Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8292 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ובכלל משאר הרכב

יש המון כתמים שחורים שלא יורדים לאחר שיפשופים רבים עם סבון, בעיקר מהג'אטנים

 

יש חומר מומלץ או משהו?

פורסם
ובכלל משאר הרכב

יש המון כתמים שחורים שלא יורדים לאחר שיפשופים רבים עם סבון, בעיקר מהג'אטנים

 

יש חומר מומלץ או משהו?

 

ישנם תכשירים יעודיים למטרה של ניקוי הגנט מפיח.

 

יש תכשיר לחברת ארמרול, STP, טרטל, הנוכחי שאני משתמש בו זה של GS27 והוא דווקא עושה עבודה טובה.

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם

זה לא נשמע כמו פיח, זה נשמע כמו כתמי זפת.

 

WD40 ושפשוף נמרץ ( :idea: ) יעשו את העבודה.

 

CARB CLEANER ושפשוף פחות נמרץ יעשו את העבודה יותר טוב אבל צריך להיזהר במגע עם צבע הרכב, החומר עלול להמיס גם אותו.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

ישנם גם חומרים חזקים במידה מספקת הנמצאים בשימוש ביתי (פנטסטיק, אסטוניש וכד') שעלותם נמוכה ויעילותם מצויינת עבור פעולת ניקוי זו - כדאי לנסות.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

ואיך אפשר לנקות את הצלעות מבפנים ? שום מברשת לא נכנסת לשם....אני מנקה עם סמרטוט יש בכל גלגל 15 צלעות כפול 4 גלגלים! זה לוקח שעות אין פתרון טוב יותר?

 

 

send.jpg

send.jpg

פורסם

במקרה ניקיתי שבוע את הג'נטים שלי עם סנט מוריץ (זה שפריצר שכתוב עליו מסיר שומנים קר) הפעולה התבצעה כמו שאיציק אמר במברשת עם שערות ארוכות . אני חייב לציין שלפני זה ניסיתי עם סבון ומברשת (הברשתי בטירוף) וכלום לא קרה , ואז נזכרתי שהמליצו על זה בפורום והפלא ופלא התזה על הג'נט המתנה של דקה שיפשוף קל עם המברשת והתוצאה מדהימה פשוט הכל יורד בקלי קלות...

דרך אגב הפעולה התבצעה על ג'נט רגיל ולא מגנזיום ,ותקפיד ללבוש כפפות גומי או משהו כזה כשאתה משפריץ ומשפשף כי אם לא מובטח לך צריבות בעור מהחומר...

פורסם
במקרה ניקיתי שבוע את הג'נטים שלי עם סנט מוריץ (זה שפריצר שכתוב עליו מסיר שומנים קר) הפעולה התבצעה כמו שאיציק אמר במברשת עם שערות ארוכות . אני חייב לציין שלפני זה ניסיתי עם סבון ומברשת (הברשתי בטירוף) וכלום לא קרה , ואז נזכרתי שהמליצו על זה בפורום והפלא ופלא התזה על הג'נט המתנה של דקה שיפשוף קל עם המברשת והתוצאה מדהימה פשוט הכל יורד בקלי קלות...

דרך אגב הפעולה התבצעה על ג'נט רגיל ולא מגנזיום ,ותקפיד ללבוש כפפות גומי או משהו כזה כשאתה משפריץ ומשפשף כי אם לא מובטח לך צריבות בעור מהחומר...

 

זהירות הסאנט מוריץ תוקף מגנזיום!!!(בדוק :x )

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם
ישי, מה לגבי הג'אנטים של הראלי? ה-Wd יעבוד שם גם?

יש לי כמה "כתמים" שפשוט לא רוצים לרדת ...

לא. בראלי צריך להשתמש במוצר WD40 specially designed for Rallyes, קונים את זה אצל ז'אן. :wink:

 

אם מה שיש לך זה כתמי זפת, יעבוד גם יעבוד.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם
ישי, מה לגבי הג'אנטים של הראלי? ה-Wd יעבוד שם גם?

יש לי כמה "כתמים" שפשוט לא רוצים לרדת ...

 

השחור בתחתית הג"אנט של הראלי זה פיח שהתייבש

יש לי חומר של טרטל לניקוי ג"אנטים שעוזר ומוריד לגמרי את הליכלוך..

אבל הוא שורף בידיים ...

×
×
  • תוכן חדש...