן, והקליאו זה לא האוטו הנכון להתעסק איתו בדיבורים כאלה.

 

הוא יודע ושומע הכל, והוא ייתן לך קצת אקשן. תמיד.

 

 

 

:twisted:

 

אבל בכל זאת, אני מאמין שכל מי שמחזיק ברכב הזה, הבעיות זה לא שמרתיע אותו.

HOOTERS

:ladysman:

פורסם
חס וחלילה אני לא מאחל לך שום דבר רע. זה קודם כל.

 

אבל אפשר להגיד שפתחת פה לשטן, והקליאו זה לא האוטו הנכון להתעסק איתו בדיבורים כאלה.

 

הוא יודע ושומע הכל, והוא ייתן לך קצת אקשן. תמיד.

 

 

 

:twisted:

 

אבל בכל זאת, אני מאמין שכל מי שמחזיק ברכב הזה, הבעיות זה לא שמרתיע אותו.

 

תן לו נשיקה כל בוקר והכל יהיה בסדר.

פורסם

הכי חכם זה לקנות אחת מסודרת שכבר השקיעו בהכל... אם זה רדיאטור, אגזוז, הנמכה, שיפורים למנוע למיניהם....

לדוגמה..... המממממ.... אני מכיר מישהו שמוכר אחת....

פורסם
הכי חכם זה לקנות אחת מסודרת שכבר השקיעו בהכל... אם זה רדיאטור, אגזוז, הנמכה, שיפורים למנוע למיניהם....

לדוגמה..... המממממ.... אני מכיר מישהו שמוכר אחת....

 

זהו? התחתנת? נשברת?

אחחחחחחחחח

הבדואים האלה......

:lol:

:-)

×
×
  • תוכן חדש...