Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8296 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשתי הנסיעות האחרונות שעשיתי בפונטיאק שלנו, הרגשתי בעת בלימה(בכל מהירות) רעידות מאיזור הדוושה

במהירויות גבוהות יותר הרעידות מורגשות באופן ממש מוחשי.

מה יכולה להיות הסיבה לכך?

אבא שלי אומר שלדעתו(ובהתאם לזמני הטיפולים) כנראה הרפידות מתחילות להיגמר, ובערב נבדוק את העניין ע"י פירוק גלגל. האם זו הסיבה? או שהסיפור יכול להיגמר גרוע יותר?

 

שאלה נוספת: בפונטיאק החגורות לא ננעלות. איך זה יכול להיות? משכתי בכל הכוח והחגורה פשוט לא ננעלת. וזה בשני הצדדים. האם המנגנון הרוס?? או שמא במודל 93 האמריקנים לא חשבו על זה עדיין ?

 

הרכב: Pontiac Bonneville Se '93.

 

תודה,סהר.

פורסם
בשתי הנסיעות האחרונות שעשיתי בפונטיאק שלנו, הרגשתי בעת בלימה(בכל מהירות) רעידות מאיזור הדוושה

במהירויות גבוהות יותר הרעידות מורגשות באופן ממש מוחשי.

מה יכולה להיות הסיבה לכך?

אבא שלי אומר שלדעתו(ובהתאם לזמני הטיפולים) כנראה הרפידות מתחילות להיגמר, ובערב נבדוק את העניין ע"י פירוק גלגל. האם זו הסיבה? או שהסיפור יכול להיגמר גרוע יותר?

 

שאלה נוספת: בפונטיאק החגורות לא ננעלות. איך זה יכול להיות? משכתי בכל הכוח והחגורה פשוט לא ננעלת. וזה בשני הצדדים. האם המנגנון הרוס?? או שמא במודל 93 האמריקנים לא חשבו על זה עדיין ?

 

הרכב: Pontiac Bonneville Se '93.

 

תודה,סהר.

 

הרעידות בבלימה נובעות מצלחות בילום מעוותות ולא מרפידות שחוקות.

לעיתים נדירות יותר תתכן גם רעידה בגלל תופי בלימה אחוריים מעוותים.

 

חגורות בטיחות ברכב אמריקאי אינן רגישות(בלשון המעטה) למשיכת-בדיקה של נעילתן.

צריך כח ממש חזק ע"מ להפעילן.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

תודה עמית, אך ככל הידוע לי מאחורה זה לא תופים, אלא סנדליות (זה משנה?)

האם תיתכן החלפה של דיסקים לאור המצב המתואר?

 

בקשר לחגורות-אני עדיין בספק, משכתי את זה בכל הכוח, לא יכול להיות שזה לא יפעל בעוצמת משיכה שכזו.

 

סהר.

פורסם
תודה עמית, אך ככל הידוע לי מאחורה זה לא תופים, אלא סנדליות (זה משנה?)

האם תיתכן החלפה של דיסקים לאור המצב המתואר?

 

בקשר לחגורות-אני עדיין בספק, משכתי את זה בכל הכוח, לא יכול להיות שזה לא יפעל בעוצמת משיכה שכזו.

 

סהר.

 

מאחור הבלמים ברכבך מורכבים מתופים+סנדלים.

כן, יהיה צורך בהח' צלחות.

 

אני מזמין אותך לבדוק זאת בוונדורה, או שתקח את הרכב לבלימת מבחן במגרש נטוש ותבלום בחוזקה, במידה ולא תפגוש את שמשת החזית-החגורה פועלת. :twisted:

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
בשתי הנסיעות האחרונות שעשיתי בפונטיאק שלנו, הרגשתי בעת בלימה(בכל מהירות) רעידות מאיזור הדוושה

במהירויות גבוהות יותר הרעידות מורגשות באופן ממש מוחשי.

מה יכולה להיות הסיבה לכך?

אבא שלי אומר שלדעתו(ובהתאם לזמני הטיפולים) כנראה הרפידות מתחילות להיגמר, ובערב נבדוק את העניין ע"י פירוק גלגל. האם זו הסיבה? או שהסיפור יכול להיגמר גרוע יותר?

 

שאלה נוספת: בפונטיאק החגורות לא ננעלות. איך זה יכול להיות? משכתי בכל הכוח והחגורה פשוט לא ננעלת. וזה בשני הצדדים. האם המנגנון הרוס?? או שמא במודל 93 האמריקנים לא חשבו על זה עדיין ?

 

הרכב: Pontiac Bonneville Se '93.

 

תודה,סהר.

 

תן ברקס ותראה איך הן ננעלות יופי :) החגורות ננעלות חשמלית ברגע של איבוד שליטה\ נעילה בלמים \ סחרור.... כל דבר שמפריע לנסיעה תקינה... תנסה לתת ברקס רציני ותראה שהיא ננעלת...

פורסם

או, כמו שציין עמית, אני אפגוש בשמשה הקדמית :wink:

 

עריכה: איך לא חשבתי על השאלה הזאת קודם.

כיצד באמת נגרם המצב של צלחות בילום מעוותות ??? :roll:

פורסם
בשתי הנסיעות האחרונות שעשיתי בפונטיאק שלנו, הרגשתי בעת בלימה(בכל מהירות) רעידות מאיזור הדוושה

במהירויות גבוהות יותר הרעידות מורגשות באופן ממש מוחשי.

מה יכולה להיות הסיבה לכך?

אבא שלי אומר שלדעתו(ובהתאם לזמני הטיפולים) כנראה הרפידות מתחילות להיגמר, ובערב נבדוק את העניין ע"י פירוק גלגל. האם זו הסיבה? או שהסיפור יכול להיגמר גרוע יותר?

 

שאלה נוספת: בפונטיאק החגורות לא ננעלות. איך זה יכול להיות? משכתי בכל הכוח והחגורה פשוט לא ננעלת. וזה בשני הצדדים. האם המנגנון הרוס?? או שמא במודל 93 האמריקנים לא חשבו על זה עדיין ?

 

הרכב: Pontiac Bonneville Se '93.

 

תודה,סהר.

 

 

תן ברקס ותראה איך הן ננעלות יופי :) החגורות ננעלות חשמלית ברגע של איבוד שליטה\ נעילה בלמים \ סחרור.... כל דבר שמפריע לנסיעה תקינה... תנסה לתת ברקס רציני ותראה שהיא ננעלת...

בידיוק. אצלנו בפונטיאק (סנברד 94') , הן יותר "רגישות", ולחיצה בינונית על דוושת הבלם , והחגורות ננעלות .

פורסם

אחרי ביצוע חריטה של דיסק הבלם - כמו חדש!!!!

 

עידו.

"בעולם יש 2 סוגים של בחורות: אלילות, ושטיח לניקוי רגליים...." (וינסנט ואן-גוך)

פורסם

לאחר בדיקה-

לרפידות יש עוד הרבה "בשר"

 

ככל הנראה אלו הדיסקים.

האם ניתן לזהות בעין דיסק מעוות? כי הוא נראה בסדר גמור.

פורסם
לאחר בדיקה-

לרפידות יש עוד הרבה "בשר"

 

ככל הנראה אלו הדיסקים.

האם ניתן לזהות בעין דיסק מעוות? כי הוא נראה בסדר גמור.

 

קשה מאוד, אלא אם הוא מעוות לחלוטין(תשאל את תומר וערן על דיסקים מעוותים לאחר נסיעה לי-ם).

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...